Alior logowanie - problem ?

Data: 2009-10-09 09:51:15
Autor: tomasz
Alior logowanie - problem ?
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Ten certyfikat utracił ważność 2009-10-09 01:59."

Odpowiedz z infolinii: certyfikat na stronie logowania zostal zmieniony przez
bank prawidlowo. Komunikat, o tym ze certyfikat wygasl, mogl sie pojawic u
uzytkownikow, ktorzy maja ustawiona blednie godzine lub date systemowa.

I rzeczywiscie:

teraz certyfikat jest wazny do 09.10.2010
a jesli ustawie sobie date o jeden dzien pozniej, czyli 10.10.2010 to mam
komunikat, ze certyfikat jest niewazny.

Data: 2009-10-09 12:26:07
Autor: wiatrak
Alior logowanie - problem ?

Użytkownik "tomasz" <t.malina@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:han12j$3ji$1inews.gazeta.pl...

Komunikat, o tym ze certyfikat wygasl, mogl sie pojawic u
uzytkownikow, ktorzy maja ustawiona blednie godzine lub date systemowa.

Totalna bzdura. Typowe ściemnianie banku. Ja akurat mam prawidłową godzinę i datę w systemie. A komunikat o wygaśnięciu  certyfikatu był. Ktoś zaniedbał w Aliorze sprawę i tyle. Po co jeszcze dają odpowiedzi jak dla  idiotów? Takie mają zdanie o swoich klientach? Nieładnie,

wiatrak

Alior logowanie - problem ?