Alior-lokata nocna w dol

Data: 2009-03-13 00:07:13
Autor: Krzysztof
Alior-lokata nocna w dol
Od 13.03 tylko 7%, czyli oprocentowanie 3.5% -jak na ROR moze byc, ale klientow to chyba juz wielu nie przybedzie.

Data: 2009-03-12 17:17:13
Autor: damianno
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 00:07, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
Od 13.03 tylko 7%, czyli oprocentowanie 3.5% -jak na ROR moze byc, ale
klientow to chyba juz wielu nie przybedzie.

No to chyba sobie alior strzelił gola do własnej bramki...

--
http://certyfikacja-energetyczna.pl - Świadectwa (Certyfikaty)
Energetyczne

Data: 2009-03-13 01:29:39
Autor: sorden
Alior-lokata nocna w dol
damianno@gmail.com wrote:

No to chyba sobie alior strzelił gola do własnej bramki...

Eurobank daje prawie 2x wiecej.

--
in

Data: 2009-03-12 17:51:13
Autor: szczurwa
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 00:07, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
Od 13.03 tylko 7%, czyli oprocentowanie 3.5% -jak na ROR moze byc, ale
klientow to chyba juz wielu nie przybedzie.

S skąd ta informacja ?

Data: 2009-03-13 06:22:50
Autor: Kamil Kosiński
Alior-lokata nocna w dol

S skąd ta informacja ?

Np. stąd:

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni

Data: 2009-03-12 23:27:44
Autor: Jacek Erazmus
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 06:22, Kamil Kosiński <k.kosin...@i.tak.dalej> wrote:
> S skąd ta informacja ?

Np. stąd:

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni

No to zjazd prawie o połowę z 11 na 7 .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-12 23:58:20
Autor: szczurwa
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 06:22, Kamil Kosiński <k.kosin...@i.tak.dalej> wrote:
> S skąd ta informacja ?

Np. stąd:

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni

W wyjątkowo perfidnym iejscu to info, bo w zakładce opisującej
produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
"aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.

Data: 2009-03-13 00:47:01
Autor: kl1
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 07:58, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

W wyjątkowo perfidnym iejscu to info, bo w zakładce opisującej
produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
"aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.
Jak dla mnie to widać to od razu,
strona główna -> klienci indywidualni.

Jak dla mnie lepsze niż podnoszenie opłat za konto,
jednak widzę, że moich niewielkich oszczędności nie zobaczą.

Data: 2009-03-13 00:48:41
Autor: BK
Alior-lokata nocna w dol
On Mar 13, 7:58 am, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

> [...]

produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
"aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.

Ktos kto go ma to zasadniczo dostal newsa w bankowosci internetowej...

Data: 2009-03-13 00:51:25
Autor: BK
Alior-lokata nocna w dol

> [...]

produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
"aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.

Zreszta szczurwa co sie bedziemy bujac dla Ciebie ten bank byl
skonczony na tej grupie chyba z 10 razy ;-) Szkoda dramatyzowac tyle :P

Data: 2009-03-13 04:30:49
Autor: szczurwa
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 08:51, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> [...]

Zreszta szczurwa co sie bedziemy bujac dla Ciebie ten bank byl
skonczony na tej grupie chyba z 10 razy ;-) Szkoda dramatyzowac tyle :P

Od jakiegoś czasu nie logowałem się, bo konto prawie puste...Czasem
tylko zaglądałem na stronę główną w nadziei zmian na lepsze..;-)

Data: 2009-03-13 09:39:25
Autor: BK
Alior-lokata nocna w dol

> [...]

produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
"aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=60,Zmiana-oprocentowania-w-Alior-Banku

masz i w aktualnosciach ;-))))

Data: 2009-03-13 10:00:41
Autor: szczurwa
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 17:39, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/w...

masz i w aktualnosciach ;-))))

Dopiero teraz ! W nocy i rankiem żadnej informacji nie było !

Data: 2009-03-13 09:50:12
Autor: xbartx
Alior-lokata nocna w dol
Dnia Fri, 13 Mar 2009 00:07:13 +0100, Krzysztof napisał(a):

Od 13.03 tylko 7%, czyli oprocentowanie 3.5% -jak na ROR moze byc, ale
klientow to chyba juz wielu nie przybedzie.

Killer też już na 7% wylądował, ciekawe kiedy pęknie Polbank/Getin/
Eurobank?

--
xbartx

Data: 2009-03-13 04:32:58
Autor: szczurwa
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 10:50, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Killer też już na 7% wylądował, ciekawe kiedy pęknie Polbank/Getin/
Eurobank?

No, a ponadto czas, żeby w/w instytucje podążyły za trendem, czyli
PKO, i wprowadziły bądź podwyższyły co nieco w TOiP...

Data: 2009-03-13 04:50:14
Autor: kl1
Alior-lokata nocna w dol
On 13 Mar, 12:32, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

No, a ponadto czas, żeby w/w instytucje podążyły za trendem, czyli
PKO, i wprowadziły bądź podwyższyły co nieco w TOiP...
W szczególności mBank za nisko się ceni, pora aby (znów) zakończyła
się promocja darmowych przelewów...

Alior-lokata nocna w dol