Alior- nie działają kody sms

Data: 2010-01-18 07:24:22
Autor: Mithos
Alior- nie działają kody sms
Od wczoraj nie mogę dokonać przelewu. Sms'y nie przychodzą. Czy tylko u mnie ?

--
Mithos

Data: 2010-01-18 08:23:50
Autor: xbartx
Alior- nie dzia³aj± kody sms
Dnia Mon, 18 Jan 2010 07:24:22 +0100, Mithos napisał(a):

Od wczoraj nie mogę dokonać przelewu. Sms'y nie przychodzą. Czy tylko u
mnie ?

W A nie sprawdzałem, ale kolega mówił, że nie chodzą esy w mbanku - co najlepsze tylko do play, bo zmienił nr na plusa i poszło bez problemu. Więc może i w tym przypadku to nie wina banku tylko operatora.

Data: 2010-01-18 09:59:19
Autor: Valdi
Alior- nie działają kody sms
"xbartx" news:hj15qm$j6h$1inews.gazeta.pl

W A nie sprawdzałem, ale kolega mówił, że nie chodzą esy w mbanku - co
najlepsze tylko do play, bo zmienił nr na plusa i poszło bez problemu.
Więc może i w tym przypadku to nie wina banku tylko operatora.

w mBanku do PLAY nie dochodziły SMSy na stare telefony - sam tego
doświadczyłem. Po przerzuceniu karty SIM do innego (nowego) aparatu wszystko
wróciło do normy.

Data: 2010-01-18 10:17:58
Autor: xbartx
Alior- nie dzia³aj± kody sms
Dnia Mon, 18 Jan 2010 09:59:19 +0100, Valdi napisał(a):

w mBanku do PLAY nie dochodziły SMSy na stare telefony - sam tego
doświadczyłem. Po przerzuceniu karty SIM do innego (nowego) aparatu
wszystko wróciło do normy.

No kolega ma nokię E72, więc raczej to nie to. Resetował ją i w ogóle. Poza tym miał tak już drugi raz, no i dał sobie generalnie z play spokój - no i nie ma się w sumie co dziwić.

Data: 2010-01-18 12:40:44
Autor: Valdi
Alior- nie działają kody sms
"xbartx" news:hj1cgm$j6h$3inews.gazeta.pl

No kolega ma nokię E72, więc raczej to nie to. Resetował ją i w ogóle.
Poza tym miał tak już drugi raz, no i dał sobie generalnie z play spokój
- no i nie ma się w sumie co dziwić.

:) No to nie wiem co :) U mnie przerzucenie z N3510 do 3120C pomogło :), ale
coraz częściej się zastanawiam czy nie podać w mBanku zagranicznego numeru
telefonu aby na niego dostawać hasełka.

Data: 2010-01-18 10:03:13
Autor: scream
Alior- nie działają kody sms
Dnia Mon, 18 Jan 2010 07:24:22 +0100, Mithos napisa³(a):

Od wczoraj nie mogê dokonaæ przelewu. Sms'y nie przychodz±. Czy tylko u mnie ?

Tylko. Wczoraj robilem przelew, dzisiaj tez, wszystko gra.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

Alior- nie działają kody sms