Alior nizsze rachunki

Data: 2012-07-01 20:16:01
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior nizsze rachunki
Hello,

Ktoś już testował?

http://nizsze-rachunki.aliorbank.pl/

--
MiCHA

Data: 2012-07-01 20:30:08
Autor: Zdzislaw J
Alior nizsze rachunki
witan
U¿ytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsq451$f4t$1inews.gazeta.pl...
Hello,

Kto¶ ju¿ testowa³?
tak,

zaproponowano mi zamiane abo. kom. z obecnych 29pln w play-u (240 min) na abo w plusie za 19,90 (40 min.). :)
oferty dostepu do internetu nie otrzymalem (brak)

nie skorzystalem

Data: 2012-07-01 20:49:20
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior nizsze rachunki
Zdzislaw J pisze:

Kto� ju� testowa�?
tak,

zaproponowano mi zamiane abo. kom. z obecnych 29pln w play-u (240 min) na
abo w plusie za 19,90 (40 min.). :)
oferty dostepu do internetu nie otrzymalem (brak)

A jak wygląda procedura? Robią wszystko za Ciebie, czy trzeba samemu załatwiać?

--
MiCHA

Data: 2012-07-01 22:19:58
Autor: Pan Sowa
Alior nizsze rachunki
W dniu 2012-07-01 20:16, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Hello,

Ktoś już testował?

http://nizsze-rachunki.aliorbank.pl/

Jakaś porażka. Alior chyba dogadał się z Plusem i wciska jego mierną ofertę w dodatku całkowicie oderwaną od rzeczywistości.

Sama strona i porównywarka idiotyczna. To tak jakby zadać pytanie : ile wydałeś na samochód ? 200 tyś ? To mamy dla ciebie super ofertę : nowy fiat panda za 40 tyś i oszczędzasz 160 tyś !!
Zero pytań o preferencje czy w ogóle o cechy danego produktu.

Data: 2012-07-01 23:17:19
Autor: Krzysztof
Alior nizsze rachunki

"Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> wrote in message news:jsqbdf$rfh$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Niech zaoferuja tansze rachunki za gaz dla ogrzewajacych mieszkania, tego nie ma. W tej reklamie nie chodzi o nasze oszczednosci, ale o kolejna akcje marketingowa przyciagania nowych klientow i robienia szumu medialnego.

Data: 2012-07-01 23:46:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior nizsze rachunki
Pan Sowa pisze:

[...]

Mi wyszło podobnie - zaproponowali mi zamianę Cyfry+ na Polsat. Wszystko
fajnie, dużo taniej i w ogóle... Tylko że ja cholera jakoś nie chcę
Polshitu...

Z drugiej strony - jest mi absolutnie obojętne kto mi będzie fakturował
prąd. Chętnie bym zaoszczędził. Alior zaproponował mi obniżkę o całe 3zł
na 2 miesiące. Może się skusić? To w końcu aż 3600 półgroszówek rocznie.
:-)))

--
MiCHA

Data: 2012-07-02 13:30:52
Autor: sunwick
Alior nizsze rachunki

Jaka¶ pora¿ka. Alior chyba dogada³ siê z Plusem i wciska jego miern± ofertê w dodatku ca³kowicie oderwan± od rzeczywisto¶ci.
no to teraz zgadnijcie w jakiej sieci pracownicy aliora maja wszystkie
telefony sluzbowe? :D

Data: 2012-07-01 23:23:44
Autor: Izydor
Alior nizsze rachunki
On 2012-07-01 20:16, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Hello,

Ktoś już testował?

http://nizsze-rachunki.aliorbank.pl/

Daj spokoj, Stacjonarny internet z Netii proponuja mi zamienic na cosik Plusa z 3GB limitem.

Przyłączam sie do opinii Pan Sowa.

Data: 2012-07-02 00:06:19
Autor: Piotrek
Alior nizsze rachunki
On 2012-07-01 23:23, Izydor wrote:
Daj spokoj, Stacjonarny internet z Netii proponuja mi zamienic na cosik
Plusa z 3GB limitem.

Miało być taniej. Chyba nikt nie obiecywał, że będzie lepiej ;-)

Piotrek

Data: 2012-07-02 07:08:07
Autor: assembea
Alior nizsze rachunki
Alior zarabia, jak mo¿e: darmowe przelewy dla emerytów, Sync dla gimbusów, "nizsze-rachunki" dla wszystkich ;-)  a widzieli¶cie to: www.aliornieruchomosci.pl Niewiele brakuje, a Alior siê chwyci za deweloperkê ;-)

Alior nizsze rachunki