Alior - nowa TOiP.

Data: 2009-12-21 12:06:56
Autor: wiatrak
Alior - nowa TOiP.
"Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostanie opublikowana 21 grudnia br"
- tak można przeczytać w komunikacie  na stronie Aliora.
Nie mogę znaleźć tej nowej TOiP. Czy ja niekumaty, czy jeszcze jej nie ma?

wiatrak

Data: 2009-12-21 07:30:31
Autor: Erazmus
Alior - nowa TOiP.
On 21 Gru, 12:06, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
"Nowa Taryfa Op at i Prowizji zostanie opublikowana 21 grudnia br"
- tak mo na przeczyta w komunikacie  na stronie Aliora.
Nie mog znale tej nowej TOiP. Czy ja niekumaty, czy jeszcze jej nie ma?

Dzień się jeszcze nie skończył :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-12-21 11:57:11
Autor: Cypis
Alior - nowa TOiP.
Data: 2009-12-21 21:05:46
Autor: mx
Alior - nowa TOiP już jest
[...]

Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej. Nadal nie kumam czy do salda depozytów będą liczone konta walutowe.

Pzdr.

Data: 2009-12-21 13:04:30
Autor: mucher
Alior - nowa TOiP już jest
On Dec 21, 9:05 pm, "mx" <m...@os.pl> wrote:

Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej. Nadal nie kumam czy
do salda depozytów będą liczone konta walutowe.

A tego wcześniej nie widziałem - podrożały też przelewy z KK - teraz
już 2%, min. 5 zł.

A licząc dalej posiadanie 2 sporadycznie używanych KK to już >200 zł
rocznie (130 zł główna, 80 zł dodatkowa) - nietanio....

mucher

Data: 2009-12-21 13:23:39
Autor: Krzysiek
Alior - nowa TOiP już jest
On 21 Gru, 21:05, "mx" <m...@os.pl> wrote:

Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej.

żeby nie płacić za kartę trzeba ją zablokować? zamknąć?

Data: 2009-12-21 22:01:48
Autor: xbartx
Alior - nowa TOiP już jest
Dnia Mon, 21 Dec 2009 13:23:39 -0800, Krzysiek napisał(a):

żeby nie płacić za kartę trzeba ją zablokować? zamknąć?

Nie wiem jak zamknięcie, ale ja zastrzegłem i działa.

--
xbartx

Data: 2009-12-21 23:42:14
Autor: Krzysztof
Alior - nowa TOiP już jest

"mx" <m11@os.pl> wrote in message news:hgokf7$g16$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyslalem zapytanie do banku odnosnie tych depozytow w walucie. Moze jutro odpowiedza. Praktycznie i tak chyba zrezygnuje nawet z 5zl za karte, gdyz jak ktos nie wyplaca zbyt czesto to juz powiedzmy EB-1zl za karte oraz 1zl za wyplate (za 5zl mamy 4-wyplaty z obcych na mies), dodatkowo od czasu do czasu mozna posilkowac sie wyplata z k.oszcz w banku z duza siecia placowek, np BZWBK lub ING, czesto kont takich mozna otworzyc kilka i miec jedna wyplate/mies z kazdego konta gratis i dodatkowo lepsze oproc. niz 2.5% w Aliorze (oczywiscie wszystko zalezy czy mamy taka placowke blisko i czy nie jest zbyt obciazona dlugimi kolejkami). W mniejszych miejscowosciach, a w takiej obecnie teraz przebywam, nie ma oczywiscie oddzialu Aliora, a jest BZWBK i niezbyt obciazony, generalnie nie ma wiekszych kolejek.

Data: 2009-12-22 00:09:48
Autor: RobertS
Alior - nowa TOiP już jest

Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej. Nadal nie kumam czy do salda depozytów będą liczone konta walutowe.

tak na chlopski rozum, to srodki na koncie walutowym to rowniez depozyty, dlaczego mialyby nie byc brane pod uwage?

generalnie moja przygoda z aliorem sie czesciowo konczy, ror zamknę przy okazji,  co do kk to jak mi sie nie uda wykonac transakcji na 15kzl to tez zamykam lub zwyczajnie poprosze o nie wydawanie kolejnej (pierwsza byla wydana chyba tylko na rok)

RobertS

Data: 2009-12-22 04:20:04
Autor: ShooleR
Alior - nowa TOiP już jest
Ten bank nigdy nie był "dobry" - nawet lokata nocna 11% była naciągana
i realnie dawała mniej niż ówczesne propozycje od konkurencji. Teraz
niby "równają do innych" z opłatami - jakoś ING, BZ WBK i mBANK mają
ciągle darmowe konto, darmowe karty i większość przelewów...

"Wyższa kultura bankowości" tylko nauczyła wszystkich, że nikomu w
świecie finansów nie należy ufać bezgranicznie ;)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Podstawy Inwestowania
http://podstawy-inwestowania.pl/

Data: 2009-12-22 13:03:22
Autor: xbartx
Alior - nowa TOiP już jest
Dnia Tue, 22 Dec 2009 04:20:04 -0800, ShooleR napisał(a):

[...]

Trochę chyba naciągasz rzeczywistość do swojej tezy, nieprawdaż? Przelewy w A są darmowe, a kosztuje karta debetowa, która umożliwia wypłaty za darmo z bankomatów na cały świecie - darmowe konta ING, BZWBK i mBanku nie mają darmowych wszystkich wypłat - wyjątek stanowi tu mBank gdzie poza polską wszystkie bankomaty są darmowe.

Data: 2009-12-22 13:09:29
Autor: Olgierd
Alior - nowa TOiP już jest
Dnia Tue, 22 Dec 2009 13:03:22 +0000, xbartx napisał(a):

[...]

Dla mnie w ogóle jakby tej zmiany nie było -- 15 tys. wykręcam w pół roku (wraz z kartą dodatkową). A sam swoją też na luzie to przerobię.
Tyle co chyba zaczynam być ciekaw czy obroty liczą się dla podstawowej tylko, czy dla tandemu razem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-22 06:22:57
Autor: mucher
Alior - nowa TOiP już jest
On Dec 22, 2:09 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
[...]

Cholera wie - pytałem kiedyś jak jest ze zwolnieniem z opłat karty
dodatkowej - podobno "niedasię". No i obroty obrotami - gorsza rzecz,
że wygląda na to że ta 'opłata za użytkowanie karty' naliczana jest
dla obydwu osobno.

mucher

Data: 2009-12-22 15:01:34
Autor: Olgierd
Alior - nowa TOiP już jest
Dnia Tue, 22 Dec 2009 06:22:57 -0800, mucher napisał(a):

[...]

Za wydanie dodatkowej nie zapłaciłem złotówki nawet. Zresztą przy cenie 20 zł też mi (nie mi, lecz użytkownikowi ;-) się opłaca.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-22 12:38:40
Autor: mucher
Alior - nowa TOiP już jest
On Dec 22, 4:01 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Za wydanie dodatkowej nie zapłaciłem złotówki nawet.
Zresztą przy cenie 20 zł też mi (nie mi, lecz użytkownikowi ;-) się
opłaca.

Za wydanie nie. Za wznowienie - i owszem, jest oplata. Ale fakt -
wystarczy 2 tysiace rocznie wydac i sie zeruje.

mucher

Data: 2009-12-22 13:20:39
Autor: xbartx
Alior - nowa TOiP już jest
Dnia Tue, 22 Dec 2009 13:09:29 +0000, Olgierd napisał(a):

Dla mnie w ogóle jakby tej zmiany nie było -- 15 tys. wykręcam w pół
roku (wraz z kartą dodatkową). A sam swoją też na luzie to przerobię.

Nie prowadzisz czasem za hulaszczy tryb Ĺźycia ;)

Tyle co chyba zaczynam być ciekaw czy obroty liczą się dla podstawowej
tylko, czy dla tandemu razem.

No ciekawe. W Multi pamiętam każda karta miała osobny limit, w Citi zazwyczaj dodatkowa gratis dożywotnio - więcej przypadków nie przerabiałem i chyba nie zamierzam ;)

Data: 2009-12-22 13:31:10
Autor: Olgierd
Alior - nowa TOiP już jest
Dnia Tue, 22 Dec 2009 13:20:39 +0000, xbartx napisał(a):

Dla mnie w ogóle jakby tej zmiany nie było -- 15 tys. wykręcam w pół
roku (wraz z kartą dodatkową). A sam swoją też na luzie to przerobię.

Nie prowadzisz czasem za hulaszczy tryb życia

Nie, po prostu wszystko -- dosłownie wszystko -- idzie u mnie na kartę. Karma dla psa, II śniadanie, paliwo, cokolwiek.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-22 15:40:05
Autor: RobertS
Alior - nowa TOiP już jest

Nie, po prostu wszystko -- dosłownie wszystko -- idzie u mnie na kartę. Karma dla psa, II śniadanie, paliwo, cokolwiek.

ja mam tak samo, ale kk Alior nie jest dla mnie kartą główną więc mogę limitu nie wyrobić, ale gdybym korzystał tylko z niej to z palcem w d....wykręciłbym limit ;-)

czy 10kzł dla silvera to było tak mało? bankowi się nie opłacało?
rozumiem, ze jak ktos z karty prawie wcale nie korzystał, ale 10kzł rocznie to już jest jakaś kwota...

RobertS

Data: 2009-12-22 10:40:14
Autor: szczurwa
Alior - nowa TOiP już jest
On 22 Gru, 15:40, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

czy 10kzł dla silvera to było tak mało? bankowi się nie opłacało?
rozumiem, ze jak ktos z karty prawie wcale nie korzystał, ale 10kzł
rocznie to już jest jakaś kwota...

Gdzieś czytałem, że statystyczny użytkownik karty kredytowej wydaje za
jej pośrednictwem przeciętnie 1700 PLN rocznie. Zatem "dycha" to chyba
niemało...;-)

Data: 2009-12-22 12:43:53
Autor: witek
Alior - nowa TOiP już jest
szczurwa wrote:
[...]

1700 zł rocznie?

to jakaś karta dla dzieci w przedszkolu czy jak?

chyba, że mówisz o zapłaconych odsetkach.

Data: 2009-12-22 21:44:24
Autor: MarekZ
Alior - nowa TOiP już jest
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgr41a$rq3$2@inews.gazeta.pl...

1700 zł rocznie?

to jakaś karta dla dzieci w przedszkolu czy jak?

chyba, że mówisz o zapłaconych odsetkach.

Co niby dziwnego jest w tej kwocie?

Data: 2009-12-22 21:48:18
Autor: Olgierd
Alior - nowa TOiP już jest
Dnia Tue, 22 Dec 2009 12:43:53 -0600, witek napisał(a):

[...]

Normalka: większość kart kredytowych w Polsce to egzotyka w postaci Saturna: ludzie biorą, bo dokładają to do rat na telewizor. I ewentualnie korzystają (wypłacając kasę z bankomatu) w okolicach czarnej godziny.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-23 11:11:03
Autor: szczurwa
Alior - nowa TOiP już jest
On 22 Gru, 19:43, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

1700 zł rocznie?

to jakaś karta dla dzieci w przedszkolu czy jak?

chyba, że mówisz o zapłaconych odsetkach.

Przecietny Polak z przeciętnym dochodem może tyle wydawać, zwłaszcza,
ze większość życiowych rachunków płaci na poczcie, a kartą najwyżej w
hipermarkecie w niedzielę...

Data: 2009-12-23 21:30:20
Autor: RobertS
Alior - nowa TOiP już jest
Przecietny Polak z przeciętnym dochodem może tyle wydawać, zwłaszcza,
ze większość życiowych rachunków płaci na poczcie, a kartą najwyżej w
hipermarkecie w niedzielę...

ale bywalcy grupy raczej się do tej przeciętnej nie zaliczamy, ciekawe jak wyglądałaby bankowość, gdyby większość klientów banków miała takie pojecię o bankowości jak większość grupowiczów + ponadprzeciętna mobilność i umiejętność wyszukiwania "wisienek na torcie" ;-D

RobertS

Data: 2009-12-23 21:34:50
Autor: Valdi
Alior - nowa TOiP już jest
"RobertS" news:hgtuku$8dd$4opal.icpnet.pl

Lepiej Robercie, zdecydowanie lepiej.

Data: 2009-12-23 14:09:55
Autor: szczurwa
Alior - nowa TOiP już jest
On 23 Gru, 21:34, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:

Lepiej Robercie, zdecydowanie lepiej.

Ale z czego wtedy żyłyby takie tuzy bankowości jak Bielecki, Wancer,
Kot czy Marcinkiewicz ..??? Z głodu by nam padły elity..;-)

Data: 2009-12-23 23:39:50
Autor: Valdi
Alior - nowa TOiP już jest
"szczurwa"

Ale z czego wtedy żyłyby takie tuzy bankowości jak Bielecki, Wancer,
Kot czy Marcinkiewicz ..??? Z głodu by nam padły elity..;-)

no ale czy jest sens przejmować się miernotą elyt, której społeczny status
nie jest wynikiem ciężkiej i uczciwej pracy ale pochodną cwaniactwa, fałszu,
obłudy, zakłamania i mocnych pleców?

Odpowiedź jest chyba oczywista.

Data: 2009-12-23 21:39:14
Autor: BK
Alior - nowa TOiP już jest
On 23 Gru, 23:39, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

nie jest wynikiem ciężkiej i uczciwej pracy ale pochodną cwaniactwa, fałszu,

Ale chyba przesadzacie, ze stawianiem znaku rownosci miedzy
Marcinkiewiczem a reszta. No jeszcze z Bieleckim mozna go porownac bo
w sumie pomysl na kariere podobna :) Ale jak sie ma do tego Wancer? :)
Facet znaim sie pojawil w Polsce byl m.in. 23 lata wiceprezesem Citi,
ze juz o epizodach w Japonii, Austrii czy UK nie wspomne.

Data: 2009-12-24 04:33:12
Autor: szczurwa
Alior - nowa TOiP już jest
On 24 Gru, 06:39, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

[...]

Spoglądając na to, w jaki sposób Wancer zarządza BPH, z jakimi
efektami, oraz majac na uwadze fakt, ile sobie za to życzy, mam
poważne wątpliwości co do jego megakwalifikacji menedżerskich...

Data: 2009-12-24 13:01:16
Autor: Valdi
Alior - nowa TOiP już jest
"BK" news:45f5d837-566c-4623-bbc5-8506bd04e07826g2000yqo.googlegroups.com

[...]

OK. Wancer zostaje usunięty z listy elyt. :)

Data: 2009-12-22 15:37:02
Autor: RobertS
Alior - nowa TOiP juĹź jest

darmowe konta ING, BZWBK i mBanku nie mają darmowych wszystkich wypłat - wyjątek stanowi tu mBank gdzie poza polską wszystkie bankomaty są darmowe.

tak prawie darmowe są...kursy wymiany w BRE nie należą do najkorzystniejszych, powyżej (chyba 100 euro) warto wypłacić debetówką Polbanku i nawet po zapłaceniu 10 zł prowizji bardziej się opłaca

kursy Aliora też jakieś super/hiper dobre nie były

RobertS

wychodzi na to, że można mieć całkowicie darmowe konto w Aliorze pod warunkiem, że nie została do niego wydana kd ;-)
czyli jeszcze nie taka tragedia

Alior - nowa TOiP.