Alior - nowe powiadomienia (operacje na rach.)

Data: 2009-10-14 00:27:24
Autor: Bungiel
Alior - nowe powiadomienia (operacje na rach.)
Jakoś nie widzę nic na ten temat, nie wiem czy to nowość, ale w
ustawieniach są też inne powiadomienia niz systemowe, m.in. zmiany
salda itp. Ktoś już może testował? Miałem coś takiego w mbanku i
fajnie było dostać smsa, że faktura zapłacona.
Czy oni kasują za powiadomienia mailowe? Ciekawe, czy emailowe
wysyłane są też na bieżąco ( w mbanku to  kiepsko chodziło o ile
pamiętam), aczkolwiek mbank miał chyba fajniejszą konfigurację.

Alior - nowe powiadomienia (operacje na rach.)