Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%

Data: 2009-09-17 17:29:28
Autor: Thomas
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
Data: 2009-09-17 08:56:56
Autor: xbartx
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
On Sep 17, 5:29 pm, "Thomas" <tho...@nospam.net> wrote:
Oj ostro :/

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/w...

Teraz średnio dają marne 2,58%.

IMO czas promocji i łapania klientów się skończył i wisienki powoli
znikają do wyjadania ;) poza tym oszczędności to już chyba dawno
wszyscy od nich wynieśli, a jak na oprocentowanie RORu to i tak jest
nieźle, chociaż w EB jest bodajże 5,05% tylko, że nie ma dziennej
kapitalizacji.

Data: 2009-09-17 20:12:29
Autor: Mithos
Alior obniża oprocentowanie lokaty no cnej z 8% na 5%
Wojciech Nawara pisze:
Nic, trzeba będzie przenieść nadwyżkę ponad kwotę "rozliczeniową" poza Alior...

Ano niestety. Też to muszę zrobić. Tylko gdzie ?

--
Mithos

Data: 2009-09-17 20:33:44
Autor: Wojciech Nawara
Mithos pisze:
Wojciech Nawara pisze:
Nic, trzeba będzie przenieść nadwyżkę ponad kwotę "rozliczeniową" poza Alior...

Ano niestety. Też to muszę zrobić. Tylko gdzie ?

Albo eMax+, albo Polbank (tylko, że tu już mam inne środki i nie chciałbym ich mieszać, a nie ma możliwości założenia więcej niż po 1 koncie gotówkowym i oszczędnościowym i 3 mocno oszczędzające).
Albo trzeba będzie otworzyć konto online w Eurobanku z rachunkiem oszczędnościowym bez karty.

Data: 2009-09-17 23:19:46
Autor: Krzysztof

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h8tu7a$lke$1news.onet.pl...
Wojciech Nawara pisze:
Nic, trzeba będzie przenieść nadwyżkę ponad kwotę "rozliczeniową" poza Alior...

Ano niestety. Też to muszę zrobić. Tylko gdzie ?

EB, chyba najwyzszy procent przy max plynnosci, bo do dyspozycji masz ror-5,05%brutto; KO-5.7%netto (nielimitowane transfery) i lokaty 7-dni-6%netto

Data: 2009-09-17 17:53:12
Autor: Damian_niusy
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-Oprocentowania

Teraz średnio dają marne 2,58%.

Konta osobiste Alior Banku pozostają zatem w czołówce najwyżej oprocentowanych rachunków bieżących na rynku.

Data: 2009-09-19 06:21:52
Autor: Jacek Erazmus
On 17 Wrz, 17:53, "Damian_niusy" <nisuone...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Konta osobiste Alior Banku pozostają zatem w czołówce najwyżej
oprocentowanych rachunków bieżących na rynku.

Jeśli porównać je z większością rachunków gdzie jest okrągłe ZERO to
tak ale jest też EB z  5,05 % na Rorze.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-09-19 22:14:19
Autor: Mithos
Jacek Erazmus pisze:
Jeśli porównać je z większością rachunków gdzie jest okrągłe ZERO to
tak ale jest też EB z  5,05 % na Rorze.

Pytanie kiedy w EB się skończy ten %.

--
Mithos

Data: 2009-09-19 22:27:08
Autor: Valdi.Pavlack
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
"Mithos" news:h93e2v$jum$2news.onet.pl

> Jeśli porównać je z większością rachunków gdzie jest okrągłe ZERO to
> tak ale jest też EB z  5,05 % na Rorze.

Pytanie kiedy w EB się skończy ten %.

Oby nigdy. Ale w końcu wszystko co dobre itp. :(

Data: 2009-09-21 16:07:09
Autor: Zbylut
Alior obniĹźa oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
Valdi.Pavlack napisal(a):

Pytanie kiedy w EB się skończy ten %.

Oby nigdy. Ale w końcu wszystko co dobre itp. :(

ale zawsze będzie bank, który będzie mieć najwyższy % wraz z dobrymi
warunkami - i my wraz z naszą kasą będziemy właśnie tam:) --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-09-21 21:43:38
Autor: Valdi.Pavlack
Alior obniĹźa oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
"Zbylut" news:slrnhbbra5.6rn.ZbylutNoWhere.zzz

ale zawsze będzie bank, który będzie mieć najwyższy % wraz z dobrymi
warunkami - i my wraz z naszą kasą będziemy właśnie tam:)

Zakładanie nowego konta średnio raz na pół roku - dziękuję wysiadam :)

Data: 2009-09-22 15:13:13
Autor: Zbylut
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
Valdi.Pavlack zapodal(a):

ale zawsze będzie bank, który będzie mieć najwyższy % wraz z dobrymi
warunkami - i my wraz z naszą kasą będziemy właśnie tam:)

Zakładanie nowego konta średnio raz na pół roku - dziękuję wysiadam :)

a mi to właśnie nie przeszkadza, przeniesienie się do innego banku to najczęściej jedno popołudnie i żaden problem :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-09-17 19:40:00
Autor: ztomasz
Alior obniża oprocentowanie lokaty no cnej z 8% na 5%
Thomas pisze:
Oj ostro :/

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-Oprocentowania Teraz średnio dają marne 2,58%.

No i szkoda bo zastanawialem sie nad kontem u nich. Pozostaje lokata w innym banku i nie trzymanie na rorze niewykorzystywanych kwot
--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-09-17 23:03:41
Autor: argothiel
Thomas pisze:
Oj ostro :/

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-Oprocentowania Teraz średnio dają marne 2,58%.

Niech to dunder! A kilkanaście dni temu przeniosłem w końcu swoje
nadwyżki do nich (bo miałem tam konto już pół roku). Teraz pewnie minie
kolejne pół roku, zanim się zdecyduję na założenie konta w Eurobanku.

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-09-18 00:24:11
Autor: Krzysiek
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
On 17 Wrz, 23:03, argothiel <argoth...@interia.niechce.spamu.pl>
wrote:

Niech to dunder! A kilkanaście dni temu przeniosłem w końcu swoje
nadwyżki do nich (bo miałem tam konto już pół roku). Teraz pewnie minie
kolejne pół roku, zanim się zdecyduję na założenie konta w Eurobanku.

Parę tygodni temu też przeniosłem tam środki...teraz wrócą na jakiś
czas do Polbanku..
Może pora założyć rachunek w EB? Ech ale nie chcę mieć aż tylu
kont...;)
W Aliorze zostanie pewnie niewielka kwota na awaryjne wypłaty z
bankomatów..

Tego spadku należało się spodziewać, ale, że aż tyle. To teraz nie
wiem czy jak się skończy karta gratis zostawić ta kartę czy z niej
zrezygnować...

Data: 2009-09-18 01:00:27
Autor: luc
wrote:

> [...]

kont...;)
W Aliorze zostanie pewnie niewielka kwota na awaryjne wypłaty z

Konto jeść nie woła :-)
W Polbanku mam KK i awaryjne kilkaset pln na wypłaty z bankomatów, w
EB trzymam nadwyżki, mbank trzyma już tylko SFI i jakieś 200 pln na
drobne sprawunki z allegro. I co mnie to kosztuje? Nic! Jak zaczną
kombinować coś z opłatami, to zaraz będę wiedział dzięki monitorowaniu
pl.biznes.banki :-)

Tego spadku należało się spodziewać, ale, że aż tyle. To teraz nie
wiem czy jak się skończy karta gratis zostawić ta kartę czy z niej
zrezygnować...

Sprawdź w historii rachunku, jak często wypłacasz gotówkę tą super
kartą. Bo może dla jednej wypłaty miesięcznie gra nie jest warta
świeczki :-)
pzdrwm
luc

Data: 2009-09-18 01:09:12
Autor: Krzysiek
On 18 Wrz, 10:00, luc <bana...@gmx.net> wrote:

Sprawdź w historii rachunku, jak często wypłacasz gotówkę tą super
kartą. Bo może dla jednej wypłaty miesięcznie gra nie jest warta
świeczki :-)
Sama świadomość, że nie muszę szukać bankomatu jest warta świeczki,
generalnie przy jednej wypłacie w miesiącu "bez szukania" jest się do
przodu,
a ja nie lubię nosić gotówki - wolę wypłacić małe kwoty a częściej

(dodatkowo w porównaniu z większością innych RORów tutaj środki
czekające na wypłatę są oprocentowane)

Data: 2009-09-18 01:41:23
Autor: luc
On 18 Wrz, 10:09, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

[...]

U mnie załatwia to Polbank, bo mam dość ładne pokrycie bankomatami
eurobanku miejsc, w których zazwyczaj przebywam, a że karta podpięta
do konta oszczędnościowego, więc jakieś kilka groszy w m-cu sie
uzbiera ;-) Ale jestem uwiązany do euronetu, więc jakiś większy wyjazd
wiąże się z wypłatą paru stówek na 'wszelki wypadek'.

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-18 01:50:30
Autor: Krzysiek
On 18 Wrz, 10:41, luc <bana...@gmx.net> wrote:

U mnie załatwia to Polbank, bo mam dość ładne pokrycie bankomatami
eurobanku miejsc,

mam konto w Polbanku ale tak się zastanowiłem..chyba jeszcze nigdy w
życiu nie wypłacałem pieniędzy w euronecie;) mimo, że od dluzszego
czasu mam dwie karty debetowe ktorymi mógłbym to zrobic bez opłat.
Jakos tak...inne były bardzie po drodze;)

Data: 2009-09-18 00:47:25
Autor: luc
wrote:
Thomas pisze:

> [...]

nadwyżki do nich (bo miałem tam konto już pół roku). Teraz pewnie minie
kolejne pół roku, zanim się zdecyduję na założenie konta w Eurobanku.

Nie ma co się zastanawiać i hamletyzować - średnio rozgarnięta
panienka z EB sprawę opanuje w 15 minut. Definiujesz u niej zaufane
przelewy - jeśli nie chcesz bawić się z tokenem, a resztę kont
oszczędnościowych (max 15) założysz sobie w domowym zaciszu...

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-18 01:11:55
Autor: Krzysiek
On 18 Wrz, 09:47, luc <bana...@gmx.net> wrote:

[...]
Tylko o ile dobrze kojarzę w EB jest taki "odstraszak", że trzeba
pamiętać o zamknięciu rachunku jeśli się kiedyś środki z niego
wyprowadzi.

Data: 2009-09-18 01:43:00
Autor: luc
On 18 Wrz, 10:11, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

Tylko o ile dobrze kojarzę w EB jest taki "odstraszak", że trzeba
pamiętać o zamknięciu rachunku jeśli się kiedyś środki z niego
wyprowadzi.

Nie inaczej - bo zaczną kasować za prowadzenie konta online - chyba 4
pln/m-c. Ale myślę, że kolejne 15 minut w oddziale i będzie po
bólu :-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-18 06:52:07
Autor: luc
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
On 18 Wrz, 15:34, argothiel <argoth...@interia.niechce.spamu.pl>
wrote:
luc pisze:

> Nie inaczej - bo zaczną kasować za prowadzenie konta online - chyba 4
> pln/m-c. Ale myślę, że kolejne 15 minut w oddziale i będzie po
> bólu :-)

Chodzi o to, że saldo trzeba utrzymywać powyżej 10000?

Albo co m-c zapewnić wpływ 800 pln na rachunek podstawowy. Szczegóły
tutaj:
http://www.eurobank.pl/files/docs/toip_online.pdf

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-18 18:47:33
Autor: argothiel
luc pisze:
Albo co m-c zapewnić wpływ 800 pln na rachunek podstawowy. Szczegóły
tutaj:
http://www.eurobank.pl/files/docs/toip_online.pdf

Dopiero się zorientowałem - na oszczędzanie lepszy jest Polbank (póki
nie zmienią oprocentowania), prawda?

pzdrwm
luc

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-09-18 15:36:22
Autor: argothiel
luc pisze:
[...]

Chodzi o to, że trzeba saldo utrzymywać powyżej 10000?

pzdrwm
luc

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-09-18 16:00:38
Autor: Roman Stopa
Dnia Fri, 18 Sep 2009 15:36:22 +0200, argothiel napisał(a):

Chodzi o to, że trzeba saldo utrzymywać powyżej 10000?

Albo comiesięczne wpływy min 800 albo srednie saldo 10 tys. --
RS

Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%