Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%

Data: 2009-09-17 17:53:12
Autor: Damian_niusy
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=134,Zmiana-Tabeli-Oprocentowania

Teraz średnio dają marne 2,58%.

Konta osobiste Alior Banku pozostają zatem w czołówce najwyżej oprocentowanych rachunków bieżących na rynku.

Data: 2009-09-19 06:21:52
Autor: Jacek Erazmus
On 17 Wrz, 17:53, "Damian_niusy" <nisuone...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Konta osobiste Alior Banku pozostają zatem w czołówce najwyżej
oprocentowanych rachunków bieżących na rynku.

Jeśli porównać je z większością rachunków gdzie jest okrągłe ZERO to
tak ale jest też EB z  5,05 % na Rorze.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-09-19 22:14:19
Autor: Mithos
Jacek Erazmus pisze:
Jeśli porównać je z większością rachunków gdzie jest okrągłe ZERO to
tak ale jest też EB z  5,05 % na Rorze.

Pytanie kiedy w EB się skończy ten %.

--
Mithos

Data: 2009-09-19 22:27:08
Autor: Valdi.Pavlack
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
"Mithos" news:h93e2v$jum$2news.onet.pl

> Jeśli porównać je z większością rachunków gdzie jest okrągłe ZERO to
> tak ale jest też EB z  5,05 % na Rorze.

Pytanie kiedy w EB się skończy ten %.

Oby nigdy. Ale w końcu wszystko co dobre itp. :(

Data: 2009-09-21 16:07:09
Autor: Zbylut
Alior obniĹźa oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
Valdi.Pavlack napisal(a):

Pytanie kiedy w EB się skończy ten %.

Oby nigdy. Ale w końcu wszystko co dobre itp. :(

ale zawsze będzie bank, który będzie mieć najwyższy % wraz z dobrymi
warunkami - i my wraz z naszą kasą będziemy właśnie tam:) --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-09-21 21:43:38
Autor: Valdi.Pavlack
Alior obniĹźa oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
"Zbylut" news:slrnhbbra5.6rn.ZbylutNoWhere.zzz

ale zawsze będzie bank, który będzie mieć najwyższy % wraz z dobrymi
warunkami - i my wraz z naszą kasą będziemy właśnie tam:)

Zakładanie nowego konta średnio raz na pół roku - dziękuję wysiadam :)

Data: 2009-09-22 15:13:13
Autor: Zbylut
Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
Valdi.Pavlack zapodal(a):

ale zawsze będzie bank, który będzie mieć najwyższy % wraz z dobrymi
warunkami - i my wraz z naszą kasą będziemy właśnie tam:)

Zakładanie nowego konta średnio raz na pół roku - dziękuję wysiadam :)

a mi to właśnie nie przeszkadza, przeniesienie się do innego banku to najczęściej jedno popołudnie i żaden problem :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%