Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty

Data: 2011-11-02 06:56:53
Autor: SID
Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty
Rachunek zarabiający.

BYŁO:
Przelewy na rachunki w innym banku (ELIXIR), złożone:
- za pośrednictwem Bankowości
Internetowej – przelewy zwykłe 0 zł – pierwsze 10 przelewów z rachunku podstawowego w miesiącu;
1 zł – kolejne;
1 zł – przelew z rachunku pomocniczego

JEST:
od każdego przelewu 1 zł/1,5 zł*

* Jeżeli w miesiącu kalendarzowym Klient spełni jeden z poniższych warunków:

  dokona płatności kartą do konta firmowego lub firmową kartą kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 2 000 zł m
  wykona z rachunków firmowych 20 krajowych lub 10 zagranicznych przelewów w miesiącu,
  miał aktywną usługę Autodealing,
  miał kredyt lub limit kredytowy na nie mniej niż 10 000 zł,
  miał lokatę terminową lub saldo na Rachunku Lokacyjnym na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł (saldo średniomiesięcz

w kolejnym miesiącu opłaty transakcyjne będą pobierane w niższej wysokości zgodnie ze wskazaniem w tabeli powyżej.

Pora na zmianę banku.

Data: 2011-11-02 07:05:24
Autor: SID
W dniu 2011-11-02 06:56, SID pisze:
[...]

Do tego jeszcze:
Wypłata premii na rachunek podstawowy
miesięcznie, jeżeli średniomiesięczne saldo rachunku podstawowego jest większe niż 30.000 zł

PREMIA: 100 zł

BYŁO

miesięcznie, jeżeli średniomiesięczne saldo rachunku podstawowego jest większe niż 9000 zł

PREMIA: 50zł

Data: 2011-11-02 08:55:00
Autor: MD
Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty
W dniu 2011-11-02 06:56, SID pisze:
Rachunek zarabiający.

Pora na zmianę banku.
pozyskiwanie jeleni się skończyło i widocznie przeszli do 2 etapu promocji - dojenie jeleni
jest na to sposób:
http://gielda.onet.pl/bank-of-america-nie-bedzie-pobieraloplat-za-uzywan,18726,4895935,1,news-detal
cytat:"Bank anulował opłatę przewidzianą od stycznia po uważnym wsłuchaniu się w głosy naszych klientów"
zatem jak wszyscy klienci zareagują tak jak Ty to jest szansa, że alior zmądrzeje po wsłuchaniu się w głos ludu

MD

Data: 2011-11-02 09:37:02
Autor: Sir_Robak
Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty
Pora na zmianę banku.

Witam

Macie może jakieś sugestie gdzie ew. się przenieść?
Nie potebuję żadnych kart :) za to w miarę najniższej ceny obsługi.

Robert

Data: 2011-11-02 01:58:35
Autor: Zibo Z
Alior od 01.11.2011 podnosi opaty
On 2 Lis, 09:49, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Uytkownik "Sir_Robak" <sir_robak_plis...@o2.pl> napisa w wiadomocinews:4eb10123$1news.home.net.pl...

> Witam

> Macie moe jakie sugestie gdzie ew. si przenie?
> Nie potebuj adnych kart :) za to w miar najniszej ceny obsugi.

To moze IB ?

Nie wiem czy wszyscy zauwayli ale ta cay podwyka tyczy jeno
klientw biznesowych, czyli peno wikszo forumowiczw si nie apie.

Data: 2011-11-02 10:06:50
Autor: Sir_Robak
> [...]

Nie wiem czy wszyscy zauwayli ale ta cay podwyka tyczy jeno
klientw biznesowych, czyli peno wikszo forumowiczw si nie apie.

Oj zdziwby si ilu klientw maj..., a ilu odejdzie! :D

Robak

Data: 2011-11-02 17:40:26
Autor: Waldek
Alior od 01.11.2011 podnosi opaty

Uytkownik "Zibo Z" <z.zibo.z@gmail.com> napisa w wiadomoci news:42ec4ef8-a8d0-4e31-8607-be34c6274de7a17g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

# Nie wiem czy wszyscy zauwayli ale ta cay podwyka tyczy jeno
# klientw biznesowych, czyli peno wikszo forumowiczw si nie apie.

Dlatego ze dotyczy biznesowych, to zasugerowalem IB

Data: 2011-11-03 11:56:32
Autor: Sir_Robak
> [...]

# klientw biznesowych, czyli peno wikszo forumowiczw si nie apie.

Dlatego ze dotyczy biznesowych, to zasugerowalem IB

Okazazo si e Szitbank zmieni nastawienie z haraczu na co normalniejszego..
Mam tam ROR  to pewnie bez drakoskich 60 z/m-c tam si przenios ;)

Robert

Data: 2011-11-02 17:58:07
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 02 Nov 2011 06:56:53 +0100, SID napisał(a):

[...]

Ze względu na powyższe w zeszłym tygodniu poszedłem do placówki zamknąć
konto. Że ktoś z obsługi dostrzegł mnie po pięciu minutach i z przerażeniem
w oczach przybiegł z zaplecza, to luz, miałem czas, włączyłem netbook i
miałem zajęcie. Ale pytanie od obsługującej pani, gdy wyłuszczyłem, po co
przyszedłem, ścięło mnie z nóg.
- A ma pan u nas konto?
Później też było wesoło. Ponieważ nie miałem żadnych kart, musiałem podać
numery rachunków, bo w inny sposób nie potrafili mnie znaleźć, dowiedziałem
się, że osobiste to mi chyba zamkną, ale firmowe to muszę w jakimś większym
oddziale, po kwadransowych konsultacjach telefonicznych jednak "chyba" się
dało, panny ogólnie przerażone, latały we dwie i co chwila gdzieś dzwoniły.

AK

Data: 2011-11-02 18:59:59
Autor: Krzysztof

"Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> wrote in message news:1dvufv4r6qiqt.t91jolhc52h4.dlg40tude.net...
[...]

z Aliorem jest tak, ze niestety w jednym oddziale natrafimy na kogos niedouczonego, ktoremu, cos sie tylko wydaje i nie potrafi udzielic wyczerpujacej odpowiedzi na pytanie, natomiast w innym mozemy natrafic na osobe calkiem dobrze zorientowana, ewentualnie upewniajaca sie w centrali czy ma racje.

Data: 2011-11-02 20:19:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior od 01.11.2011 podnosi opaty

"Krzysztof" j8s0f2$1os$1@news.onet.pl

[...]