Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty

Data: 2011-11-02 09:37:02
Autor: Sir_Robak
Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty
Pora na zmianÄ™ banku.

Witam

Macie może jakieś sugestie gdzie ew. się przenieść?
Nie potebuję żadnych kart :) za to w miarę najniższej ceny obsługi.

Robert

Data: 2011-11-02 01:58:35
Autor: Zibo Z
On 2 Lis, 09:49, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Użytkownik "Sir_Robak" <sir_robak_plis...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4eb10123$1news.home.net.pl...

> Witam

> Macie może jakie¶ sugestie gdzie ew. się przenie¶ć?
> Nie potebuję żadnych kart :) za to w miarę najniższej ceny obsługi.

To moze IB ?

Nie wiem czy wszyscy zauważyli ale ta cały podwyżka tyczy jeno
klientów biznesowych, czyli peno większo¶ć forumowiczów się nie łapie.

Data: 2011-11-02 10:06:50
Autor: Sir_Robak
> [...]

Nie wiem czy wszyscy zauważyli ale ta cały podwyżka tyczy jeno
klientów biznesowych, czyli peno większo¶ć forumowiczów się nie łapie.

Oj zdziwłby¶ się ilu klientów maj±..., a ilu odejdzie! :D

Robak

Data: 2011-11-02 17:40:26
Autor: Waldek
Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty

Użytkownik "Zibo Z" <z.zibo.z@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:42ec4ef8-a8d0-4e31-8607-be34c6274de7a17g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

# Nie wiem czy wszyscy zauważyli ale ta cały podwyżka tyczy jeno
# klientów biznesowych, czyli peno większo¶ć forumowiczów się nie łapie.

Dlatego ze dotyczy biznesowych, to zasugerowalem IB

Data: 2011-11-03 11:56:32
Autor: Sir_Robak
> [...]

# klientów biznesowych, czyli peno większo¶ć forumowiczów się nie łapie.

Dlatego ze dotyczy biznesowych, to zasugerowalem IB

Okazazło się że Szitbank zmienił nastawienie z haraczu na co¶ normalniejszego..
Mam tam ROR  to pewnie bez drakońskich 60 zł/m-c tam się przeniosę ;)

Robert

Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty