Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty

Data: 2011-11-02 17:58:07
Autor: Andrzej Kubiak
Alior od 01.11.2011 podnosi opłaty
Dnia Wed, 02 Nov 2011 06:56:53 +0100, SID napisał(a):

BYŁO:
Przelewy na rachunki w innym banku (ELIXIR), złożone:
- za pośrednictwem Bankowości
Internetowej – przelewy zwykłe 0 zł – pierwsze 10 przelewów z rachunku podstawowego w miesiącu;
JEST:
od każdego przelewu 1 zł/1,5 zł*

Ze względu na powyższe w zeszłym tygodniu poszedłem do placówki zamknąć
konto. Że ktoś z obsługi dostrzegł mnie po pięciu minutach i z przerażeniem
w oczach przybiegł z zaplecza, to luz, miałem czas, włączyłem netbook i
miałem zajęcie. Ale pytanie od obsługującej pani, gdy wyłuszczyłem, po co
przyszedłem, ścięło mnie z nóg.
- A ma pan u nas konto?
Później też było wesoło. Ponieważ nie miałem żadnych kart, musiałem podać
numery rachunków, bo w inny sposób nie potrafili mnie znaleźć, dowiedziałem
się, że osobiste to mi chyba zamkną, ale firmowe to muszę w jakimś większym
oddziale, po kwadransowych konsultacjach telefonicznych jednak "chyba" się
dało, panny ogólnie przerażone, latały we dwie i co chwila gdzieś dzwoniły.

AK

Data: 2011-11-02 18:59:59
Autor: Krzysztof

"Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> wrote in message news:1dvufv4r6qiqt.t91jolhc52h4.dlg40tude.net...
[...]

z Aliorem jest tak, ze niestety w jednym oddziale natrafimy na kogos niedouczonego, ktoremu, cos sie tylko wydaje i nie potrafi udzielic wyczerpujacej odpowiedzi na pytanie, natomiast w innym mozemy natrafic na osobe calkiem dobrze zorientowana, ewentualnie upewniajaca sie w centrali czy ma racje.

Data: 2011-11-02 20:19:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior od 01.11.2011 podnosi opaty

"Krzysztof" j8s0f2$1os$1@news.onet.pl

[...]