Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"

Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"

Data: 2013-08-01 21:05:44
Autor: neoniusz
Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".

"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na reklamacj臋, prosimy o przyj臋cie nast臋puj膮cych wyja艣nie艅.
Z zaniepokojeniem przyj臋li艣my informacj臋 o zachowaniu naszego Pracownika z Oddzia艂u [...]. Podkre艣lamy, 偶e udzielenie Panu informacji o wysoko艣ci salda rachunku bez przeprowadzenia pe艂nej weryfikacji danych osobowych jest niedopuszczalne. O zaistnia艂ej sytuacji zosta艂 poinformowany bezpo艣redni prze艂o偶ony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, 偶e zdarzenie to b臋dzie mia艂o wymierny wp艂yw na ocen臋 pracy Bankiera. Bezpiecze艅stwo danych naszych Klient贸w oraz zgromadzonych przez nich 艣rodk贸w jest dla nas spraw膮 priorytetow膮, tym bardziej jeste艣my zbulwersowani opisan膮 przez Pana sytuacj膮.
W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosi膰 za zachowanie naszego
Pracownika. Zapewniamy, 偶e do艂o偶ymy wszelkich stara艅, by podobne sytuacje nie mia艂y nigdy wi臋cej miejsca. Wyra偶amy nadziej臋, 偶e zdarzenie to nie wp艂ynie negatywnie na dalsz膮 wsp贸艂prac臋 z Alior Bank S.A.

Z powa偶aniem
[...]
Specjalista ds. Reklamacji
i Skarg
Zesp贸艂 Reklamacji i Skarg
Departament Operacji
Alior Bank S.A."

To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.

Data: 2013-08-01 21:12:43
Autor: DanW
Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
W dniu 2013-08-01 21:05, neoniusz pisze:
No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
"poinformowania o saldzie bez weryfikacji".

"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na reklamacj臋, prosimy o przyj臋cie nast臋puj膮cych wyja艣nie艅.
Z zaniepokojeniem przyj臋li艣my informacj臋 o zachowaniu naszego Pracownika
z Oddzia艂u [...]. Podkre艣lamy, 偶e udzielenie Panu informacji o wysoko艣ci
salda rachunku bez przeprowadzenia pe艂nej weryfikacji danych osobowych
jest niedopuszczalne. O zaistnia艂ej sytuacji zosta艂 poinformowany
bezpo艣redni prze艂o偶ony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, 偶e
zdarzenie to b臋dzie mia艂o wymierny wp艂yw na ocen臋 pracy Bankiera.
Bezpiecze艅stwo danych naszych Klient贸w oraz zgromadzonych przez nich
艣rodk贸w jest dla nas spraw膮 priorytetow膮, tym bardziej jeste艣my
zbulwersowani opisan膮 przez Pana sytuacj膮.
W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosi膰 za zachowanie naszego
Pracownika. Zapewniamy, 偶e do艂o偶ymy wszelkich stara艅, by podobne
sytuacje nie mia艂y nigdy wi臋cej miejsca. Wyra偶amy nadziej臋, 偶e zdarzenie
to nie wp艂ynie negatywnie na dalsz膮 wsp贸艂prac臋 z Alior Bank S.A.

Z powa偶aniem
[...]
Specjalista ds. Reklamacji
i Skarg
Zesp贸艂 Reklamacji i Skarg
Departament Operacji
Alior Bank S.A."

To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.
Ale pracownikowi, kt贸ry w dobrej wierze poda艂 Ci w danej chwili informacj臋 nie b臋dzie ju偶 tak weso艂o

Data: 2013-08-01 21:27:57
Autor: neoniusz
Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
W dniu 01.08.2013 21:12, DanW pisze:
Ale pracownikowi, kt贸ry w dobrej wierze poda艂 Ci w danej chwili
informacj臋 nie b臋dzie ju偶 tak weso艂o

Wez sobie znajdz watek "Upadek obyczajow w Aliorze" i zobacz te dobra wiare.

Data: 2013-08-01 22:24:34
Autor: DanW
Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
W dniu 2013-08-01 21:27, neoniusz pisze:
W dniu 01.08.2013 21:12, DanW pisze:
Ale pracownikowi, kt贸ry w dobrej wierze poda艂 Ci w danej chwili
informacj臋 nie b臋dzie ju偶 tak weso艂o

Wez sobie znajdz watek "Upadek obyczajow w Aliorze" i zobacz te dobra
wiare.
Alior faktycznie nie ma najlepszych notowa艅 na forum, pisa艂em tak og贸lnie o pracownikach bank贸w. Kiedy艣 Pani z BZWBK nie powiedzia艂a mi wprost salda ale jak zapyta艂em czy wp艂yn臋艂y 艣rodki to us艂ysza艂em "aha" - niby nic a jak si臋 jest bez dost臋pu do neta to by艂o bezcenne :)

Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona