Alior offline?

Data: 2011-01-20 12:49:09
Autor: Arkadiusz Dymek
Alior offline?
System Aliora offline u wszystkich, czy tylko ja mam jakieś problemy?

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-01-20 12:53:34
Autor: MarekZ
Alior offline?
Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <adresu@nie.bedzie> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d382176$1@news.home.net.pl...
System Aliora offline u wszystkich, czy tylko ja mam jakieś problemy?

Przez około 4 minuty był off-line, ale już się podniósł. Masz refleks. :)

Data: 2011-01-20 03:57:29
Autor: Bungiel
Alior offline?
On Jan 20, 12:53 pm, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
U ytkownik "Arkadiusz Dymek" <adr...@nie.bedzie> napisa w wiadomo ci grup

> System Aliora offline u wszystkich, czy tylko ja mam jakie problemy?

Przez oko o 4 minuty by off-line, ale ju si podni s . Masz refleks. :)

No wg mnie jest nadal kaszana - nie widac nic oprocz naglowka...

Data: 2011-01-20 12:55:45
Autor: Arkadiusz Dymek
Alior offline?
W dniu 1/20/2011 12:53 PM, MarekZ wrote:
[...]

Ja bym to nazwał pechem, ale określenie refleks też mi się bardziej podoba.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-01-20 13:18:54
Autor: Arkadiusz Dymek
Alior offline?
W dniu 1/20/2011 12:55 PM, Arkadiusz Dymek wrote:
[...]

No niestety... Teraz już oficjalnie ogłosili awarię. A mam ważny przelew do posłania. Pięknie...

Pozdrawiam,
Arkadesh

Alior offline?