Alior - oplata za prowadzenie konta

Data: 2013-02-11 19:34:57
Autor: rmrmg
Alior - oplata za prowadzenie konta
Dnia Mon, 11 Feb 2013 09:45:31 -0800, FTX napisał(a):

Wedlug regulaminu Alior Banku:

"4. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości
Posiadacza rachunku za pośrednictwem poczty, poprzez Kanały
Elektroniczne lub, w formie elektronicznej na adres mailowy podany przez
Posiadacza."

Jak dla mnie podanie do wiadomości to tylko wyłożenie tej informacji tak aby zainteresowany człowiek miał możliwość zapoznania się. Gdyby napisali, że powiadomią to IMHO można próbować udowadniać, że nie wiedziałem bo mnie nie powiadomiono a miano powiadomić.
Jak rozumiem podali do wiadomości przez "Kanały Elektroniczne". Jakiś regulamin który wygóglałem mówi, że "Kanały Elektroniczne -­ Bankowość Internetowa, Bankowość Telefoniczna, Bankowość Mobilna, IVR;"
Jeśli podali do wiadomości w tylko jednym kanale to można udowadniać, że miały być kanały (czyli co najmniej dwa) a był tylko jeden.
Jeśli w jakimś z tych kanałów nie podali tego do wiadomości można próbować udowadniać, że myślnik to tyle co znak równości, że wszystkie te kanały razem to "Kanały Elektroniczne".
Jeśli podali we wszystkich potrzebny jest człowiek z dużo większą wyobraźnią niż moja.

Co dalej? Jeśli jesteś przekonany do swych racji to Bankowy Arbitraż Konsumencki lub/potem sąd cywilny.

Alior - oplata za prowadzenie konta