Alior - opłaty za KK

Data: 2010-01-29 10:07:53
Autor: neon
Alior - opłaty za KK
Czy przelewy z KK wliczaj± się do kwoty zwalniaj±cej z opłaty za odnowienie karty ?

Mam KK aliora z dat± ważno¶ci 02/2010 i na razie żadnych opłat nie pobrali. Kiedy ewentualnie można się tego spodziewać ? Dostałem już now± kartę, ale jeszcze jej nie aktywowałem.

Data: 2010-01-29 14:23:40
Autor: xbartx
Alior - opłaty za KK
Dnia Fri, 29 Jan 2010 10:07:53 +0100, neon napisał(a):

Czy przelewy z KK wliczają się do kwoty zwalniającej z opłaty za
odnowienie karty ?

Z tego co pamiętam to przelewy miały się wliczać do obrotu zwalniającego z opłaty za kartę na następny rok.

--
xbartx

Data: 2010-01-29 17:42:29
Autor: neon
Alior - opłaty za KK
xbartx wrote:
Z tego co pamiętam to przelewy miały się wliczać do obrotu zwalniającego z opłaty za kartę na następny rok.

Dzwoniłem na infolinię i konsultant potwierdził że przelewy się wliczają do kwoty zwalniającej z opłaty. No to zostaję z Aliorową KK na kolejny roczek za free :).

Data: 2010-01-29 09:01:07
Autor: Cypis
Alior - opłaty za KK
> Z tego co pamiętam to przelewy miały się wliczać do obrotu zwalniaj±cego
> z opłaty za kartę na następny rok.

No to cudnie, nie do¶ć że całkiem ładnie zarobiłem lokuj±c cały limit
karty na lokatach to jeszcze w nagrodę mam za takie działanie
zwolnienie z opłaty rocznej :-) :-) Naprawdę zaczynam lubić ten
bank ...
U mnie roczna opłata powinna była się pobrać w grudniu  i też się nie
pobrało, ale tak optymistycznej wersji jak tu opisana nie brałem pod
uwagę, stwierdziłem że pewnie znowu co¶ im nie działa ...

C.

Data: 2010-01-29 19:56:12
Autor: PP
Alior - opłaty za KK
W dniu 2010-01-29 10:07, neon pisze:
[...]

a ile wczesniej przyslali nowa karte? ktorego stycznia dostales?

Alior - opłaty za KK