Alior - pobieranie opłaty za kartę

Data: 2009-06-09 20:05:07
Autor: Mithos
Alior - pobieranie opłaty za kartę
Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku minął i nic nie pobrali.

--
Mithos

Data: 2009-06-09 18:12:59
Autor: Bungiel
On Jun 9, 8:05 pm, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku
minął i nic nie pobrali.

Tak przy okazji tylko - ta debetówka to pin czy podpis?

Data: 2009-06-10 09:16:27
Autor: Wojtek
Alior - pobieranie opłaty za kartę
Tak przy okazji tylko - ta debetówka to pin czy podpis?
pin

Wojtek

Data: 2009-06-13 00:14:41
Autor: Mithos
Bungiel pisze:
Tak przy okazji tylko - ta debetówka to pin czy podpis?

A w jaki sposób wypłacić pieniądze z bankomatu podpisem ?

--
Mithos

Data: 2009-06-13 00:38:46
Autor: Animka
Mithos pisze:
Bungiel pisze:
Tak przy okazji tylko - ta debetówka to pin czy podpis?

A w jaki sposób wypłacić pieniądze z bankomatu podpisem ?

W bankomacie to pin wklepujesz.

--
animka

Data: 2009-06-09 21:39:55
Autor: krzysztofsf
Mithos pisze:
Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku minął i nic nie pobrali.

A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Data: 2009-06-09 22:28:21
Autor: Mithos
krzysztofsf pisze:
A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Teraz jest. Jak ja zakładałem to nie było.

--
Mithos

Data: 2009-06-09 23:17:28
Autor: Valdi.Pavlack
Alior - pobieranie opłaty za kartę
"Mithos" news:h0mgln$b95$2news.onet.pl

> A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Teraz jest. Jak ja zakładałem to nie było.

A jaka to promo? :)

Data: 2009-06-09 23:15:19
Autor: Valdi.Pavlack
Alior - pobieranie opłaty za kartę
"krzysztofsf" news:h0mdqj$bb0$1news.wp.pl

A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Podobno jak się brało udział w ich konkursie, przed tym jak wchodzili na
rynek to dostawało się debetówkę za friko przez okres 12 miesięcy. A
teraz? - chyba nie ma nic (kolega jest szczęściarzem?)... Poprawcie jak
jestem w błędzie.

Data: 2009-06-09 23:24:27
Autor: Mithos
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Jesteś w błędzie :

http://konkurs.aliorbank.pl/oferta_specjalna

--
Mithos

Data: 2009-06-10 08:40:23
Autor: Wemif
Mithos <fake@adres.pl> wrote:
Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku minął i nic nie pobrali.

Nie napisałeś kartę do jakiego konta, np. za kartę do zarabiającego
pobierają chyba od 3 miesiąca.

a.

Data: 2009-06-13 00:15:14
Autor: Mithos
Wemif pisze:
Nie napisałeś kartę do jakiego konta, np. za kartę do zarabiającego
pobierają chyba od 3 miesiąca.

Standardowe konto z lokatą nocną. Nadal nic nie pobrali.

--
Mithos

Data: 2009-06-13 15:01:17
Autor: Rafał
Mithos pisze:
Standardowe konto z lokatą nocną. Nadal nic nie pobrali.

A to powód do zmartwień? Ja nie mam wyciągu z karty wygenerowanego. Pewnie znowu im coś zdechło.

--
Raf

Data: 2009-06-13 15:13:19
Autor: Mithos
Rafał pisze:
A to powód do zmartwień? Ja nie mam wyciągu z karty wygenerowanego. Pewnie znowu im coś zdechło.

Takie nienaliczane opłaty mają niefajną cechę - lubią się pojawiać nagle w złym momencie (jak ich będzie dużo to i saldo mogą zminusować).

--
Mithos

Alior - pobieranie opłaty za kartę