Alior - pobieranie opłaty za kartę

Data: 2009-06-09 21:39:55
Autor: krzysztofsf
Alior - pobieranie opłaty za kartę
Mithos pisze:
Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku minął i nic nie pobrali.

A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Data: 2009-06-09 22:28:21
Autor: Mithos
krzysztofsf pisze:
A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Teraz jest. Jak ja zakładałem to nie było.

--
Mithos

Data: 2009-06-09 23:17:28
Autor: Valdi.Pavlack
Alior - pobieranie opłaty za kartę
"Mithos" news:h0mgln$b95$2news.onet.pl

> A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Teraz jest. Jak ja zakładałem to nie było.

A jaka to promo? :)

Data: 2009-06-09 23:15:19
Autor: Valdi.Pavlack
Alior - pobieranie opłaty za kartę
"krzysztofsf" news:h0mdqj$bb0$1news.wp.pl

A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

Podobno jak się brało udział w ich konkursie, przed tym jak wchodzili na
rynek to dostawało się debetówkę za friko przez okres 12 miesięcy. A
teraz? - chyba nie ma nic (kolega jest szczęściarzem?)... Poprawcie jak
jestem w błędzie.

Data: 2009-06-09 23:24:27
Autor: Mithos
Valdi.Pavlack pisze:
[...]