Alior - pobieranie opłaty za kartę

Data: 2009-06-10 08:40:23
Autor: Wemif
Alior - pobieranie opłaty za kartę
Mithos <fake@adres.pl> wrote:
Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku minął i nic nie pobrali.

Nie napisałeś kartę do jakiego konta, np. za kartę do zarabiającego
pobierają chyba od 3 miesiąca.

a.

Data: 2009-06-13 00:15:14
Autor: Mithos
Wemif pisze:
Nie napisałeś kartę do jakiego konta, np. za kartę do zarabiającego
pobierają chyba od 3 miesiąca.

Standardowe konto z lokatą nocną. Nadal nic nie pobrali.

--
Mithos

Data: 2009-06-13 15:01:17
Autor: Rafał
Mithos pisze:
Standardowe konto z lokatą nocną. Nadal nic nie pobrali.

A to powód do zmartwień? Ja nie mam wyciągu z karty wygenerowanego. Pewnie znowu im coś zdechło.

--
Raf

Data: 2009-06-13 15:13:19
Autor: Mithos
Rafał pisze:
A to powód do zmartwień? Ja nie mam wyciągu z karty wygenerowanego. Pewnie znowu im coś zdechło.

Takie nienaliczane opłaty mają niefajną cechę - lubią się pojawiać nagle w złym momencie (jak ich będzie dużo to i saldo mogą zminusować).

--
Mithos

Alior - pobieranie opłaty za kartę