Alior - podgl±d online - usuniêcie ni eaktywnych kart

Data: 2009-10-11 20:57:32
Autor: Mithos
Alior - podgl±d online - usuniêcie ni eaktywnych kart
Czy da siê usun±æ z listy kart, te które s± ju¿ nieaktywne (zamkniête) ?

--
Mithos

Data: 2009-10-11 21:02:09
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Mithos wrote:
Czy da siê usun±æ z listy kart, te które s± ju¿ nieaktywne (zamkniête) ?

Hehe, mam ten sam problem. :-)
O ile uda³o mi siê dowiedzieæ - nie da siê. Zmieniæ nazwy te¿ siê nie da.

--
MiCHA

Data: 2009-10-11 21:28:38
Autor: Wojciech Nawara
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Mithos wrote:
Czy da siê usun±æ z listy kart, te które s± ju¿ nieaktywne (zamkniête) ?

Hehe, mam ten sam problem. :-)
O ile uda³o mi siê dowiedzieæ - nie da siê. Zmieniæ nazwy te¿ siê nie da.

A tak obok tematu - macie na aliorowym "Pulpicie" box (czy tam "komponent") "Wiadomo¶ci"?

WN

Data: 2009-10-11 23:22:25
Autor: Mithos
Wojciech Nawara pisze:
A tak obok tematu - macie na aliorowym "Pulpicie" box (czy tam "komponent") "Wiadomo¶ci"?

Ja mam. Od kilku miesiêcy dosta³em a¿ jedn±.

Natomiast pobawi³em siê trochê konfigurowaniem pulpitu i ca³kiem to fajnie kto¶ pomy¶la³. Mo¿na sobie wiele bardzo przydatnych rzeczy ustawiæ.

--
Mithos

Data: 2009-10-12 06:58:26
Autor: xbartx
Dnia Sun, 11 Oct 2009 21:28:38 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

A tak obok tematu - macie na aliorowym "Pulpicie" box (czy tam
"komponent") "Wiadomości"?

Z tego co pamiętam to tego komponentu nie można usunąć ani dodać. A Ty go nie masz?

Data: 2009-10-12 07:03:57
Autor: xbartx
Alior - podgl±d online - usuniêcie nieaktywnych kart
Dnia Sun, 11 Oct 2009 20:57:32 +0200, Mithos napisał(a):

Czy da się usunąć z listy kart, te które są już nieaktywne (zamknięte) ?

Ja to sobie rozwiązałem inaczej. Przy którejś tam aktualizacji, doszedł taki fajny komponent "Informacje o karcie kredytowej" - fajnie pokazuj to co najważniejsze na kk i jak chcesz więcej to wystarczy kliknąć. Także dałem go sobie w lewej kolumnie od góry a w prawej w ogóle usunąłem listę kart. W lewej kolumnie pod komponentem do kk mam historię ROR czyli to co się dzieje na karcie debetowej. Pod spodem kilka skrótów do najczęściej wykonywanych przelewów, kalendarz i wiadomości których się nie da niestety usunąć.
Tak jak już kiedyś pisałem IMO to jest nowy standard w bankowym www czyli w pełni konfigurowalna strona główna, którą ustawia się pod swojej potrzeby, z szybkim jednoklikowym dostępem, do funkcji z których korzysta się najczęściej. Reasumując standard mbank/multi powoli odchodzi do historii ;)

Data: 2009-10-12 08:59:32
Autor: xbartx
Alior - podgl±d online - usuniêcie nieaktywnych kart

Tak to u mnie wyglÄ…da:

http://img301.imageshack.us/img301/3469/alior.png

Wszystko co wykonuje poprzez to konto mam pod ręką zaraz po zalogowaniu i o to mi chodziło. W mbank/multi opcja aktualnie nie do zrealizowania a już kuriozum dla mnie jest w multi wykonanie przelewu jednorazowego.

Data: 2009-10-12 11:10:48
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior - podgląd online - usunięcie n ieaktywnych kart
xbartx pisze:
[...]

Ten skrót "Przelew krajowy" zasadniczo nie jest potrzebny, bo to samo jest dostępne po kliknięciu w "Płatności" na górze. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-10-12 09:16:40
Autor: xbartx
Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:10:48 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Ten skrót "Przelew krajowy" zasadniczo nie jest potrzebny, bo to samo
jest dostępne po kliknięciu w "Płatności" na górze. :-)

No proszę, nigdy z górnych, prócz "Pulpit" nie korzystałem, a widzę że mogę się jednego komponentu "Moje skróty" pozbyć ;)

Data: 2009-10-12 14:16:43
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

[...]

Warto natomiast dodać komponent "Podsumowanie zleceń". :-)

--
MiCHA

Data: 2009-10-12 11:07:15
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

[...]

Fajne. A da się jakoś tą "Informacje o karcie kredytowej" przenieść do prawej kolumny? Mam całą masę rzeczy w lewej kolumnie i prawie nic w prawej. I nie wiem co z tym zrobić... :-(

[...]

Jak to się nie da? Ja usunąłem kalendarz. A wiadomości zostawiłem, ale przeniosłem na sam dół.

--
MiCHA

Data: 2009-10-12 09:11:48
Autor: xbartx
Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:07:15 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Fajne. A da się jakoś tą "Informacje o karcie kredytowej" przenieść do
prawej kolumny? Mam całą masę rzeczy w lewej kolumnie i prawie nic w
prawej. I nie wiem co z tym zrobić... :-(

No z tym to byś musiał uderzyć już bezpośrednio do Aliora ;) Zobacz na mój zrzut jak to jest u mnie aktualnie:

http://img301.imageshack.us/img301/3469/alior.png

Jak to się nie da? Ja usunąłem kalendarz. A wiadomości zostawiłem, ale
przeniosłem na sam dół.

Mi chodziło o "Wiadomości", ale to jest w sumie logiczne, że nie można ich usunąć, skoro bank o zmianach, nie informuje drogą mailową lub papierową.

Data: 2009-10-12 11:13:46
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
[...]

Sorry, zrozumiałem, że "kalendarz *i* wiadomości których się nie da usunąć"... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-10-12 17:56:23
Autor: Mithos
xbartx pisze:
[...]

Zrobiłem podobnie tyle, że lepiej (dla mnie).

--
Mithos

Data: 2009-10-12 08:41:20
Autor: xbartx
Alior - podgl±d online - usuniêcie nieaktywnych kart

Po ostatnich zmianach widzę, że obrazek anty-phishingowy przeniósł się na lewą stronę :)

Alior - podgl±d online - usuniêcie ni eaktywnych kart