Alior - podwójny ZUS dzisiaj?

Data: 2011-01-10 10:33:28
Autor: Jarek Andrzejewski
Alior - podwójny ZUS dzisiaj?
Nie wiem, czy to ja coś sp*.* czy Alior, ale w historii mam dwa
obciążenia składką na ubezpieczenie zdrowotne, choć tylko 1 SMS
potwierdzałem i tylko jedno zlecenie widzę na liście zleceń.
Bank wyjaśnia (czekam na telefon).

Jakiś pomysł?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-01-10 15:11:55
Autor: Jarek Andrzejewski
Alior - podwójny ZUS dzisiaj?
On Mon, 10 Jan 2011 10:33:28 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Nie wiem, czy to ja coś sp*.* czy Alior, ale w historii mam dwa

Wygląda  na to, że jednak dwa zleciłem. Całe szczęście, że to ZUS za
siebie, to i odkręcania mniej.

Data: 2011-01-10 15:39:00
Autor: Liwiusz
Alior - podwójny ZUS dzisiaj?
<ptja.pl@gmail.com>  wrote:

Nie wiem, czy to ja coś sp*.* czy Alior, ale w historii mam dwa

Wygląda  na to, że jednak dwa zleciłem. Całe szczęście, że to ZUS za
siebie, to i odkręcania mniej.

A jak z tymi smsami było?

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 15:49:38
Autor: Jarek Andrzejewski
Alior - podwójny ZUS dzisiaj?

<ptja.pl@gmail.com>  wrote:

Nie wiem, czy to ja coś sp*.* czy Alior, ale w historii mam dwa

Wygląda  na to, że jednak dwa zleciłem. Całe szczęście, że to ZUS za
siebie, to i odkręcania mniej.

A jak z tymi smsami było?

Ponoć jeden zaakceptowałem w październiku (nie pamiętam, ale możliwe),
a drugi w grudniu - jednocześnie zlecając utworzenie zaufanego
odbiorcy - stąd jeden SMS obciążający.

Data: 2011-01-10 16:41:56
Autor: Liwiusz
Alior - podwójny ZUS dzisiaj?

Ponoć jeden zaakceptowałem w październiku (nie pamiętam, ale możliwe),
a drugi w grudniu - jednocześnie zlecając utworzenie zaufanego
odbiorcy - stąd jeden SMS obciążający.

Za mojej młodości byłem na obozie harcerskim. Ktoś rzucił w kogoś patykiem. Potem wszyscy wmawiali jednej osobie, że to ona zrobiła, choć to nie była prawda. Po pół dnia osoba ta to uwierzyła, i nawet zaczęła przepraszać poszkodowanego :)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 23:21:04
Autor: kashmiri
Alior - podwójny ZUS dzisiaj?
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> dared to write:

[...]

Gorzej. Prosty eksperyment pokazał, że przy odpowiednim wmawianiu i nacisku grupy znakomita większość ludzi jest w stanie uwierzyć, że z dwóch narysowanych kresek ta krótsza jest... dłuższa. Nawet będą przekonywać innych!

Może dlatego niektóre firmy tyle wydają na reklamę...

k.

Data: 2011-01-10 18:15:17
Autor: Sławomir Szyszło
Alior - podwójny ZUS dzisiaj?
Dnia Mon, 10 Jan 2011 15:11:55 +0100, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com>
wklepał(-a):

<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Nie wiem, czy to ja coś sp*.* czy Alior, ale w historii mam dwa

Wygląda  na to, że jednak dwa zleciłem. Całe szczęście, że to ZUS za
siebie, to i odkręcania mniej.

A nie odświeżyłeś przypadkiem strony podczas wykonywania przelewu? Mi się
przypadkiem nacisnęło "Odśwież" podczas gdy kręciło się to magiczne kółeczko. I
przelew poszedł dwa razy (zaufany). Dobrze, że na moje konto. :)

--
Sławomir Szyszło

Alior - podwójny ZUS dzisiaj?