Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)

Data: 2009-06-17 18:38:08
Autor: Thomas
Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
Data: 2009-06-17 10:34:07
Autor: szczurwa
Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
On 17 Cze, 18:38, "Thomas" <tho...@nospam.com> wrote:
Dosłownie jeszcze gorący news:

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/w...

Pożiwiom, uwidim...

Data: 2009-06-17 18:56:22
Autor: Mithos
Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
Thomas pisze:
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-lokaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

I super. Tym szybciej wytransferuje resztki funduszy z Multimax'a do Aliora. A za miesiąc Multi ze swoimi oszukańczymi praktykami i marną ofertą zostanie skasowany.

--
Mithos

Data: 2009-06-17 10:39:15
Autor: szczurwa
On 17 Cze, 18:56, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

I super. Tym szybciej wytransferuje resztki funduszy z Multimax'a do
Aliora. A za miesiąc Multi ze swoimi oszukańczymi praktykami i marną
ofertą zostanie skasowany.

Multi się psi dramatycznie - oto Visa AQ - 0 zł za wydanie oraz
oprocentowanie 11,90% przez pół roku- to ostatnia oferta.

Data: 2009-06-17 20:18:37
Autor: MK
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:d94a624c-aae5-4b8d-9e51-be93326e9d90y9g2000yqg.googlegroups.com...

Multi się psi dramatycznie - oto Visa AQ - 0 zł za wydanie oraz
oprocentowanie 11,90% przez pół roku- to ostatnia oferta.

Zawsze mozna skorzystac z...
Przenieś swoją dotychczasową kartę kredytową do MultiBanku do 31.12.2009r. i skorzystaj z promocji "Zmiana karty".

Twój limit może być nawet o 20% większy od obecnego a oprocentowanie karty wyniesie tylko 9,90% przez 12 miesięcy od daty wydania karty.

MK

Data: 2009-06-17 13:52:07
Autor: szczurwa
On 17 Cze, 20:18, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Twój limit może być nawet o 20% większy od obecnego a oprocentowanie karty
wyniesie tylko 9,90% przez 12 miesięcy od daty wydania karty.

Właśnie dlatego napisałem, że się psi. Oferta dla obcych lepsza niż
dla swoich...To już chyba tradycja BRE. Z dozywotnio za darmo kartą
mBanku było podobnie.

Data: 2009-06-17 23:01:45
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Właśnie dlatego napisałem, że się psi. Oferta dla obcych lepsza niż
dla swoich...To już chyba tradycja BRE. Z dozywotnio za darmo kartą
mBanku było podobnie.

Dokładnie. Sprawdzony klient, który ma konto kilka lat, regularne wpływy, kilka produktów jest traktowany gorzej niż obcy, z ulicy.

Tak samo jak u operatorów komórkowych - tyle, że od takiego operatora należy wymagać IMO znacznie mniej, bo to zupełnie inna relacja.

Ja tam Multi zamykam. Najwyżej jak kiedyś pojawi się u nich super oferta to się tam znowu przeprowadzę (w co wątpię).
ROR na 0% + słabe KK + płatna debetówka to jest oferta zrobiona przeciwko mnie, a tak niestety wygląda obecnie Multibank.

--
Mithos

Data: 2009-06-17 21:32:28
Autor: Mithos
MK pisze:
Twój limit może być nawet o 20% większy od obecnego a oprocentowanie karty wyniesie tylko 9,90% przez 12 miesięcy od daty wydania karty.

No i co w tym fajnego dla kogoś kto się na KK nie zadłuża ? Nadal z takiej karty nic nie mamy. Jest to jakaś opcja dla kogoś kto chce sobie rollować zadłużenie, obecnie można mieć w ten sposób cały czas kredyt na karcie oprocentowany na ok 10% (przenosząc się między różnymi bankami). Ale dla mnie to żadna alternatywa, bo karty Multi nadal nic nie mają.

--
Mithos

Data: 2009-06-17 18:59:42
Autor: radekp@konto.pl
Alior podwyższa opr ocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
Wed, 17 Jun 2009 18:38:08 +0200, w <h1b65g$2h5i$1@opal.icpnet.pl>, "Thomas"
<thomas@nospam.com> napisał(-a):

Dosłownie jeszcze gorący news:

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-lokaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

To cały 4%. Minus belka. Co za atrakcja :).

Data: 2009-06-17 10:02:12
Autor: BK
On 17 Cze, 18:59, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Wed, 17 Jun 2009 18:38:08 +0200, w <h1b65g$2h5...@opal.icpnet.pl>, "Thomas"
<tho...@nospam.com> napisał(-a):

> Dosłownie jeszcze gorący news:

>http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/w...

To cały 4%. Minus belka. Co za atrakcja :).

To jest ponad 4% - i nie ma belki.

Data: 2009-06-17 11:04:07
Autor: plusz
Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
On 17 Cze, 19:02, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

To jest ponad 4% - i nie ma belki.

hm.. jakie 4% ?
o ile dobrze czytam, to tylko połowa środków z konta idzie na lokatę
nocną
a więc wyjdzie 2%

--
plusz
KalkulatorLokat.pl

Data: 2009-06-17 23:47:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5 % na 8% :)

"Peet" h1b95c$1n9$1@news.vectranet.pl

Połowa z 8.

Plus 0.1 za to, co nie wpływa do nocnika. ;)

Data: 2009-06-17 19:05:44
Autor: Mithos
radekp@konto.pl pisze:
To cały 4%. Minus belka. Co za atrakcja :).

Jaka belka ? Nie ma belki.

Poza tym to jest zwykły rachunek osobisty - dowolna ilość wpłat/wypłat, karta umożliwiająca bezpłatne wypłaty z dowolnego bankomatu. W zestawieniu z jakimiś mistrzowskimi ofertami typu Multi i jego 0% i debetówka za 2 PLN z mocno ograniczonymi wypłatami czy też innymi PKO BP gdzie sam rachunek kosztuje spore pieniądze (w kontekście opłat bankowych) to jest to nawet duża atrakcja.

Ktoś zaraz powie, że można trzymać pieniądze na 3 eMax+ i przelewać je na rachunek bieżący żeby wypłacić. Oczywiście, że można tylko po co ? :)

--
Mithos

Data: 2009-06-17 19:55:48
Autor: radekp@konto.pl
Alior podwyższa opr ocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
Wed, 17 Jun 2009 19:05:44 +0200, w <h1b7pr$8oj$1@news.onet.pl>, Mithos
<fake@adres.pl> napisał(-a):

Ktoś zaraz powie, że można trzymać pieniądze na 3 eMax+ i przelewać je na rachunek bieżący żeby wypłacić. Oczywiście, że można tylko po co ? :)

Nie mam pojęcia. Używam jako sakiewki Eurobanku :).

Data: 2009-06-17 19:56:58
Autor: krzysztofsf
Mithos pisze:
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Wada emax+, ktora wielokrotnie wytykalem na forum mBanku, jest brak zlecen przyszlych. Uniemozliwia to zaprogramowanie zailenia ekonta przed zaplanowanym z niego przelewem przyszlym (jesli wystarczyloby nam oprogramowanie 4-ch platnosci). Zwykly emax jest porazka, jesli mielibysmy go obecnie traktowac jako konto oszczednosciowe.

Data: 2009-06-18 14:41:04
Autor:
[...]

Jak dokładnie liczą to nocne oprocentowanie? Ale jakby nie patrzeć to i tak biedna oferta w porównaniu z 6,06% Eurobanku, też w dziennej kapitalizacji i bez belkowego (przynajmniej do ok. 60kPLN).

Data: 2009-06-19 22:12:36
Autor: Mithos
unkn_0wn@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Jak dokładnie liczą to nocne oprocentowanie? Ale jakby nie patrzeć to i tak biedna oferta w porównaniu z 6,06% Eurobanku, też w dziennej kapitalizacji i bez belkowego (przynajmniej do ok. 60kPLN).

Biedna oferta to są banki gdzie ROR ma 0%, konto + karta kosztują kilkanaście PLN i w zamian nie ma się nic.

Nie nazwałbym oferty Aliora biedną.

Mi natomiast nie odpowiada marketowy charakter Eurobanki (placówki w centrach handlowych itp.).

--
Mithos

Data: 2009-06-20 16:16:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5 % na 8% :)

"Mithos" h1grg5$kvq$3@news.onet.pl

Mi natomiast nie odpowiada marketowy charakter Eurobanki (placówki w centrach handlowych itp.).

Bo pod tymi centrami są ogromne parkingi bezpłatne? ;)

Data: 2009-06-20 21:07:35
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:12:36 +0200, Mithos napisał(a):

Mi natomiast nie odpowiada marketowy charakter Eurobanki (placówki w centrach handlowych itp.).

Ale to akurat dla normalnie pracującego na etacie duży plus. Oddziały
czynne do wieczora, czynne w soboty i niedziele. Ale w sumie oddział był mi
potrzebny 2 razy. Raz przy zakładaniu rachunku a drugi raz przy
ustanawianiu pełnomocnika do konta. Obie te czynnosci (z tokenem gsm i
kartą niespersonalizowaną) zajęły po 15 minut.

--
Kojer

Data: 2009-06-20 23:26:27
Autor: Mithos
Robert Kois pisze:
[...]

Ja nie mam w pracy takiego problemu. Potrzebuję coś załatwić to wychodzę.

A bank ma być "marmurowy", a nie wyglądać jak stoisko do rozdawania ulotek w centrum handlowym.

--
Mithos

Data: 2009-06-21 07:35:33
Autor: Kamil Jońca
Mithos <fake@adres.pl> writes:

Robert Kois pisze:
Ale to akurat dla normalnie pracującego na etacie duży plus. Oddziały
                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

Ale w podkreślonej sytuacji większość nie może sobie ot tak wyjść.
KJ

--
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2009-06-21 10:42:41
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 20 Jun 2009 23:26:27 +0200, Mithos napisał(a):

[...]

Ja niby też mogę, ale dojazd do centrum i powrót w godzinach pracy to
godzina z głowy. No i ja chcę z oddziałem mieć jak najmniej doczynienia.

A bank ma być "marmurowy", a nie wyglądać jak stoisko do rozdawania ulotek w centrum handlowym.

Proponuje private banking. --
Kojer

Data: 2009-06-21 11:19:23
Autor: Mithos
Robert Kois pisze:
Ja niby też mogę, ale dojazd do centrum i powrót w godzinach pracy to
godzina z głowy. No i ja chcę z oddziałem mieć jak najmniej doczynienia.

Ja pracuje w Centrum, do Aliora mam 5 minut.

Poza tym skoro nie chcesz mieć do czynienia z oddziałem to kwestia dostępności oddziału nie stanowi żadnej wady/zalety.

Proponuje private banking.

Wystarczy mi zwykły, w miarę porządny oddział.

--
Mithos

Data: 2009-06-21 11:24:13
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 21 Jun 2009 11:19:23 +0200, Mithos napisał(a):

Ja niby też mogę, ale dojazd do centrum i powrót w godzinach pracy to
godzina z głowy. No i ja chcę z oddziałem mieć jak najmniej doczynienia.
Ja pracuje w Centrum, do Aliora mam 5 minut.

Ale nie każdy tak ma.

Poza tym skoro nie chcesz mieć do czynienia z oddziałem to kwestia dostępności oddziału nie stanowi żadnej wady/zalety.

"Jak najmniej" niestety nie oznacza wcale. Czasami niestety trzeba.

--
Kojer

Data: 2009-06-17 21:22:20
Autor: Paweł
Alior podwyĹźsza oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
radekp@konto.pl wrote:

[...]

atrakcja limitowana :)

"Oprocentowanie na poziomie 8% gwarantowane jest przez 3 miesiące,
 czyli do 17 września 2009 r."

Data: 2009-06-17 21:33:27
Autor: Mithos
Paweł pisze:
atrakcja limitowana :)
"Oprocentowanie na poziomie 8% gwarantowane jest przez 3 miesiące,
 czyli do 17 września 2009 r."

Przy obecnych atrakcjach na rynkach finansowych to i tak dobrze, że jest jakakolwiek gwarancja stałego oprocentowania.

--
Mithos

Data: 2009-06-18 08:00:26
Autor: Paweł Muszyński
Thomas pisze:
Dosłownie jeszcze gorący news:

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-lokaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent
Podzruci ktoś jakiś link do kalkulatora pokazującego, do jakiej kwot nie ma Belki?

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-06-18 02:34:52
Autor: plusz
Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)

www.kalkulatorlokat.pl

--
plusz

Data: 2009-06-18 13:49:26
Autor: Paweł Muszyński
wrote:

Podzruci ktoś jakiś link do kalkulatora pokazującego, do jakiej kwot nie
ma Belki?

www.kalkulatorlokat.pl

Ciekawe, dostałem w linki - ten powyżej i http://zlokaty.prv.pl/

W kalkulatorze lokat podatek jest naliczany gdy odsetki >=2,50 zł
A w zlokatach, gdy odsetki >= 2,64 zł

Data: 2009-06-19 01:57:31
Autor: Aicha

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Dzienna-kapitalizacja-odsetek-sposobem-na-podatek-Belki-1956543.html

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-19 21:42:41
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:h1eku3$l1b$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

faktycznie zapomniałem o drugim zaokrągleniu
czy którąś kolumnę warto by usunąć? http://zlokaty.prv.pl

Data: 2009-06-24 09:56:07
Autor: plusz

po prostu bierz wzór z www.KalkulatorLokat.pl

--
plusz

Data: 2009-06-18 08:09:01
Autor: zlotowinfo

http://zlokaty.prv.pl, okres: 1 dzień, procent 4

Data: 2009-06-28 16:46:39
Autor: Bogusław Faja
Dnia Thu, 18 Jun 2009 08:00:26 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

Thomas pisze:
[...]

http://lepszalokata.pl

Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)