[info] Alior potwierdzenie przelewu na maila - nowa funkcjonalność

Data: 2009-10-14 06:23:49
Autor: xbartx
[info] Alior potwierdzenie przelewu na maila - nowa funkcjonalność

Dzisiaj przy okazji wykonywania jednorazowego przelewu to zauważyłem, a chyba na grupie jeszcze nie było. Wykonując przelew mamy na samym dole pole "Wyślij potwierdzenie na adres email" do którego możemy wpisać maksymalnie 3 adresy. Bardzo przydatny i fajny ficzer no i dosyć nowatorski na naszym rynku. Także trzeba to chyba w końcu odtrąbić - mBank został zdetronizowany jako lider bankowości elektronowej czy jak jej tam ;)

PS Przetestowałem na sobie i zaraz po wpisaniu hasła sms dostałem maila z potwierdzeniem przelewu, także działa.

--
xbartx

Data: 2009-10-14 09:44:15
Autor: RobertS
[info] Alior potwierdzenie przelewu n a maila - nowa funkcjonalność

Także trzeba to chyba w końcu odtrąbić - mBank został zdetronizowany jako lider bankowości elektronowej czy jak jej tam ;)

to miało miejsce już jakiś czas temu...innowacyjny, super fajny i konkurencyjny mbank już odszedł
RiP!

PS Przetestowałem na sobie i zaraz po wpisaniu hasła sms dostałem maila z potwierdzeniem przelewu, także działa.

w jakiej formie dostałeś to potwierdzenie? czyżby jakiś przyjazny pdf? ;-)

RobertS

Data: 2009-10-14 00:55:36
Autor: BK
On Oct 14, 9:44 am, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

> potwierdzeniem przelewu, także działa.

w jakiej formie dostałeś to potwierdzenie? czyżby jakiś przyjazny pdf? ;-)

I sa powiadomienia sms do zdarzen na rachunku <yupi> :) szczerze
mowiac tego mi najbardziej brakowalo - teraz jak zniesli limit
przelewow i sms'ow autoryzacyjnych to moge "allegrowac" z konta
aliorowego :)

Data: 2009-10-14 10:11:13
Autor: Paul
Alior potwierdzenie przelewu na maila - nowa funkcjonalność
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumenty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji

Od 1 listopada to znoszą limit 10 bezpłatnych smsów autoryzacyjnych i limit 49 bezpłatnych przelewów

paul

Data: 2009-10-14 15:08:05
Autor:
BK <bkapuscinski@gmail.com> napisał(a):
[...]

Po zdefiniowaniu ustawień i przeładowaniu strony (ew. powtrónym wejściu w ustawienia) poza dwoma ptaszkami przy "zleceniach stałych" i "poleceniu zapłaty" zniknęły mi wszystkie szczegóły (kwoty progowe i pozostałe ptaszki). Czy u Was też i mam rozumieć, że to normalne zachowanie po zapisaniu ustawień, czy też coś jeszcze nie hula?

Pozdr,
R.

Data: 2009-10-14 21:10:37
Autor: Krzysztof

"BK" <bkapuscinski@gmail.com> wrote in message news:16a65995-9cef-4d87-a9ec-563212ef5371b15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Tak, ale sms do zdarzen sa platne po 0.30zl.

Data: 2009-10-14 12:37:04
Autor: BK
On 14 Paź, 21:10, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"BK" <bkapuscin...@gmail.com> wrote in message

[...]

IMO logiczny by byl jakis abonament-ryczalt. Moze to kiedys wprowadza.

Data: 2009-10-14 21:16:26
Autor: Mithos
Krzysztof pisze:
Tak, ale sms do zdarzen sa platne po 0.30zl.

Gdzie to napisano ?

--
Mithos

Data: 2009-10-14 19:35:43
Autor:
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Krzysztof pisze:
> Tak, ale sms do zdarzen sa platne po 0.30zl.

Gdzie to napisano ?

TOiP?

R.

Data: 2009-10-15 15:39:13
Autor: Gr
Krzysztof pisze:

[...]

Jak ktoś ma powiadamianie o nowej poczcie na sms (a taka usługa funkcjonuje za grosze u wszystkich dużych z wyjątkiem play) to ma dowolne powiadamiania w aliorze za darmo (szczegóły transakcji są w temacie maila).

Data: 2009-10-14 10:38:47
Autor: xbartx
Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:44:15 +0200, RobertS napisał(a):

w jakiej formie dostałeś to potwierdzenie? czyżby jakiś przyjazny pdf?
;-)

Zwykły pdf w mailu S/MIME.

--
xbartx

Data: 2009-10-14 17:30:26
Autor: eg
[info] Alior potwierdzenie przelewu na maila - nowa funkcjonalność
fajnie, ze to zrobili! mogliby jeszcze zrobic ustawienie typu transakcja (autoryzacja) karta kredytowa powzyej kwoty xx na email/sms...

Data: 2009-10-14 17:46:59
Autor: ForALL
eg pisze:
fajnie, ze to zrobili! mogliby jeszcze zrobic ustawienie typu transakcja (autoryzacja) karta kredytowa powzyej kwoty xx na email/sms...

Pisza na swojej stronie ze i to bedzie zrobione w niedalekiej przyszlosci:)

[info] Alior potwierdzenie przelewu na maila - nowa funkcjonalność