Alior - powiadomienia dla transakcji kartowych

Data: 2010-07-13 21:08:52
Autor: Mithos
Alior - powiadomienia dla transakcji kartowych
"w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy w Systemie Bankowości Internetowej powiadomienia SMS, e-mail i www dla transakcji wykonywanych kartami debetowymi i kredytowymi."

--
Mithos

Data: 2010-07-13 21:26:42
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Mithos pisze:
"w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy w Systemie
Bankowości Internetowej powiadomienia SMS, e-mail i www dla transakcji
wykonywanych kartami debetowymi i kredytowymi."

30gr/szt. No baaaardzo śmieszne...

--
MiCHA

Data: 2010-07-13 12:56:48
Autor: Homzik
On 13 Lip, 21:26, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
Mithos pisze:

> "w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadzili¶my w Systemie
> Bankowo¶ci Internetowej powiadomienia SMS, e-mail i www dla transakcji
> wykonywanych kartami debetowymi i kredytowymi."

30gr/szt. No baaaardzo ¶mieszne...

--
MiCHA

e-mail za darmo

Data: 2010-07-13 22:17:56
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Alior - powiadomienia dla transakcji kartowych
On 10-07-13 21:56, Homzik wrote:
e-mail za darmo

30gr troche drogo, ale czasami sie przydaje (alarmowo). Szkoda, ze nie dali abonamentu, zeby bylo taniej - bo jednak SMS tyle banku nie kosztuje ;)
Ja osobiscie czekam, kto po Inteligo wsadzi jeszcze opcje GG. (inna sprawa, ze niestety nie dziala to idealnie jesli chodzi i szybkosc - ale to moze moja makowka i Adium cos nie halo). Albo na Blipa.
W USA jest bank, ktory pozwala na obsluge konta via twitter! Co prawda skladnia jest masakryczna jak na DOSie czy Unixie, ale jednak dziala. Oczywiscie to wszystko raczej jako marketing, niz kanal dostepu, no ale w szale twitteromanii zadzialalo.

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2010-07-13 23:36:41
Autor: Borys Pogoreło
Alior - powiadomienia dla transakcji kartowych
Dnia Tue, 13 Jul 2010 22:17:56 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

[...]

 A jak z bezpieczeństwem tego? Bo o ile bank może wymusić odpowiednie
loginy i hasła, tak przy Twitterze login jest znany, a hasło pewnie
odpowiednio słabsze...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-19 00:00:24
Autor: kashmiri
Alior - powiadomienia dla transakcji kartowych
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> dared to write:
napisał(a):

[...]

Może s± hasła jednorazowe, wtedy zabezpieczenie samego twittera nie jest tak ważne?

k.

Data: 2010-07-13 21:27:44
Autor: ForALL
W dniu 2010-07-13 21:08, Mithos pisze:
"w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy w Systemie
Bankowości Internetowej powiadomienia SMS, e-mail i www dla transakcji
wykonywanych kartami debetowymi i kredytowymi."

Ano to już z tydzień dobry temu :) Tylko mi coś dla debetowej nie działają powiadomienia dla KK smigają:)

Alior - powiadomienia dla transakcji kartowych