[info] Alior prace serwisowe i czeski błąd

Data: 2010-02-04 11:10:50
Autor: xbartx
[info] Alior prace serwisowe i czeski błąd

Na www wisi info:

Komunikat
Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.04.2010 (czwartek) w godzinach od 22:00 do 23:00 System Bankowości Internetowej będzie niedostępny ze względu na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.

i jak widać komuś się chyba dzień z miesiącem pomylił, no chyba że to zapis w formacie mm.dd.rrrr, ale u nas jest on raczej nie stosowany, dlatego obstawiam czeski błąd ;)

Data: 2010-02-04 06:02:07
Autor: AG
On 4 Lut, 12:10, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

Xenocide

Skąd masz takie info? Dostajesz na maila? Bo na ich www nie widzę, a
też chciałbym być informowany na bierząco :-)

pozdr.

Data: 2010-02-04 14:16:34
Autor: xbartx
Dnia Thu, 04 Feb 2010 06:02:07 -0800, AG napisał(a):

Skąd masz takie info? Dostajesz na maila? Bo na ich www nie widzę, a też
chciałbym być informowany na bierząco :-)

https://aliorbank.pl

Ale już poprawili chyba czytając grupę.

http://img690.imageshack.us/img690/9021/alior.jpg

Data: 2010-02-05 13:59:21
Autor: AG
On 4 Lut, 15:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> Skąd masz takie info? Dostajesz na maila? Bo na ich www nie widzę, a też
> chciałbym być informowany na bierząco :-)

Dzięki, swoją drogą mogliby wprowadzić jakiś system informacji o
planowanych pracach na zarejestrowany mail w systemie. Dla osoby która
nie dostała informacji o niedziałającym systemie wcześniej, na pewno
irytuje fakt gdy logowanie nie jest możliwe. Takie rozwiązanie jest o
ile wiem, w multibanku. Ja jako przedsiębiorca oraz osoba fizyczna
wykonuje przelewy o różnych godzinach, a taki problem byłby niemiłym
zaskoczeniem. Pozdrawiam.

Data: 2010-02-04 14:26:50
Autor: Wemif
AG <arturro.grabowski@gmail.com> wrote:

Skąd masz takie info? Dostajesz na maila? Bo na ich www nie widzę, a
też chciałbym być informowany na bierząco :-)

Tu, na prawo od pola logowania.
https://aliorbank.pl/hades/do/Login
a.

Data: 2010-02-04 14:26:09
Autor: Wemif
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Na www wisi info:

Komunikat
Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.04.2010 (czwartek) w godzinach od

Poprawili na 04.02.2010 :)

a.

[info] Alior prace serwisowe i czeski błąd