Alior przebija Depardieu - da do 600zl

Data: 2010-04-28 09:50:47
Autor: darnok
Alior przebija Depardieu - da do 600zl
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7822444,Przebijaja_Depardieu__Zaplaca_za_przeniesienie_ROR_u.html

"Alior Bank przelicytował Gerarda Depardieu, który w telewizyjnych reklamach obiecuje 100 zł za każde założone konto w banku BZ WBK. W czwartek Alior ogłosi promocję, w której za przeniesienie konta i polecanie usług banku innym będzie można zarobić nawet 600 zł!. "

"Teraz jednak oferta BZ WBK zostanie mocno przebita. Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Gazeta", w czwartek Alior Bank, jeden z najmłodszych graczy na polskim rynku bankowym, oficjalnie ogłosi, że osoby, które w najbliższym czasie założą w nim konto, będą dostawały po 50 zł miesięcznie przez okres od czterech do dwunastu miesięcy. To oznacza, że Alior jest gotów zapłacić klientowi za założenie konta nawet do 600 zł premii!"

"Aby zasłużyć na nagrodę pieniężną trzeba się będzie spieszyć. Promocyjnych kont będzie bowiem tylko 10.000. Należy do końca maja zarejestrować się w internetowym serwisie www.przywileje.aliorbank.pl, zaś do końca czerwca założyć w Aliorze konto osobiste. Samo założenie konta to za mało, że Alior zapłacił. Trzeba też przekazać na nie swoje wynagrodzenie, rentę, emeryturę lub stypendium i przynajmniej raz zapłacić w sklepie za zakupy kartą debetową wydaną do konta."

"Każdy z 10.000 klientów, którzy przeniosą do Aliora swoje rachunki (bo do tego de facto sprowadzają się dostanie po 50 zł przez cztery miesiące. Ale Alior będzie przedłużał wypłatę o kolejny miesiąc za każdego dodatkowego klienta, którego "przyprowadzi" uczestnik promocji. Wystarczy więc samemu założyć konto w Aliorze, a potem namówić do tego trzech znajomych, by zarobić nie 200, a 350 zł. Maksymalny okres wypłacania premii to okrągły rok, można więc zarobić do 600 zł."

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-04-28 10:15:58
Autor: wiatrak

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:hr8pcn$2de$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie zrezygnowałem z ich KK. Zgubiłem, chcieli 70 złotych za duplikat. Niech się bujają.

wiatrak

Data: 2010-04-28 08:46:54
Autor: xbartx
Alior przebija Depardieu - da do 600zl
Dnia Wed, 28 Apr 2010 10:15:58 +0200, wiatrak napisał(a):

WÂłaÂśnie zrezygnowaÂłem z ich KK. ZgubiÂłem, chcieli 70 zÂłotych za
duplikat. Niech siĂŞ bujajÂą.

A nie lepiej było zastrzec i dostać nową czy za to już też kasują tak jak w Citi?

--
xbartx

Data: 2010-04-28 11:56:45
Autor: wiatrak

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hr8slu$j5q$1inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 28 Apr 2010 10:15:58 +0200, wiatrak napisał(a):

W3a?nie zrezygnowa3em z ich KK. Zgubi3em, chcieli 70 z3otych za
duplikat. Niech sie bujaj?.

A nie lepiej było zastrzec i dostać nową czy za to już też kasują tak jak
w Citi?

To przeciez jak zgubiłem to zastrzegłem, chyba jasne?

wiatrak

Data: 2010-04-28 10:30:51
Autor: Marcin Lubojański
darnok wrote:
[...]

Karta debetowa płatna ale chyba można zrezygnować (po spełnieniu warunku regulaminu i wykonaniu jednej transakcji :P )? Opłata 5zł/miesiąc.
Konto trzeba mieć do końca roku.

Jakieś inne minusy?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-04-28 08:36:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-04-28, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> wrote:

[...]

Karta debetowa płatna ale chyba można zrezygnować (po spełnieniu warunku regulaminu i wykonaniu jednej transakcji :P )? Opłata 5zł/miesiąc.
Konto trzeba mieć do końca roku.

Jakieś inne minusy?

Relatywnie częste pady systemu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-04-28 11:10:23
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhtfssj.1ie9.proteus@pl-test.org...

Relatywnie częste pady systemu.

Dzisiaj, prawie jak co dzień, też już dwukrotnie padały notowania. To naprawdę robi się denerwujące.

Data: 2010-04-28 11:23:35
Autor: Marcin Lubojański
MarekZ wrote:
[...]

Ale pod warunkiem że otwieram rachunek tylko żeby ich skasować na 600PLN i potem zamykam to mi to średnio straszne :P

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-04-28 11:26:18
Autor: MarekZ
Użytkownik "Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr8uqh$o25$1@news.onet.pl...

Ale pod warunkiem że otwieram rachunek tylko żeby ich skasować na 600PLN i potem zamykam to mi to średnio straszne :P

Ano racja.

Dziwi mnie, że banki uważają, iż tego rodzaju promocje są dla nich per saldo opłacalne. No chyba że populacja klientów jest przeciętnie rzecz biorąc aż tak głupia. W sumie nawet te 200 zł za pozyskanie rachunku to bardzo wysoki koszt.

Data: 2010-04-28 11:24:38
Autor: mvoicem
(28.04.2010 09:50), darnok wrote:
[...]

Pierwsza myśl jest taka,  że BZWBK i Alior muszą naprawdę robić bokami
skoro decydują się na tak desperackie próby zdobycia klientów.

p. m.

Data: 2010-04-28 11:27:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bd7fed4$0$17098$65785112@news.neostrada.pl...

Pierwsza myśl jest taka,  że BZWBK i Alior muszą naprawdę robić bokami
skoro decydują się na tak desperackie próby zdobycia klientów.

BZWBK to wiadomo - ilość klientów przed sprzedażą. Ale Alior?

Data: 2010-04-28 11:43:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr8vdp$qr7$1@speranza.aioe.org...

BZWBK to wiadomo - ilość klientów przed sprzedażą. Ale Alior?

Grecja

To by chyba raczej jakieś lokaty z wysokim oprocentowaniem zrobili a nie promocję na rory.

Data: 2010-04-28 11:50:25
Autor: Wielebny
Alior przebija Depardieu - da do 600zl

> Grecja

To by chyba raczej jakieś lokaty z wysokim oprocentowaniem zrobili a nie promocję na rory.

Z drugiej strony takie rory to sporo osadu (chyba średnia miesięczna z 1000 PLN
będzie?!) za free (0.1%) W.

Data: 2010-04-28 12:10:21
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wielebny" <versalWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00001f63.4bd804e1@newsgate.onet.pl...

Z drugiej strony takie rory to sporo osadu (chyba średnia miesięczna z 1000 PLN
będzie?!) za free (0.1%)

Ale w Alior to jest 2,5% a nie 0,1%. Chyba, że w ofercie promocyjnej jest inaczej?

Data: 2010-04-28 13:41:09
Autor: Wielebny
> [...]

> będzie?!) za free (0.1%)

Ale w Alior to jest 2,5% a nie 0,1%. Chyba, że w ofercie promocyjnej jest    inaczej?

Zasadniczo masz rację! Bazowałem na ogólnej idei rorów, ze szczegolnym
uwzglednieniem BZ WBK.

W.

Data: 2010-04-28 12:21:48
Autor: Adam Kubiak
Alior przebija Depardieu - da do 600zl
Raczej się będę pisał na tę promocję. Ponieważ w systemie polecania polecający i polecany dostają jeden miesiąc dłużej 50zł premii chętnie zostanę poleconym coby na starcie mieć już 50żł handicapu.

Jeżeli ktośz was może już wygenerować link polecający to zapraszam na gg 22894450 na dogranie szczegułów.

Adam

Data: 2010-04-28 23:51:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior przebija Depardieu - da do 600zl

"Adam Kubiak" hr92a5$851$1@mx1.internetia.pl

[...]

Jedna osoba może polecić wielu osobom? :)

Data: 2010-04-28 12:26:11
Autor: bartekkr
[...]

A jak z tym przekazywaniem wynagrodzenia? Wystarczy co miesiac jakas kase tam wplacic?

Data: 2010-04-28 12:27:54
Autor: bartekkr
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hr92i5$4i9$1news.onet.pl...
A jak z tym przekazywaniem wynagrodzenia? Wystarczy co miesiac jakas kase tam wplacic?

To sam sobie odpowiem...

"w trakcie Etapu 2 na rachunku, o którym mowa w pkt. c) powyżej, musi zostad odnotowany wpływ z tytułu wynagrodzenia, dokonany przez pracodawcę, bądź wpływ z tytułu stypendium, dokonany przez uczelnię wyższą, bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury, dokonany przez ZUS (każde z tych świadczeo zwane jest dalej "Wynagrodzeniem"). "

Data: 2010-04-28 21:21:15
Autor: MHC Mega
bartekkr wrote:

 c) powyżej, musi zostad odnotowany wpływ z tytułu wynagrodzenia,
dokonany przez pracodawcę,

To może być haczyk,coraz więcej firm zleca przelew wynagrodzeń na
zewnątrz.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2010-04-28 23:50:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior przebija Depardieu - da do 600zl

"bartekkr" hr92k1$4s0$1@news.onet.pl

[...]

Czyli wpłata własna odpada? :)
Bezrobotnemu zawsze wiatr w oczy. :)

Data: 2010-04-28 23:44:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior przebija Depardieu - da do 600zl

"darnok" hr8pcn$2de$1@inews.gazeta.pl

[...]

Jeśli ktoś ma konto w Alior -- musi je zamknąć czy można pominąć te dwa posunięcia? ;)

I Wkładanie butelki mleka do lodówki:

 otwórz lodówkę
 umieść butelkę w lodówce
 zamknij lodówkę

II Wkładanie dwóch butelek mleka do lodówki:

 otwórz lodówkę
 umieść butelkę w lodówce
 zamknij lodówkę
 otwórz lodówkę
 umieść butelkę w lodówce
 zamknij lodówkę

Uwaga!!! Można pominąć środkowe zamykanie i otwieranie lodówki. ;)

(w ,,oryginale'' jest butelka piwa -- mleko jest w kartonach?)

Data: 2010-04-29 18:21:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior przebija Depardieu - da do 600zl

"darnok" hr8pcn$2de$1@inews.gazeta.pl

Promocyjnych kont będzie bowiem tylko 10.000. Należy do końca maja

Czyli do 6 milionów złotych? Nie taniej podnieść opormilowanie nocnika? :)
A może źle liczę?

Data: 2010-05-01 14:18:18
Autor: lolekanabolek
W dniu 2010-04-28 09:50, darnok pisze:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7822444,Przebijaja_Depardieu__Zaplaca_za_przeniesienie_ROR_u.html

W regulaminie jest taki zapis:
W Promocji mogą brać udział wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do podejmowania czynności prawnych, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego – nieposiadający przed momentem zarejestrowania się w Promocji (zgodnie z ust.2) żadnego produktu w Alior Bank SA.

to czyli rozumiem, że osoby posiadające tylko KK w Aliorze nie mogą wziąć udział w tej promocji?? ;-(((((

Marcin

Alior przebija Depardieu - da do 600zl