Alior przebija Depardieu - da do 600zl

Data: 2010-04-28 11:24:38
Autor: mvoicem
Alior przebija Depardieu - da do 600zl
(28.04.2010 09:50), darnok wrote:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7822444,Przebijaja_Depardieu__Zaplaca_za_przeniesienie_ROR_u.html

"Alior Bank przelicytował Gerarda Depardieu, który w telewizyjnych
reklamach obiecuje 100 zł za każde założone konto w banku BZ WBK. W
czwartek Alior ogłosi promocję, w której za przeniesienie konta i
polecanie usług banku innym będzie można zarobić nawet 600 zł!. "

Pierwsza myśl jest taka,  że BZWBK i Alior muszą naprawdę robić bokami
skoro decydują się na tak desperackie próby zdobycia klientów.

p. m.

Data: 2010-04-28 11:27:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bd7fed4$0$17098$65785112@news.neostrada.pl...

Pierwsza myśl jest taka,  że BZWBK i Alior muszą naprawdę robić bokami
skoro decydują się na tak desperackie próby zdobycia klientów.

BZWBK to wiadomo - ilość klientów przed sprzedażą. Ale Alior?

Data: 2010-04-28 11:43:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr8vdp$qr7$1@speranza.aioe.org...

BZWBK to wiadomo - ilość klientów przed sprzedażą. Ale Alior?

Grecja

To by chyba raczej jakieś lokaty z wysokim oprocentowaniem zrobili a nie promocję na rory.

Data: 2010-04-28 11:50:25
Autor: Wielebny
Alior przebija Depardieu - da do 600zl

> Grecja

To by chyba raczej jakieś lokaty z wysokim oprocentowaniem zrobili a nie promocję na rory.

Z drugiej strony takie rory to sporo osadu (chyba średnia miesięczna z 1000 PLN
będzie?!) za free (0.1%) W.

Data: 2010-04-28 12:10:21
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wielebny" <versalWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00001f63.4bd804e1@newsgate.onet.pl...

Z drugiej strony takie rory to sporo osadu (chyba średnia miesięczna z 1000 PLN
będzie?!) za free (0.1%)

Ale w Alior to jest 2,5% a nie 0,1%. Chyba, że w ofercie promocyjnej jest inaczej?

Data: 2010-04-28 13:41:09
Autor: Wielebny
> [...]

> będzie?!) za free (0.1%)

Ale w Alior to jest 2,5% a nie 0,1%. Chyba, że w ofercie promocyjnej jest    inaczej?

Zasadniczo masz rację! Bazowałem na ogólnej idei rorów, ze szczegolnym
uwzglednieniem BZ WBK.

W.

--

Alior przebija Depardieu - da do 600zl