Alior przelew z BM

Data: 2010-06-18 22:51:02
Autor: Damian Niusy
Alior przelew z BM
Witam,

Może trochę głupie pytanie ale jak zrobić przelew z biura maklerskiego w Alior Banku na rachunek główny, bo chyba ślepy jestem.

Z głównego do BM to zrobiłem ale jak w drugą stronę to nie wiem.

Jak robię przelew krajowy to mam tam tylko ROR a jak przelew własny to chce aby założyłem drugi rachunek lub konto oszczędnościowe.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-06-18 23:12:27
Autor: Sławomir Szyszło
Alior przelew z BM
Dnia Fri, 18 Jun 2010 22:51:02 +0200, "Damian Niusy"
<bezznaczenia@poczta.onet.pl> wklepał(-a):

Inwestycje -> Dyspozycje

--
Sławomir Szyszło