Alior-przelewy odroczone

Data: 2010-01-07 12:48:15
Autor: Krzysztof
Alior-przelewy odroczone
Kolejna 'padaczka' w systemie Aliora. Po wpisaniu przelewu z data za kilka dni system nie wyswietla tego przelewu na liscie przelewow odroczonych. Wpisalem przelew dwukrotnie, takze blad wpisania niepoprawnego hasla nie zachodzi. Ciekawe czy przelewy te pojawia sie na liscie za kilka dni tak aby jeden usunac, czy oba zgina bezpowrotnie wpadajac w 'czarna' dziure.

Data: 2010-01-07 03:58:24
Autor: ls
Alior-przelewy odroczone
On 7 Sty, 12:48, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zgadza się. Kiedy¶ była informacja o przelewach odroczonych.
Wczoraj wpisałem jeden na dzi¶, ¶ladu w systemie brak. Wpisałem
ponownie - znów brak informacji.
Dzi¶ okazało się, że wykonał się jeden z nich, na drugi na szczę¶cie
zabrakło ¶rodków.
Ciekaw jestem, co się stanie, gdy ¶rodków na koncie będzie na tyle,
żeby mógł się wykonać ten drugi przelew...
--
pozdr.
ls

Data: 2010-01-07 12:58:31
Autor: Liwiusz
Alior-przelewy odroczone
Krzysztof pisze:
[...]

   Oba zostanÄ… zrealizowane :)

--
Liwiusz

Data: 2010-01-07 13:22:09
Autor: Krzysztof
Alior-przelewy odroczone

"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:hi4i97$4jq$1news.onet.pl...
Krzysztof pisze:
[...]

Mam nadzieje, ze zobacze je na liscie, sa do realizacji za ponad tydzien i jeden usune. Dzisiaj od 21:00 maja znow jakas naprawe systemu, to moze od jutra zacznie wyswietlac wszystkie przelewy odroczone.

Data: 2010-01-07 12:47:34
Autor: xbartx
Alior-przelewy odroczone
Dnia Thu, 07 Jan 2010 13:22:09 +0100, Krzysztof napisał(a):

Mam nadzieje, ze zobacze je na liscie, sa do realizacji za ponad tydzien
i jeden usune. Dzisiaj od 21:00 maja znow jakas naprawe systemu, to moze
od jutra zacznie wyswietlac wszystkie przelewy odroczone.

Ja wczoraj nie widziałem swoich rachunków i przelewów odroczonych, ale dzisiaj już widać.
Dobry jest też ten motyw z informacją o pracach serwisowych. Podczas logowania jest po prawej a po wylogowaniu jest po lewej - przez to skakanie zwraca uwagę. No chyba, że to po prostu niedoróbka a ja tu coś wymyślam ;)

Data: 2010-01-07 14:10:32
Autor: jerzy_p
Alior-przelewy odroczone

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hi4hm0$1v08$1news2.ipartners.pl...
Kolejna 'padaczka' w systemie Aliora. Po wpisaniu przelewu z data za kilka dni system nie wyswietla tego przelewu na liscie przelewow odroczonych.

sa w kalendarzu... ja w ten sposób sobie teraz radze

--
Pozdrawiam, jp

Data: 2010-01-07 14:29:51
Autor: Krzysztof
Alior-przelewy odroczone

"jerzy_p" <jerzy_p@poczta.onet.pl> wrote in message news:hi4mgc$k3q$1achot.icm.edu.pl...

[...]

U mnie nic nie jest zaznaczone w kalendarzu na ten dzien kiedy powinny wykonac sie te przelewy. Czekam do jutra i zobacze czy sie pojawia.

Data: 2010-01-07 22:55:27
Autor: scholastyk
Alior-przelewy odroczone
..

> sa w kalendarzu... ja w ten sposób sobie teraz radze

U mnie nic nie jest zaznaczone w kalendarzu na ten dzien kiedy powinny wykonac sie te przelewy. Czekam do jutra i zobacze czy sie pojawia.

Chyba już naprawili (była przerwa konserwacyjna ok. 21.00), bo u mnie s± już
normalnie widoczne.

Pozdrawiam
scholastyk --

Data: 2010-01-07 23:35:16
Autor: Krzysztof
Alior-przelewy odroczone

"scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> wrote in message news:2fb9.0000006f.4b46584fnewsgate.onet.pl...
.

> [...]

wykonac sie te przelewy. Czekam do jutra i zobacze czy sie pojawia.

Chyba już naprawili (była przerwa konserwacyjna ok. 21.00), bo u mnie s± już

Zaraz po wlaczeniu ok 21:40 nie byly widoczne, ale potem ok 22.00 zaczely byc widoczne.

Data: 2010-01-08 23:36:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior-przelewy odroczone

"scholastyk" 2fb9.0000006f.4b46584f@newsgate.onet.pl

Chyba już naprawili (była przerwa konserwacyjna ok. 21.00), bo u mnie s± już

Mille...

   Strona jest w trakcie konserwacji.

Wszędzie te konserwanty... :(

--