Alior-przelewy odroczone

Data: 2010-01-07 14:10:32
Autor: jerzy_p
Alior-przelewy odroczone

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hi4hm0$1v08$1news2.ipartners.pl...
Kolejna 'padaczka' w systemie Aliora. Po wpisaniu przelewu z data za kilka dni system nie wyswietla tego przelewu na liscie przelewow odroczonych.

sa w kalendarzu... ja w ten sposób sobie teraz radze

--
Pozdrawiam, jp

Data: 2010-01-07 14:29:51
Autor: Krzysztof
Alior-przelewy odroczone

"jerzy_p" <jerzy_p@poczta.onet.pl> wrote in message news:hi4mgc$k3q$1achot.icm.edu.pl...

[...]

U mnie nic nie jest zaznaczone w kalendarzu na ten dzien kiedy powinny wykonac sie te przelewy. Czekam do jutra i zobacze czy sie pojawia.

Data: 2010-01-07 22:55:27
Autor: scholastyk
Alior-przelewy odroczone
..

> sa w kalendarzu... ja w ten sposób sobie teraz radze

U mnie nic nie jest zaznaczone w kalendarzu na ten dzien kiedy powinny wykonac sie te przelewy. Czekam do jutra i zobacze czy sie pojawia.

Chyba już naprawili (była przerwa konserwacyjna ok. 21.00), bo u mnie są już
normalnie widoczne.

Pozdrawiam
scholastyk --

Data: 2010-01-07 23:35:16
Autor: Krzysztof
Alior-przelewy odroczone

"scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> wrote in message news:2fb9.0000006f.4b46584fnewsgate.onet.pl...
.

> [...]

wykonac sie te przelewy. Czekam do jutra i zobacze czy sie pojawia.

Chyba już naprawili (była przerwa konserwacyjna ok. 21.00), bo u mnie są już

Zaraz po wlaczeniu ok 21:40 nie byly widoczne, ale potem ok 22.00 zaczely byc widoczne.

Data: 2010-01-08 23:36:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior-przelewy odroczone

"scholastyk" 2fb9.0000006f.4b46584f@newsgate.onet.pl

Chyba już naprawili (była przerwa konserwacyjna ok. 21.00), bo u mnie są już

Mille...

   Strona jest w trakcie konserwacji.

Wszędzie te konserwanty... :(

--