Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej

Data: 2009-07-17 10:17:08
Autor: MarekZ
Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej

Ja miałem analogiczną sytuację w ING. Powiedziałem że jak chcą to niech zastrzegają ich kartę, ja starej nie zamykam. Od tego momentu już nie zadzwonili. Jak byłoby w Aliorze trudno powiedzieć, mógłbyś przetestować. :)

Data: 2009-07-17 10:26:22
Autor: RobertS
[...]

przetestuj - bedziemy wiedzieli jak to wyglada w praktyce, w ING namawiali do przyniesienia zaswiadczenia o zamknieciu starej karty, kartę co prawda zamknąłem, ale płatnego zaswiadczenia juz nie przynioslem i nie bylo problemu

RobertS

Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej