Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej

Data: 2009-07-17 01:13:17
Autor: mucher
Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej
No wła¶nie - przeniosłem kartę w kwietniu, olałem zamknięcie starej
i... od wczoraj dodzwaniaj± się do mnie z przypomnieniem o papierach i
groż± zablokowaniem obecnych.

Z tego co pamiętam Olgierd pisał, że zignorował zamykanie starej przy
przenosinach i nic się nie działo - czyżbym ja trafił na jakiego¶
służbistę? Ma kto¶ jakie¶ inne do¶wiadczenia?

mucher

Data: 2009-07-17 10:17:08
Autor: MarekZ
Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej
Użytkownik "mucher" <mucher@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1af9e4eb-9913-456d-9d13-c9bf535e5671o15g2000yqm.googlegroups.com...

Ja miałem analogiczn± sytuację w ING. Powiedziałem że jak chc± to niech zastrzegaj± ich kartę, ja starej nie zamykam. Od tego momentu już nie zadzwonili. Jak byłoby w Aliorze trudno powiedzieć, mógłby¶ przetestować. :)

Data: 2009-07-17 10:26:22
Autor: RobertS
[...]

przetestuj - bedziemy wiedzieli jak to wyglada w praktyce, w ING namawiali do przyniesienia zaswiadczenia o zamknieciu starej karty, kartę co prawda zamkn±łem, ale płatnego zaswiadczenia juz nie przynioslem i nie bylo problemu

RobertS

Data: 2009-07-17 10:51:47
Autor: Sebcio
mucher pisze:

Z tego co pamiętam Olgierd pisał, że zignorował zamykanie starej przy
przenosinach i nic się nie działo - czyżbym ja trafił na jakiego¶
służbistę? Ma kto¶ jakie¶ inne do¶wiadczenia?

Olgierd jest w Aliorze "persona grata", więc nie ma co się odnosić do tego jak go tam traktuj±. Nie zdziwiłbym się, gdyby nic się nie działo nawet jakby karty nie spłacał ;-)

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-07-17 09:47:34
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 17 Jul 2009 10:51:47 +0200, Sebcio napisał(a):

[...]

LOL :-)
Spłacam, ale faktycznie chyba mam monitoring jaki¶ ;-) bo mi reklamacje Sam Pan Dyrektor rozpoznaje i nawet dzwoni z wyja¶nieniami ;-)

Na przyniesienie za¶wiadczenia o zamknięciu mBankowej nie nalegali, i tak bym nie przyniósł ;-) i pewnie też bym zareagował olewk± (zreszt± tak sie zapowiadałem mojej bankierce), ale faktem jest, że w umowie jest co¶ o jakiej¶ karze chyba nawet.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-17 11:37:53
Autor: xbartx
Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej
Dnia Fri, 17 Jul 2009 01:13:17 -0700, mucher napisał(a):

No właśnie - przeniosłem kartę w kwietniu, olałem zamknięcie starej i...
od wczoraj dodzwaniajÄ… siÄ™ do mnie z przypomnieniem o papierach i groĹĽÄ…
zablokowaniem obecnych.

Z tego co pamiętam Olgierd pisał, że zignorował zamykanie starej przy
przenosinach i nic się nie działo - czyżbym ja trafił na jakiegoś
służbistę? Ma ktoś jakieś inne doświadczenia?

Skoro podpisałeś umowę i się zobowiązałeś to teraz dotrzymaj jej warunków. Chyba proste?

Alior - przeniesienie karty i zamknięcie starej