Alior - przeniesienie karty i zamkniêcie starej

Data: 2009-07-17 11:37:53
Autor: xbartx
Alior - przeniesienie karty i zamkniêcie starej
Dnia Fri, 17 Jul 2009 01:13:17 -0700, mucher napisał(a):

No właśnie - przeniosłem kartę w kwietniu, olałem zamknięcie starej i...
od wczoraj dodzwaniają się do mnie z przypomnieniem o papierach i grożą
zablokowaniem obecnych.

Z tego co pamiętam Olgierd pisał, że zignorował zamykanie starej przy
przenosinach i nic się nie działo - czyżbym ja trafił na jakiegoś
służbistę? Ma ktoś jakieś inne doświadczenia?

Skoro podpisałeś umowę i się zobowiązałeś to teraz dotrzymaj jej warunków. Chyba proste?

Alior - przeniesienie karty i zamkniêcie starej