Alior - przenoszenie KK - cd.

Data: 2009-08-17 15:53:45
Autor: Mithos
Alior - przenoszenie KK - cd.
Dzisiaj ponownie odwiedziłem placówkę, gdzie jak się okazało pracownicy nie powracili jednak z urlopów :)

Dodatkowo odczułem wyjątkową wolę do zniechęcenia klienta do przeniesie KK do Alior. Najpierw pani stwierdziła, że ona ma tyle wniosków kredytowych, że nie chce już przyjmować kolejnych (?!), więc zadzwoniła przy mnie do kolegi, żeby ten przyjął mój wniosek ale kolega również nie chciał :)

Oczywiście przy przeniesieniu KK wymagane jest zaświadczenie z banku o zamknięciu starej KK (płatne oczywiście). Podobno jest to wpisane w umowę i nie dostarczenie zaświadczenia jest tożsame z rozwiązaniem umowy. Tak więc średnio 50 PLN w plecy.

Mając na uwadze powyższe zrezygnowałem. Już wolę wystąpić o kolejną KK na normalnych zasadach (zaświadczenie) ale to już w innej placówce.

--
Mithos

Data: 2009-08-17 07:08:23
Autor: BK
Alior - przenoszenie KK - cd.
On Aug 17, 3:53 pm, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
[...]

Hyhy a gdzie to taka radosna placowka?

Data: 2009-08-18 14:34:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"BK" af89c7a1-bb59-4e93-98ef-9b25beba2e1e@h31g2000yqd.googlegroups.com

: Hyhy a gdzie to taka radosna placowka?

Mam pytanie komplementarne: gdzie takiej nie ma? :) --

Data: 2009-08-18 05:45:38
Autor: BK
Alior - przenoszenie KK - cd.
On Aug 18, 2:34 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"BK" af89c7a1-bb59-4e93-98ef-9b25beba2...@h31g2000yqd.googlegroups.com

: Hyhy a gdzie to taka radosna placowka?

Mam pytanie komplementarne: gdzie takiej nie ma? :)

   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,

Ja w Aliorze przetargalem karte z Citi i Polbanku bez najmniejszego
problemu. Polaczenie dwoch w jedna na podstawie wyciagow.

Data: 2009-08-18 16:02:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"BK" 7ca23ecb-708f-4122-a72a-3cae9214fbe4@k30g2000yqf.googlegroups.com

: Ja w Aliorze przetargalem karte z Citi i Polbanku bez najmniejszego
: problemu. Polaczenie dwoch w jedna na podstawie wyciagow.

Alior Białystok, ulica Wiejska lub jakoś tak. :)
Sytuacja niemal identyczna z tą, która została opisana przez wątkotwórcę. :)

-=-

A teraz Aliora odpowiedź m@ilowa [w oryginale jest kolortowo, z obrazkami, w HTML] w tej sprawie:

Witam

Zgodnie z Pana prośbą przesyłamy Panu poniżej informację na temat karty samochodowej:

Posiadacz karty kredytowej Samochodowej może spodziewać się takich przywilejów, które do tej pory dostępne były tylko dla
nielicznych:

..         otrzymasz wysoki limit kredytowy - nawet do 80 tys. zł;

..         zyskasz darmowy pakiet ubezpieczeń;

..         masz możliwość ustalenia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty, indywidualnego kodu PIN oraz cyklu
rozliczeniowego;

..         oprocentowanie kredytu zmniejsza się wraz ze wzrostem zadłużenia;

..         masz możliwość dokonania z rachunku karty przelewu, który traktujemy jak transakcję bezgotówkową.

Jak działa karta Samochodowa?
To bardzo proste. Robisz zakupy kartą, a my po zakończeniu każdego cyklu rozliczeniowego obliczamy przysługującą Ci Premię.  Są dwa
rodzaje Premii:

..         1,5% premii na zakup paliwa - premia od transakcji bezgotówkowych wykonanych na stacjach benzynowych, która obniża
zadłużenie Twojej karty;

..         1% premii na zakup polisy w Link4 - premia ta gromadzona jest od pozostałych transakcji bezgotówkowych (z wyłączeniem
przelewów z rachunku karty) a Ty decydujesz kiedy ją wykorzystać.

Jeśli chcesz skorzystać z premii na zakup polisy w Link4, wystarczy, że nie później niż 30 dni od daty nabycia polisy poinformujesz
Contact Center Alior Banku o zakupie. Samodzielnie decydujesz czy chcesz otrzymać część lub całość uzbieranej Premii. Przelejemy
wówczas na rachunek karty odpowiednią kwotę. W Contact Center Alior Banku można też uzyskać informacje o wysokości zebranej Premii.

Karta Samochodowa to także inne korzyści!

..         Otrzymujesz 100 zł w prezencie po dokonaniu pierwszej transakcji bezgotówkowej;

..         Decydując się na zakup ubezpieczenia w Link4 możesz uzyskać 10% zniżki na:

1.     Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC) wraz z oferowanymi łącznie ubezpieczeniami
Informacja Prawna 24 oraz Program Pomocy 24;

2.     Auto Casco (AC);

3.     Dom 24;

4.     Dom Plus 24.

..         Co więcej, dokonując zakupów Kartą Samochodową otrzymasz 5% zniżki w ponad 100 punktach sprzedaży firmy Inter Cars.

Co jeszcze zyskujesz, decydując się na kartę kredytową w Alior Banku?

..         darmowe wydanie karty;

..         kilka okresów rozliczeniowych do wyboru - możesz dostosować je do momentu, w którym dostajesz pensję;

..         każda spłacona kwota uzupełnia limit kredytowy dostępny na Twojej karcie;

..         jeśli nie chcesz spłacić całej kwoty zadłużenia w ciągu 58 dni, nie ma problemu; wystarczy, że zapłacisz kwotę minimalną -
wówczas pozostałe zadłużenie będzie oprocentowane zgodnie z TOiP;

..         bezpieczeństwo - poza pakietem ubezpieczeń, każda karta posiada mikroprocesor;

..         możesz wnioskować o wydanie dodatkowych kart kredytowych dla wskazanych przez Ciebie osób;

..         jeśli przeniesiesz kartę z innego banku, dostaniesz o połowę niższe oprocentowanie.

Maksymalnie 58 dni okresu bezodsetkowego - jak to działa?

..         W Alior Banku Twój okres bezodsetkowy na karcie wynosi maksymalnie aż 58 dni. Jak to wygląda w praktyce?

..         załóżmy, że 30 września dostajesz kartę kredytową z przyznanym indywidualnie limitem i ustawionym przez Ciebie cyklem
rozliczeniowym kończącym się 15. dnia każdego miesiąca;

..         po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, tj. po 15 października, wyślemy Ci Wyciąg z rachunku Twojej karty kredytowej
zawierający listę dokonanych operacji kartą; łatwo sprawdzisz, co i kiedy kupiłeś;

..         za zakupy zrobione kartą w tym okresie nie zapłacisz ani grosza odsetek - pod warunkiem, że do 12 listopada spłacisz
całkowitą kwotę zadłużenia wskazaną w wyciągu.

Więcej informacji znajdzie Pan na naszej stronie www.aliorbank.pl

Pozdrawiam,
Doradca Klienta Indywidualnego
Oddział w Białymstoku, ul. Wiejska 47

Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Wiejska 47
Białystok

www.aliorbank.pl

Alior Bank Spółka Akcyjna
Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
t +48 22 555 22 22, f +48 22 555 23 23
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000305178, REGON: 141387142, NIP: 1070010731
Kapitał zakładowy: 500 000 000 PLN (opłacony w całości)

P Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten email

Wiadomość zawiera informacje prawnie chronione i jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do tej wiadomości
jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej wiadomości, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i może być nielegalne. Prosimy o poinformowanie nadawcy
oraz usunięcie wiadomości bez otwierania załączników.

This email contains restricted information and is intended solely for the addressee. Access to this email by anyone else is
unauthorized. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be
taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Should you receive this message by mistake, you are hereby notified that
any disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly prohibited. Please inform the sender by reply
transmission and delete the message without opening the attachments.

 -=-

I moja odpowiedź na ów m@il:

   Zgodnie z Pana prośbą przesyłamy Panu poniżej
   informację na temat karty samochodowej:
   Posiadacz karty kredytowej Samochodowej może
   spodziewać się takich przywilejów, które do
   tej pory dostępne były tylko dla nielicznych:

Prosiłem o inne informacje -- o procedurę przenoszenia karty z innego banku.

LC

-=-

Postscriptum: Mój OE mówi, że jesteś na zachodzie Europy -- w kodowaniu... :)

Data: 2009-08-20 14:12:07
Autor: Krzysztof Krawczyk
Alior - przenoszenie KK - cd.
Jestem zauroczony tą listą przywilejów, które nie były do tej pory
dostępne dla mnie, posiadacza karty kredytowej w innym banku. Wyższa
kultura ściemy.
Już snułem plan przenosin dwóch kart do Aliora, ale chyba zrezygnuję.
Po wyższej kulturze bankowości spodziewałbym się odpowiedzi, że jak
dostarczy pan dobrze wypełnioną bumażkę z firmy, to przyznamy panu
kartę z takim a takim limitem. A tak to zabawa w kotka i myszkę. Dziś
coś źle skreślone, jutro pieczątka kadrówki przybita o centymetr za
daleko. Trzeba poprawić.

Data: 2009-08-20 23:41:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"Krzysztof Krawczyk" f84666dd-6f45-4b74-bc77-a63403164e07@a26g2000yqn.googlegroups.com

: kartę z takim a takim limitem. A tak to zabawa w kotka i myszkę. Dziś
: coś źle skreślone, jutro pieczątka kadrówki przybita o centymetr za
: daleko. Trzeba poprawić.

Nie uprzedzajmy faktów. ;) Najbardziej wqrwiające jest to, że za oknem
jest śliczna pogada, a od wpłacenia pieniędzy do wyjścia z banku minęło
36 minut... Sama wpłata tam -- to także wydarzenie... Dla mnie odwiedziny
w banku powinny trwać nie dłużej niż 5 minut... Gdy trwają dłużej,
uważam się za oszukanego... :)

Z tych samych powodów wqrwiqjące są zakupy w galeriach...
Wiem, że to, na czym mi zależy, jest gdzieś ,,tam'' i w wyobraźni chcę
tam jechać samochodem, aby nie tracić czasu... Ale galerie są dłuuuuuugie...
Trzeba iść, iść, iść i iść... A w banku trzeba czekać, czekać, czekać, czekać i czekać...

I chyba wiem, dlaczego tak jest... Po prostu karta jest zwykle za free w pierwszym roku. :)
Później trzeba wybierać -- znowu kilka godzin w śmietnik lub ze 3 dychy w plecy...
No i znaczna część ludzi wybiera stratę tych 3 dych...

-=-

Moja rada -- nie poddawaj się...
Najlepiej idź wtedy, gdy nie zależy Ci na czasie. :)
Możesz poczytać ulotki, albo zabrać coś ze sobą do czytania... ;)
(gazetę, książkę, notebook z grupkami...)

Data: 2009-08-21 22:24:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"Eneuel Leszek Ciszewski" h6kful$6p6$1@inews.gazeta.pl

[...]

Nie pieczątka była źle postawiona, ale zawiesił się system...
Bankierka zadawała mi stale te same pytania, więc zauważyłem,
że marnuje czas, z czym nie zgodziła się. Wreszcie po którymśtam
powtórzeniu tych samych pytań wyjawiła, że czeka na uruchomienie
się programu... Od tej pory już nie pytała, ale czas nie stanął
w miejscu...

Kolejna wizyta trwała chyba krócej niż pół godziny, lecz także
zakończyła się fiaskiem -- komputery odmówiły posłuszeństwa...

I tak wygląda na razie :) Alior i jego kredytowa karta samochodowa...

Na szczęście nie odmówił posłuszeństwa dwudziestowieczny kalkulator
elektroniczny i bankierka mogła spokojnie pomnożyć 8000 przez 5%...
Wyszło jej 400... Cóż za wysokość kultury bankowej... ;)

-=-

Kiedyś pracowniczka Peweksu odejmowała od 95 od 90...
Też skorzystała z pomocy kalkulatora...

-=-

Natomiast Mille dał kartę, ale trudno zgadnąć, czy będzie z niej
jakiś pożytek, bo ROR niekoniecznie będzie za free, ja z płatnego
RORu nie chcę korzystać a karta kredytowa Mille nie chce żyć bez RORu...

Na szczęście moc jest z Grecją, więc w razie czego wycofam swoje
kieszonkowe z Mille i wleję je do mocnego lub nawet do 3 mocnych...

Data: 2009-08-21 22:36:07
Autor: MarekZ
Alior - przenoszenie KK - cd.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h6mvqj$9uh$1inews.gazeta.pl...

Natomiast Mille dał kartę, ale trudno zgadnąć, czy będzie z niej
jakiś pożytek, bo ROR niekoniecznie będzie za free, ja z płatnego
RORu nie chcę korzystać a karta kredytowa Mille nie chce żyć bez RORu...

To trzeba ją odpiąć od roru.

Data: 2009-08-21 22:38:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MarekZ" h6n0bp$m28$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Zamieniam się w słuch... E... W czyt?...
Albo inaczej:
Jaśniej, proszę... Jak ją odpiąć od RORu?

Data: 2009-08-21 22:46:17
Autor: MarekZ
Alior - przenoszenie KK - cd.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h6n0l4$e9q$1inews.gazeta.pl...

Zamieniam się w słuch... E... W czyt?...
Albo inaczej:
Jaśniej, proszę... Jak ją odpiąć od RORu?

Iść do oddziału i powiedzieć, że się to chce zrobić.

Albo ci odepną tę co jest albo wydadzą nową zamykając obecną (mogą forsować tę drugą wersję, bo oddział jest zainteresowany ilością wydawanych kart - nie ma powodu im utrudniać).

Data: 2009-08-21 22:50:47
Autor: MK
Alior - przenoszenie KK - cd.
"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h6n0us$mo3$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

IMHO wystarczy zlozyc wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku. Przy zamykaniu rachuku powinni utworzyc automatycznie rachunek techniczny do splaty karty. Zamkniecie i otwarcie nowej jest oplacalne gdy daja obnizone oprocentowanie :).

MK

Data: 2009-08-21 23:00:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MK" h6n1b9$7bj$1@news.wp.pl

[...]

Na co mi ich oprocentowanie -- zamierzam spłacać w terminie.
Czy karta po czymś takim byłaby widoczna w systemie?

Postscriptum: Próba zapłacenia kartą zakończyła się oczywiście fiaskiem.

    Brak Autoryzacji

    Wystąpił problem z autoryzacją - podany typ,
    numer karty, data jej ważności lub kod CVC2/CVV2 są niewłaściwe.
    Prosimy jeszcze raz uważnie wypełnić pola formularza,
    zgodnie z danymi zawartymi na karcie.

    Transakcja nie została zawarta.

    Powrót do formularza

Data: 2009-08-21 23:01:52
Autor: MarekZ
Alior - przenoszenie KK - cd.
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h6n1b9$7bj$1news.wp.pl...

[...]

Tak powinno być, ale jak się trafi na niekumaty oddział, to jeszcze gotowi stwierdzić, że kartę trzeba zastrzec... :)

W BPH mają fajnie. W ramach tego samego rachunku zamykają starą i wydają nową z nowym numerem, bezpłatną na kolejny rok. Używam tego do zwalniania się z opłaty, bo tam limity obrotów są tak wielkie, że nie daję rady obrotami się zwolnić, a negocjować z nimi uznaniowe zwolnienie jest bardzo trudno (albo mnie nie lubią).

Data: 2009-08-21 23:04:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MarekZ" h6n1s3$nq3$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Tak powinno być, ale jak się trafi na niekumaty oddział, to jeszcze gotowi stwierdzić, że kartę trzeba zastrzec... :)

A jeśli trzeba zastrzec -- czym to mi grozi?

[...]

Też zauważyłem, że z BPH tak trzeba ,,negocjować''.

I to są poważni ludzie? :)

Data: 2009-08-21 23:07:29
Autor: MarekZ
Alior - przenoszenie KK - cd.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h6n25h$m94$1inews.gazeta.pl...

"MarekZ" h6n1s3$nq3$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Tak powinno być, ale jak się trafi na niekumaty oddział, to jeszcze gotowi stwierdzić, że kartę trzeba zastrzec... :)

A jeśli trzeba zastrzec -- czym to mi grozi?

Przejściem od nowa procedury wydania nowej karty z nowym numerem. Potencjalnym problemem z oplatą za wydanie tej zastrzeganej karty (nie spełnisz warunku transakcji bezgotówkowej w ciągu 90 dni od wydania karty).

Data: 2009-08-21 23:11:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MarekZ" h6n26k$od6$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Przejściem od nowa procedury wydania nowej karty z nowym numerem. Potencjalnym problemem z oplatą za wydanie tej zastrzeganej karty (nie spełnisz warunku transakcji bezgotówkowej w ciągu 90 dni od wydania karty).

Więc najpierw spełnię ten warunek. Niestety do karty jest też
karta dodatkowa -- ciekawe, czy ta dodatkowa dojdzie na czas?... :)
Dodatkowa tez trzeba zapłacić w ciągu 90 dni, aby była za free...

Data: 2009-08-21 23:11:01
Autor: MK
Alior - przenoszenie KK - cd.
"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h6n1s3$nq3$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Tak powinno być, ale jak się trafi na niekumaty oddział, to jeszcze gotowi stwierdzić, że kartę trzeba zastrzec... :)

Trzeba wysylac listownie :). Ja w koncu dostalem odpowiedz na moaja reklamacje dotyczaca odnowienie karty... :reklamacja zostala przekazana do dzialu reklamacji". Skoro tyle zajelo jej przekazanie to slabo widze jej definitywne rozpatrzenie przez kolejnym odnowieniem ;).

MK

Data: 2009-08-21 23:16:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MK" h6n2h6$7v6$1@news.wp.pl

Trzeba wysylac listownie :).

W Mille kryzys sprawił, iż odpowiadają tam na netowe listy dopiero po 11 dniach.
Na papierowe pewnie dłużej... :)

[...]

Dziadek 80-cio letni patrzy na panienkę i myśli, że nie można mieć stale 60-ciu lat...
A ja nie mam stale 30-stu, więc nie mam ochoty na niekończące się korespondowanie z bankiem...

Data: 2009-08-21 22:52:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MarekZ" h6n0us$mo3$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Byłem dziś i nie wspomniano tam o takiej możliwości.
Też tak myślę, że bankowi powinno zależeć na liczbie
wydanych kart i na liczbie zadowolonych klientów...

Bez RORu nie będę też licytował. Być może zostawię tam
roczną lokatę ze stycznia... Ta karta to jeszcze dziewica... ;)
Co gorsza -- nie widać jej w necie, więc albo ja sam...
Zaktywuję w bankomacie, a wolałbym jej do bankomatu nie
wkładać, albo zaczekam do poniedziałku...

Data: 2009-08-21 22:56:54
Autor: MarekZ
Alior - przenoszenie KK - cd.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h6n1ee$ilb$1inews.gazeta.pl...

Byłem dziś i nie wspomniano tam o takiej możliwości.
Też tak myślę, że bankowi powinno zależeć na liczbie
wydanych kart i na liczbie zadowolonych klientów...

Taka mozliwość jednak istnieje.

Co gorsza -- nie widać jej w necie, więc albo ja sam...
Zaktywuję w bankomacie, a wolałbym jej do bankomatu nie
wkładać, albo zaczekam do poniedziałku...

Widać, widać. Aktywować można przez net. W menu karty masz submenu aktywacja i ona tam jest.

Data: 2009-08-21 23:00:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MarekZ" h6n1ip$ni6$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Taka mozliwość jednak istnieje.

To dobrze, albo raczej -- obyś miał rację.

System mówi, że nie mam kart.

Data: 2009-08-21 23:03:30
Autor: MarekZ
Alior - przenoszenie KK - cd.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h6n1su$kr0$1inews.gazeta.pl...

System mówi, że nie mam kart.

A nie mówi przypadkiem, że nie masz AKTYWNYCH kart? Byłeś tam gdzie napisałem?

Data: 2009-08-21 23:06:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MarekZ" h6n1v4$nuj$1@srv.cyf-kr.edu.pl

System mówi, że nie mam kart.

A nie mówi przypadkiem, że nie masz AKTYWNYCH kart?

Nie krzycz na mnie, bo ja się boję!!!

Byłeś tam gdzie napisałem?

Zaraz idę raz jeszcze, choć tam byłem dziś wielokrotnie...

Data: 2009-08-21 23:09:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"Eneuel Leszek Ciszewski" h6n28t$mr3$1@inews.gazeta.pl

Zaraz idę raz jeszcze, choć tam byłem dziś wielokrotnie...

Zmowa jakaś czy co?

     W trakcie konserwacji
     Strona jest w trakcie konserwacji.

     2009-08-21 17:00
     UWAGA !
     W związku z prowadzonymi pracami konserwacyjnymi system
     Millenet nie będzie dostępny dla użytkowników od piątku
     21 sierpnia, od godz. 23:00, do soboty 22 sierpnia, godz.
     4:00 oraz w niedzielę 23 sierpnia, od godz. 2:00 do 5:00.

     Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

Tak więc chyba dobranoc... :)

Data: 2009-08-25 18:15:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"MarekZ" h6n1v4$nuj$1@srv.cyf-kr.edu.pl

System mówi, że nie mam kart.

A nie mówi przypadkiem, że nie masz AKTYWNYCH kart? Byłeś tam gdzie napisałem?

Swoją kartę aktywowałem, ale dodatkowej nie mogę.

  Ta opcja pozwala szybko i wygodnie aktywować karty płatnicze

I tyle odpowiedzi w tej materii. :)
Moją kartę widać, jest mowa o dodatkowej,
ale dodatkowej nie mogę aktywować. :)

Postscriptum: Lukas podjął kolejną próbę obdarowania mnie kartą i prezentami.
              Straciłem godzinę czasu i zaświadczenie przygotowane do Aliora...
Karty Lukasowej w Carrefourze nie dostałem... System się zawiesił... :) Aliorowej
karty nadal nie mam, ale już wiem o tym, że i w Alior i w Lukas źle przeliczają
brutto na netto, zaniżając netto. :) (a zatem i zaniżając ,,zdolność'' kredytową)

Data: 2009-08-21 23:25:58
Autor: Krzysiek
Alior - przenoszenie KK - cd.
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Zamieniam się w słuch... E... W czyt?...
Albo inaczej:
Jaśniej, proszę... Jak ją odpiąć od RORu?

Wprowadzają jawnie (lub z niedouczenia) w błąd wciskając konto do KK, ale szybka edukacja (czasem "młotkiem") pomaga i nagle odkrywają, że "sięda" posiadać dostęp do kanałów bankowości elektronicznej tylko dla KK. Zamknąć konto, zostawić dostęp do kanałów bankowości elektronicznej to i rachunek techniczny KK nagle cudownie się odnajdzie. Albo wprost zapytać się o rachunek do spłaty zadłużenia KK, a niech tylko spróbują bełkotać coś o konieczności posiadania płatnego konta, żeby spłacić KK :)

Data: 2009-08-21 23:47:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"Krzysiek" 4a8f10e6$1@news.home.net.pl

[...]

Banki wciskają mi możliwość zaciągnięcia szmalu na krechę...
Do tej pory myślałem, że nie potrzebuję pieniędzy, ale teraz
widzę, że przydałby się jakiś karabin do rozmów... ;)

-=-

Poniedziałek będzie ciekawym ;) dniem... Alior będzie otwierał mi samochodową kartę...

Mille będzie rozdziewiczał daną mi złotą kartę i zastępował ROR rachunkiem technicznym...
(a może pisemnie zdecyduje się co do tego, że mój ROR będzie prowadził za free?)

Auchan w poniedziałki daje 5% rabatu emerytom...

I jeszcze ręczne zlanie krechy za samochód...

A dzień wcześniej będę miał rocznicę śmierci [cenzura] matki mego ojca. :)
A co tam -- raz na jakiś czas mogę nie napisać słowa zasranej i zastąpić
je onawiasowanym słowem cenzura... ;)

99.99% problemów miałbym mniej w swoim życiu, gdybym mniej
uwagi poświęcił ludziom takim, jak ona a więcej sobie. :)
Niestety -- umarli mają to do siebie, że nie można o nich
powiedzieć ,,niech ją piekło pochłonie'', gdyż nie są już
w mocy rozstrzygających ;) przekleństw. ;)

Pewnie byłbym dziś szanowanym człowiekiem w zasranej ojczyźnie,
gdyby nie ta pinda i jej marzenia. :) Teraz jedynie mogę spokojnie :)
traktować (olewać) tych, którzy mi nie dotrzymali obietnic z uwagi na
tę kobietę... Lata głodu nauczyły mnie, że nigdy nie wolno nikomu przebaczać. :)

To jedno marzenie zmarłej mendy :) (jedyne związane ze mną?) spełniło się -- nie przebaczam nikomu.
Innym jej marzeniem był ogromny majątek. :) Miałaby, gdyby nie była aż tak złą kobietą. :)
Ja nigdy nie pożądałem nadmiaru dóbr czy szmalu...
Jeśli mi na czymś zależało, to chyba tylko dlatego, że zależało mi na kimś, kto pożądał...

-=-

Nic to... Wracam do rzeczywistości i odkładam na kilka dni problem złotej karty kredytowej banku Mille...

Data: 2009-08-21 23:43:58
Autor: Mithos
Alior - przenoszenie KK - cd.
[...]

Ja mam w Millennium KK, a ROR nie posiadam i nigdy nie posiadałem.

--
Mithos

Data: 2009-08-21 23:49:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"Mithos" h6n4f4$pd9$1@news.onet.pl

[...]

To brzmi optymistycznie, ale moja karta nie ma swojego numeru,
jest/ma_być spłacana z RORu automagicznie, więc musi znaleźć
się jakieś rozwiązanie...

Masa problemów znikąd... Nie mogli od razu dać numeru do karty?!?!
I tak na nieoprocentowanym RORze nikt (nikt o zdrowych zmysłach) nie trzyma szmalu...

Data: 2009-08-20 22:53:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"BK" 7ca23ecb-708f-4122-a72a-3cae9214fbe4@k30g2000yqf.googlegroups.com

: Ja w Aliorze przetargalem karte z Citi i Polbanku bez najmniejszego
: problemu. Polaczenie dwoch w jedna na podstawie wyciagow.

Więc może i ja przetargam. Przetargam, po czym mnie odtargają,
gdy zauważą, że w mBanku nie skasowałem karty. ;)

Gdy pytałem o procedurę przetargania, odpowiedziano mi, że przez
3 miesiące karta w Aliorze nie będzie czynna... :)

Ceski film. :)

Dzisiejsze podejście zakończyło się moją przegraną. Po ponad półgodzinnym
oblężeniu twierdza Alior nie poddała się, bo okazało się, że mam na
zaświadczeniu skreślone nie to, co trzeba...

Jutro moje podejście do problemu kolejne...

Alior ma ochotą na to, aby mi dać 1000 złotych...
Na dwa miesiące daje to 500 na miesiąc...
A ja średnio 4 razy w miesiącu tankuję po około 176 złotych...

Czyli nawet na paliwo mnie starczy... :)

Mogę jeździć mniej? Na razie nie wyrabiam planowanych limitów -- planuję
raczej zwiększenie wydatków jezdnych/paliwowych... :)

-=-

Najchętniej bym pojechał w dłuuugą podróż. :)
Ale nie jestem na takie cos przygotowany. :)
Mam jedynie nadmiar pieniędzy na paliwo -- niewiele ponadto.

Data: 2009-08-17 16:08:14
Autor: RobertS
Alior - przenoszenie KK - cd.

[...]

Akurat tak się złożyło, że dzisiaj złożyłem wniosek (w necie) o kk Alior L4,
 czekam na kontakt ze strony banku.
Moja Motokarta GEM się kończy więc ww. ma być jej następczynią. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

pozdr.
RobertS

ps
przenosiłem już do Aliora jedną kk i z ww. zaświadczeniem (o zamknięciu starej karty) nie było problemu, miałem je dostarczyć w terminie póxniejszym, teraz trzeba już na etapie składania wniosku czy to może wymysł któregoś tam pracownika?

Data: 2009-08-17 16:27:18
Autor: kredytywkarpaczu1
Alior - przenoszenie KK - cd.
dzisiaj złożyłem wniosek (w necie) o kk Alior L4,

nazwa cudna kojarzy mi sie ze zwolnieniem lekarskim

Data: 2009-08-17 16:37:17
Autor: RobertS
Alior - przenoszenie KK - cd.

dzisiaj złożyłem wniosek (w necie) o kk Alior L4,

nazwa cudna kojarzy mi sie ze zwolnieniem lekarskim

masz rację - nie spojrzałem na to w ten sposób, ale generalnie chodzi o cobranda Link4

RobertS

Data: 2009-08-17 17:01:57
Autor: Mithos
Alior - przenoszenie KK - cd.
RobertS pisze:
Akurat tak się złożyło, że dzisiaj złożyłem wniosek (w necie) o kk Alior L4,
 czekam na kontakt ze strony banku.

To podobno nic nie daje, bo w oddziale trzeba go wypełnić od nowa.

Moja Motokarta GEM się kończy więc ww. ma być jej następczynią. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

A nie lepiej :
http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_Gold.html

[...]

W terminie późniejszym ale zaświadczenie jest płatne więc to dla mnie żaden interes. Wolę już wystąpić o kartę na drodze standardowej procedury (nawet bez zaświadczenia, bo limit wezmę max 10k PLN i starczy oświadczenie - zresztą zaświadczenie dostali 1,5 miesiąca temu).

Mi chodzi głównie o to, że potrzebuję jakiejś karty awaryjnej, która ma jakieś tam w miarę ciekawe bonusy. No i jeszcze o to 100 PLN :)

--
Mithos

Data: 2009-08-17 18:32:14
Autor: RobertS
Alior - przenoszenie KK - cd.

To podobno nic nie daje, bo w oddziale trzeba go wypełnić od nowa.

Tak, ale chociaz sie dowiem czy mam szanse na karte bez zaswiadczen i innych papierkow.

A nie lepiej :
http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_Gold.html
A to ciekawe rozwiązanie...muszę zadzwonić i zapytać czy jest opcja zamiany karty.

[...]

W terminie poxniejszym moze sie zdarzyc, ze bank o nim zapomni ;-)
Mnie nie ścigali chociaż kwitek mam.

RobertS

Data: 2009-08-17 18:38:21
Autor: Mithos
Alior - przenoszenie KK - cd.
RobertS pisze:
Tak, ale chociaz sie dowiem czy mam szanse na karte bez zaswiadczen i innych papierkow.

Przy limicie do 10k PLN szansa jest chyba spora.

W terminie poxniejszym moze sie zdarzyc, ze bank o nim zapomni ;-)
Mnie nie ścigali chociaż kwitek mam.

Ode mnie chcieli koniecznie zaświadczenie o zamknięciu jakiejś tam karty (akurat wyszło że to była KK Aqarius Multi) i musiałem je dostarczyć, bo mi zdolność nie wychodziła (zgodnie z BIK). Samo wypowiedzenie pomimo, że złożone ileś tam miesięcy wcześniej (w placówce banku, z pieczątką, podpisem pracownika oraz adnotacją o zniszczeniu karty) okazało się niewystarczające.

Zaświadczenie kosztowało mnie 15 PLN co w kontekście tego, że dostałem 100 PLN za konkurs okazało sie opłacalne.

Może to kwestia placówki, może miałeś szczęście.

--
Mithos

Data: 2009-08-17 18:40:22
Autor: RobertS
Alior - przenoszenie KK - cd.

Przy limicie do 10k PLN szansa jest chyba spora.

W zupełnosci wystarczy mi 5kzł a nawet 3...

[...]

A ja mam tylko takie i innego (czytaj płatnego) z pewnością bym nie przyniósł.

RobertS

Data: 2009-08-17 18:46:14
Autor: Mithos
Alior - przenoszenie KK - cd.
RobertS pisze:
A ja mam tylko takie i innego (czytaj płatnego) z pewnością bym nie przyniósł.

Ja przyniosłem, bo i tak 85 PLN żywej gotówki do przodu.

Oczywiście IMO to wina Multibanku, który nie uaktualnił BIK aczkolwiek ten sam Multibank odrzucił moją prośbę o nie pobieranie opłaty za wydanie ww. zaświadczenia tłumacząc to : dane do BIK wysyłamy raz na jakiś czas, to nie nasza wina, że jeszcze tego nie zrobiliśmy. Tyle dobrego, że na zaświadczenie miałem czekać 14 dni, a czekałem chyba 3 dni (aczkolwiek nikt nie poinformował mnie, że placówka jest czynna godzinę krócej więc miałem dwie wizyty po zaświadczenie, raz pocałowałem   klamkę).

--
Mithos

Data: 2009-08-21 00:49:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - przenoszenie KK - cd.

"Mithos" h6c1gt$6j7$1@news.onet.pl

[...]

Kolejny termin wysyłki -- jesień roku pańskiego 2012... ;)

[...]

Chyba polscy bankierzy naoglądali się filmów Barei... :)

Data: 2009-08-17 18:37:42
Autor: RobertS
Alior - przenoszenie KK - cd.

A nie lepiej :
http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_Gold.html

190 zł za wydanie ;-(
ta karta ma mi służyć TYLKO do płatności za paliwo, nie ma szans, abym wydał 5kzł w ciągu 3 m-cy...

RobertS

Data: 2009-08-17 18:47:40
Autor: Mithos
Alior - przenoszenie KK - cd.
RobertS pisze:
190 zł za wydanie ;-(
ta karta ma mi służyć TYLKO do płatności za paliwo, nie ma szans, abym wydał 5kzł w ciągu 3 m-cy...

I nie ma zwolnienia w pierwszym roku ? Prawdę mówiąc nie wczytywałem się w TOiP. Karta rzuciła mi się w oczy jak spacerowałem na siłownię - reklamowano ja w placówce na plakatach rozwieszonych na szybie.

--
Mithos

Data: 2009-08-17 19:01:32
Autor: RobertS
Alior - przenoszenie KK - cd.

I nie ma zwolnienia w pierwszym roku ? Prawdę mówiąc nie wczytywałem się w TOiP. Karta rzuciła mi się w oczy jak spacerowałem na siłownię - reklamowano ja w placówce na plakatach rozwieszonych na szybie.

Porozmawiałem sobie z miła panią z GEM i...
w pierwszym roku nie ma opłaty za obsługę karty (normalnie wynosi ona 190 zł/rok), jest natomiast opłata za wydanie karty w kwocie 190 zł. Kwota ta zostanie zwrócona jeżeli wydałbym w pierwszym kwartale 5kzł...
A w kolejnych latach nie ma opłaty za wydanie, ale za to jest za obsługę ;->

RobertS

Alior - przenoszenie KK - cd.