Alior rozpatruje reklamacje Synkowi - koniec tasiemca

Data: 2013-04-19 15:50:43
Autor: xbartx
Alior rozpatruje reklamacje Synkowi - koniec tasiemca

Zgłosiłem reklamację kartą debetową pod koniec listopada zeszłego roku (pisałem o tym na grupie, więc się nie będę powtarzał) i dzisiaj dostaję sms z Alior bank (tak, tak nie Sync), że reklamacja została uznana i kwota zwrócona na konto. Jednak już w mailu z Synka czytam:
"Tytuł zlecenia: [strasznie długi ciąg cyfr] warunkowe uznanie reklamacji"
także szybko kasę przelałem, bo cholera wie co będzie dalej ;)

Czas reklamacji przedstawiam poniżej ale komentarza sobie oszczędzę z racji tego, że mam jeszcze jedną reklamację w toku hi hi

14.11.2012 > 19.04.2013

--
xbartx

Alior rozpatruje reklamacje Synkowi - koniec tasiemca