Alior się skiepścił

Data: 2011-11-01 21:09:15
Autor: wiatrak
Alior się skiepścił

Użytkownik "newsy" <hartwiqp@gmail.com> napisał w wiadomości news:j8phu8$fgq$1news.task.gda.pl...
Witam.
Poszły trzy przelewy. Piękny zielony ptaszek powiadamiający o przyjęciu do realizacji osłabił mą czujność.
Ale gdy saldo konta się nie zmniejszyło, w historii transakcji tych ni widu ni słychu, to się zdziwiłem.
Kopara opadła mi totalnie, gdy się okazało, że "lokat brak" - komunikat z pulpitu.
Się zalogowałem ponownie i znowu qpa.
Sprawdzę jutro, czy moje pieniądze się odnalazły. I czy przelewy się zrealizowały..
Porażka generelnie.

A czy to moze były lokaty 100-dniowe?  Oferta ważna do 31 października.
Z tej przyczyny moze być qpa.

wiatrak

Alior się skiepścił