Alior sponsorowany szum?

Data: 2009-03-05 22:00:34
Autor: Jan Werbiński
Alior sponsorowany szum?
Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-05 13:06:07
Autor: szczurwa
Alior sponsorowany szum?
On 5 Mar, 22:00, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Czy ta ilo w tk w na grupie jest sponsorowana?

--
Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Tyle razy się na tym banczydle przejechałem, że z pewnością nie przeze
mnie..;-)

Data: 2009-03-05 13:45:35
Autor: kl1
Alior sponsorowany szum?
wrote:
Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?
Mi dali stówę, podejrzewam, że właśnie po to?

Data: 2009-03-05 23:11:46
Autor: SDD
Alior sponsorowany szum?

Użytkownik <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:672af7db-6dce-4114-b227-b4f4f0bf7aedx13g2000yqf.googlegroups.com...

Mi dali stówę, podejrzewam, że właśnie po to?

Otworzyles dwa "zarabiajace"? :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-06 00:03:28
Autor: kl1
Alior sponsorowany szum?
On 5 Mar, 23:11, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:

Otworzyles dwa "zarabiajace"? :)
Niestety dostałem tą stówę jednorazowo, a oni nie wspominali jak długo
mam za to pisać o nich pozytywnie na pbb;)

Data: 2009-03-05 22:04:21
Autor: Mithos
Alior sponsorowany szum?
Jan Werbiński pisze:
Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

Tak.

--
Mithos

Data: 2009-03-05 22:10:06
Autor: Jacek Erazmus
Alior sponsorowany szum?
On 5 Mar, 22:04, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Jan Werbiński pisze:

> Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

Tak.

Ja przyjąłem raz korzyść majątkową od Aliora w wysokości 100 zł :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-06 12:28:15
Autor: Boguś
Alior sponsorowany szum?
Użytkownik Jacek Erazmus napisał:

Ja przyjąłem raz korzyść majątkową od Aliora w wysokości 100 zł :)

hm, zgłosiłeś w US  :) , zapłaciłeś podatek ;)

--
  Boguś

Data: 2009-03-09 12:55:17
Autor: Jacek Erazmus
Alior sponsorowany szum?
On 6 Mar, 12:28, Boguś <telemor...@wp.pl> wrote:
Użytkownik Jacek Erazmus napisał:

> Ja przyjąłem raz korzyść majątkową od Aliora w wysokości 100 zł :)

hm, zgłosiłeś w US  :) , zapłaciłeś podatek ;)

Jeszcze nie rozliczyłem się za rok 2008 ale gdzie to zaklasyfikować to
jest pytanie :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-05 22:12:24
Autor: MarekZ
Alior sponsorowany szum?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gopem0$p94$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

Tak, ja dostaję za to niewielkie wynagrodzenie. Alior to wspaniały bank.

marekz

Data: 2009-03-05 23:01:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Alior sponsorowany szum?

Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

Tak, ja dostaję 16 groszy dziennie, pod warunkiem, że napiszę jednego posta.
;-)

zyga

Data: 2009-03-05 23:23:23
Autor: RobertS
Alior sponsorowany szum?

Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

Tak, ja dostaję 16 groszy dziennie, pod warunkiem, że napiszę jednego posta.
;-)

zyga

klikajcie, klikajcie jak w banku widzą, że klikacie, piszecie i komentujecie to sobie kabze nabijam ;-D

RobertS

Data: 2009-03-06 00:05:45
Autor: kl1
Alior sponsorowany szum?
On 5 Mar, 23:23, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

klikajcie, klikajcie jak w banku widzą, że klikacie, piszecie i
komentujecie to sobie kabze nabijam ;-D
Nie tylko Ty, każdy dostaje:)
Zakładka "Nasza Akcja" w systemie Aliora zawiera licznik wszystkich
pozytywnych postów(+16 gr)
i negatywnych(-32 gr). Uzbierana kwota będzie rozliczana na koniec
roku kalendarzowego.

Data: 2009-03-05 23:26:11
Autor: xbartx
Alior sponsorowany szum?
On Thu, 5 Mar 2009 22:00:34 +0100
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote:

Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

To polski bank a tutaj sami patrioci a miejscami nawet nacjonaliści ;)

Xenocide

Data: 2009-03-06 01:53:32
Autor: kashmiri
Alior sponsorowany szum?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gopem0$p94$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Wyższa Kultura Bankowości, nie wiedziałeś? Wszyscy tu jesteśmy na prowizji. (Szczególnie dużo nam leci, kiedy czytasz grupę i równocześnie wchodzisz przeglądarką na stronę Aliora.)

k.

Alior sponsorowany szum?