Alior - ta karta nie jest obsługiwana

Data: 2009-07-04 23:14:48
Autor: xbartx
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
On Sat, 04 Jul 2009 17:02:10 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

Wsadziłem dzisiaj testowo kartę Alior do bankomatu BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) i niestety dowiedziałem się, że takich kart
to oni nie akceptują. Dosłownie taki komunikat wypluł bankomat - przynajmniej był szczery :)

Było już kiedyś na grupie. Trzeba zwrócić uwagę na bankomat, bo nie
wszystkie obsługują karty Maestro. Po drugie niektóre bankomaty np
Eurobanku, obsługują tylko ich karty - tak mnie poinformowano, chociaż
jakoś mi się kojarzy, że VISĄ nordea wypłaciłem właśnie z EB, ale mogę
się mylić.

Xenocide

Data: 2009-07-04 23:35:19
Autor: Mithos
xbartx pisze:
[...]

Na 100% dwa razy wypłacałem kartą Aliora z Eurobanku.

--
Mithos

Data: 2009-07-04 23:51:47
Autor: xbartx
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
On Sat, 04 Jul 2009 23:35:19 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

xbartx pisze:
> [...]
> EB, ale mogę się mylić.

Na 100% dwa razy wypłacałem kartą Aliora z Eurobanku.

No to może jakiś nowszy bankomat. Ja u siebie w mieście mam tak np w
Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego już nie.

Xenocide

Data: 2009-07-05 00:16:43
Autor: Aicha
Użytkownik "xbartx" napisał:

w Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego
już nie.

Szwajcarska ruletka?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-05 09:18:21
Autor: xbartx
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
On Sun, 5 Jul 2009 00:16:43 +0200
"Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote:

Użytkownik "xbartx" napisał:

> w Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego
> już nie.

Szwajcarska ruletka?

Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
Maestro.

Xenocide

Data: 2009-07-05 10:42:54
Autor: MK
Alior - ta karta nie jest ob sługiwana
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:20090705091821.66e23fd4cartel...
On Sun, 5 Jul 2009 00:16:43 +0200

Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
Maestro.

Dziwne, bo bankomaty to raczej prymitywne urzadzenia i w zasadzie to przyjmuja wszystko, odczytuja i przesylaja do systemu centralnego, a nastepnie wykonuja polecenie otrzymane od systemu autoryzacyjnego :).

MK

Data: 2009-07-05 11:23:54
Autor: Rafał
xbartx wrote:
Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
Maestro.

I nowiutki OS w automatach parkingowych na "okęciowym" P4 też Maestro nie chce (ale lojalnie informują na kartce przy wjeździe).

--
Raf

Alior - ta karta nie jest obsługiwana