Alior - ta karta nie jest obsługiwana

Data: 2009-07-04 17:02:10
Autor: Mithos
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
Wsadziłem dzisiaj testowo kartę Alior do bankomatu BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) i niestety dowiedziałem się, że takich kart to oni nie akceptuj±. Dosłownie taki komunikat wypluł bankomat - przynajmniej był szczery :)

Ciekawe jest natomiast to, że w bankomatach BGK można wypłacać jedynie wielokrotno¶ć 60 PLN.

--
Mithos

Data: 2009-07-04 08:57:24
Autor: szczurwa
On 4 Lip, 17:02, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
[...]

To do¶ć częsta odzywka tej karty..;-)

Data: 2009-07-04 18:15:22
Autor: sunwick
Alior - ta kart a nie jest obsługiw ana
to samo w niektorych BPH czy PKOBP - tez nie akceptuja :(
nie taka genialna ta karta!

Data: 2009-07-04 18:17:54
Autor: Aicha
Użytkownik "Mithos" napisał:

[...]

 A czy kto¶ próbował w BGŻ?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 19:48:00
Autor: m
Aicha pisze:
Użytkownik "Mithos" napisał:

[...]

Tak, w dwóch bankomatach.
Bez szans.
Moje lista działa -nie dziala.
Nie działa-
BGŻ,BZ WBK
Działa-
Dominet,Millenium,PKO BP,Euronet,raiffeisen,Skok Stefczyka,Eurobank.

--
marcin

Data: 2009-07-04 12:56:53
Autor: Cypis
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
Moje lista działa -nie dziala.
Nie działa-
BGŻ,BZ WBK

Dziwne, bo akurat bankomaty tych dwóch banków mam najbliżej domu (plus
jeszcze PKO BP) i zawsze w nich wła¶nie wypłacam kart± Aliora.
Problemów jeszcze nigdy nie zanotowałem ... Ponoć te całkiem
najpierwsze karty Aliora  tak miały i potem je wymieniano
(przynajmniej tak to na grupie opisywano). Wiele razy w różnych
bankomatach wypłacałem gotówkę i jeszcze taki komunikat mnie spotkał.
Kartę mam gdzie¶ od listopada/grudnia.

Miałem za to inny problem: nie udało mi się (nie przewidziano takiej
opcji?) wypłacić z bankomatów znajduj±cych się wewn±trz oddziałów
Nordei i Citi. Po prostu w którym¶ z kroków bankomat pytał z którego
konta chcę pieni±dze daj±c do wyboru te zakładane w danym banku.
Sprawy nie dr±żyłem bo maj±c bankomat kolejnego banku 50 metrów dalej,
po prostu wybrałem sobie z innego.

C.

Data: 2009-07-04 19:56:09
Autor: Aicha
Użytkownik "m" napisał:

>  A czy kto¶ próbował w BGŻ?
Tak, w dwóch bankomatach.
Bez szans.
Moje lista działa -nie dziala.
Nie działa-
BGŻ,BZ WBK

Niedopsz... BGŻ mam najbliżej domu. Znaczy trzeba trzymać tego Lukasa
w pogotowiu.
Dzięki... to idę robić fotki dla Aliorka ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:01:00
Autor: Mithos
Aicha pisze:
Dzięki... to idę robić fotki dla Aliorka ;)

Do konkursu ? Nie trzeba fotek żeby sie na promocje załapać.

--
Mithos

Data: 2009-07-04 20:00:18
Autor: Aicha
Użytkownik "Mithos" napisał:

> Dzięki... to idę robić fotki dla Aliorka ;)
Do konkursu ? Nie trzeba fotek żeby sie na promocje załapać.

A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo (dochodów chwilowo nie mam,
uprzedzam).

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:05:56
Autor: Aicha
Użytkownik "Aicha" napisał:

> Do konkursu ? Nie trzeba fotek żeby sie na promocje załapać.
A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo

sorry, debetówki. KK swoj± drog±.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 21:00:48
Autor: Mithos
Aicha pisze:
A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo (dochodów chwilowo nie mam,
uprzedzam).

Zarejestrować się w konkursie i wpisać PESEL. Jak nie masz dochodów to KK raczej nie dostaniesz w Alior :)

--
Mithos

Data: 2009-07-04 20:36:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jak złożysz reklamacje/zgłosisz to daj znać, co z tego wyszło.
Ja też miałem problem w Millenium i PKO BP.

zyga

Data: 2009-07-04 21:01:36
Autor: Mithos
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Jak złożysz reklamacje/zgłosisz to daj znać, co z tego wyszło.
Ja też miałem problem w Millenium i PKO BP.

PKO BP i Millennium zero problemu (różne bankomaty).

--
Mithos

Data: 2009-07-04 22:39:14
Autor: Marcin Wasilewski
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
Użytkownik "m" <nie@mam.ik> napisał w wiadomo¶ci news:h2o4kf$j6k$1news.dialog.net.pl...

Nie działa-
BGŻ,BZ WBK

    To baredziej zależy od bankomatu niż od banku, np. w BZWBK w niektórych bankomatach działa, w innych nie. Np. w Gorzowie Wlkp. jest jeden bankomat BZWBK, który wypluwa informację "karta nieznana", w innych z kart± aliora problemów nie ma.

Data: 2009-07-04 20:45:18
Autor: scholastyk
Alior - ta karta nie jest obsługiwana

 A czy kto¶ próbował w BGŻ?

Wypłacałem kilka miesięcy temu z bankomatu BGŻ w Warszawie przy ul. Zielnej
(obok stacji metra "¦więtokrzyska") i nie było żadnego problemu.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-07-04 19:43:21
Autor: xbartx
Mithos pisze:
[...]

A obsługiwał ten bankomat Maestro?

--
xbartx

Data: 2009-07-04 20:03:20
Autor: RobertS
Alior - ta karta nie jest obsługiwana

Ciekawe jest natomiast to, że w bankomatach BGK można wypłacać jedynie wielokrotno¶ć 60 PLN.

wielokrotnosc 60 zł, od kiedy mamy taki nominał? nie miales przypadkiem na mysli 20 lub 50?

RobertS

Data: 2009-07-04 20:03:01
Autor: Aicha
Użytkownik "RobertS" napisał:

> Ciekawe jest natomiast to, że w bankomatach BGK można
> wypłacać jedynie  wielokrotno¶ć 60 PLN.
wielokrotnosc 60 zł, od kiedy mamy taki nominał? nie miales
przypadkiem na mysli 20 lub 50?

Nie, s± bankomaty, w których można wypłacić 20 albo 60 - ani 50 ani
100 (chyba też) nie.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:11:38
Autor: RobertS
Alior - ta karta nie jest obsługiwana

Nie, s± bankomaty, w których można wypłacić 20 albo 60 - ani 50 ani
100 (chyba też) nie.

60 zł można a 100 nie? to w jakich banknotach jest wypłata?

RobertS

Data: 2009-07-04 20:13:57
Autor: Aicha
> [...]

> - ani 50 ani 100 (chyba też) nie.
60 zł można a 100 nie? to w jakich banknotach jest wypłata?

3x20. Co do 100 nie jestem pewna.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:35:22
Autor: RobertS
Alior - ta karta nie jest obsługiwana

60 zł można a 100 nie? to w jakich banknotach jest wypłata?

3x20. Co do 100 nie jestem pewna.

100 to przeciez 5x20...

RobertS

Data: 2009-07-04 21:04:13
Autor: Mithos
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
RobertS pisze:
100 to przeciez 5x20...

Albo 5x20.

--
Mithos

Data: 2009-07-05 04:05:43
Autor: Andrzej Kubiak
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
Dnia Sat, 04 Jul 2009 21:04:13 +0200, Mithos napisał(a):

100 to przeciez 5x20...
Albo 5x20.

Całkiem możliwe jest również, że 5x20.

AK

Data: 2009-07-05 20:32:39
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 5 Jul 2009 04:05:43 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

100 to przeciez 5x20...
Albo 5x20.

Całkiem możliwe jest również, że 5x20.

 Podejrzewam, że również 5x20.

 Mnie kiedy¶ bankomat BZWBK uraczył 10x10. Przynajmniej nie musiałem
rozmieniać.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-05 19:17:10
Autor: MHC Mega
RobertS wrote:

> 100 to przeciez 5x20...

Może 60 daj± 4x15 ?
W takim przypadku ze 100 nici...

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-07-04 21:03:51
Autor: Mithos
RobertS pisze:
60 zł można a 100 nie? to w jakich banknotach jest wypłata?

Dokładnie tak. 60 PLN, a póĽniej od razu 120 PLN. Co do banknotów to nie wiem, bo wypłata się nie udała (targetowałem w 120 PLN).

--
Mithos

Data: 2009-07-04 21:02:53
Autor: Mithos
RobertS pisze:
wielokrotnosc 60 zł, od kiedy mamy taki nominał? nie miales przypadkiem na mysli 20 lub 50?

Nie. Kolejno 60 > 120 > 180 > 240 > 300 (no to jest też wielokrotno¶ć 50 PLN).

--
Mithos

Data: 2009-07-04 23:14:48
Autor: xbartx
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
On Sat, 04 Jul 2009 17:02:10 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

Wsadziłem dzisiaj testowo kartę Alior do bankomatu BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) i niestety dowiedziałem się, że takich kart
to oni nie akceptują. Dosłownie taki komunikat wypluł bankomat - przynajmniej był szczery :)

Było już kiedyś na grupie. Trzeba zwrócić uwagę na bankomat, bo nie
wszystkie obsługują karty Maestro. Po drugie niektóre bankomaty np
Eurobanku, obsługują tylko ich karty - tak mnie poinformowano, chociaż
jakoś mi się kojarzy, że VISĄ nordea wypłaciłem właśnie z EB, ale mogę
się mylić.

Xenocide

Data: 2009-07-04 23:35:19
Autor: Mithos
xbartx pisze:
[...]

Na 100% dwa razy wypłacałem kartą Aliora z Eurobanku.

--
Mithos

Data: 2009-07-04 23:51:47
Autor: xbartx
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
On Sat, 04 Jul 2009 23:35:19 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

xbartx pisze:
> [...]
> EB, ale mogę się mylić.

Na 100% dwa razy wypłacałem kartą Aliora z Eurobanku.

No to może jakiś nowszy bankomat. Ja u siebie w mieście mam tak np w
Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego już nie.

Xenocide

Data: 2009-07-05 00:16:43
Autor: Aicha
Użytkownik "xbartx" napisał:

w Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego
juĹĽ nie.

Szwajcarska ruletka?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-05 09:18:21
Autor: xbartx
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
On Sun, 5 Jul 2009 00:16:43 +0200
"Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote:

Użytkownik "xbartx" napisał:

> w Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego
> juĹĽ nie.

Szwajcarska ruletka?

Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
Maestro.

Xenocide

Data: 2009-07-05 10:42:54
Autor: MK
Alior - ta karta nie jest ob sługiwana
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:20090705091821.66e23fd4cartel...
On Sun, 5 Jul 2009 00:16:43 +0200

Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
Maestro.

Dziwne, bo bankomaty to raczej prymitywne urzadzenia i w zasadzie to przyjmuja wszystko, odczytuja i przesylaja do systemu centralnego, a nastepnie wykonuja polecenie otrzymane od systemu autoryzacyjnego :).

MK

Data: 2009-07-05 11:23:54
Autor: Rafał
xbartx wrote:
Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
Maestro.

I nowiutki OS w automatach parkingowych na "okęciowym" P4 też Maestro nie chce (ale lojalnie informują na kartce przy wjeździe).

--
Raf

Alior - ta karta nie jest obsługiwana