Alior - ta karta nie jest obsługiwana

Data: 2009-07-04 18:17:54
Autor: Aicha
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
Użytkownik "Mithos" napisał:

Wsadziłem dzisiaj testowo kartę Alior do bankomatu BGK (Bank
Gospodarstwa Krajowego) i niestety dowiedziałem się, że takich
kart to oni nie akceptują. Dosłownie taki komunikat wypluł
bankomat -
przynajmniej był szczery :)

 A czy ktoś próbował w BGŻ?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 19:48:00
Autor: m
Aicha pisze:
Użytkownik "Mithos" napisał:

[...]

Tak, w dwóch bankomatach.
Bez szans.
Moje lista działa -nie dziala.
Nie działa-
BGŻ,BZ WBK
Działa-
Dominet,Millenium,PKO BP,Euronet,raiffeisen,Skok Stefczyka,Eurobank.

--
marcin

Data: 2009-07-04 12:56:53
Autor: Cypis
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
Moje lista działa -nie dziala.
Nie działa-
BGŻ,BZ WBK

Dziwne, bo akurat bankomaty tych dwóch banków mam najbliżej domu (plus
jeszcze PKO BP) i zawsze w nich właśnie wypłacam kartą Aliora.
Problemów jeszcze nigdy nie zanotowałem ... Ponoć te całkiem
najpierwsze karty Aliora  tak miały i potem je wymieniano
(przynajmniej tak to na grupie opisywano). Wiele razy w różnych
bankomatach wypłacałem gotówkę i jeszcze taki komunikat mnie spotkał.
Kartę mam gdzieś od listopada/grudnia.

Miałem za to inny problem: nie udało mi się (nie przewidziano takiej
opcji?) wypłacić z bankomatów znajdujących się wewnątrz oddziałów
Nordei i Citi. Po prostu w którymś z kroków bankomat pytał z którego
konta chcę pieniądze dając do wyboru te zakładane w danym banku.
Sprawy nie drążyłem bo mając bankomat kolejnego banku 50 metrów dalej,
po prostu wybrałem sobie z innego.

C.

Data: 2009-07-04 19:56:09
Autor: Aicha
Użytkownik "m" napisał:

>  A czy ktoś próbował w BGŻ?
Tak, w dwóch bankomatach.
Bez szans.
Moje lista działa -nie dziala.
Nie działa-
BGŻ,BZ WBK

Niedopsz... BGŻ mam najbliżej domu. Znaczy trzeba trzymać tego Lukasa
w pogotowiu.
Dzięki... to idę robić fotki dla Aliorka ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:01:00
Autor: Mithos
Aicha pisze:
Dzięki... to idę robić fotki dla Aliorka ;)

Do konkursu ? Nie trzeba fotek żeby sie na promocje załapać.

--
Mithos

Data: 2009-07-04 20:00:18
Autor: Aicha
Użytkownik "Mithos" napisał:

> Dzięki... to idę robić fotki dla Aliorka ;)
Do konkursu ? Nie trzeba fotek żeby sie na promocje załapać.

A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo (dochodów chwilowo nie mam,
uprzedzam).

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:05:56
Autor: Aicha
Użytkownik "Aicha" napisał:

> Do konkursu ? Nie trzeba fotek żeby sie na promocje załapać.
A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo

sorry, debetówki. KK swoją drogą.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 21:00:48
Autor: Mithos
Aicha pisze:
A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo (dochodów chwilowo nie mam,
uprzedzam).

Zarejestrować się w konkursie i wpisać PESEL. Jak nie masz dochodów to KK raczej nie dostaniesz w Alior :)

--
Mithos

Data: 2009-07-04 20:36:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jak złożysz reklamacje/zgłosisz to daj znać, co z tego wyszło.
Ja też miałem problem w Millenium i PKO BP.

zyga

Data: 2009-07-04 21:01:36
Autor: Mithos
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Jak złożysz reklamacje/zgłosisz to daj znać, co z tego wyszło.
Ja też miałem problem w Millenium i PKO BP.

PKO BP i Millennium zero problemu (różne bankomaty).

--
Mithos

Data: 2009-07-04 22:39:14
Autor: Marcin Wasilewski
Alior - ta karta nie jest obsługiwana
Użytkownik "m" <nie@mam.ik> napisał w wiadomości news:h2o4kf$j6k$1news.dialog.net.pl...

Nie działa-
BGŻ,BZ WBK

    To baredziej zależy od bankomatu niż od banku, np. w BZWBK w niektórych bankomatach działa, w innych nie. Np. w Gorzowie Wlkp. jest jeden bankomat BZWBK, który wypluwa informację "karta nieznana", w innych z kartą aliora problemów nie ma.

Data: 2009-07-04 20:45:18
Autor: scholastyk
Alior - ta karta nie jest obsługiwana

 A czy ktoś próbował w BGŻ?

Wypłacałem kilka miesięcy temu z bankomatu BGŻ w Warszawie przy ul. Zielnej
(obok stacji metra "Świętokrzyska") i nie było żadnego problemu.

Pozdrawiam
scholastyk

--

Alior - ta karta nie jest obsługiwana