Alior tez ma problemy

Data: 2010-04-09 15:50:21
Autor: perszing
Alior tez ma problemy
Witam,

W okolicach poludnia za przykladem PKO BP Alior rowniez mial problemy w dostepie do konta przez bankowosc internetowa.

Przyznam, ze przerwy techniczne Aliora zaczynaja mnie irytowac. Nie pamietam zeby mBanku byly takie problemy.

Ale ciekawe jest, ze w tym samym czasie dwa banki maja podobny klopot. Moze ktos probuje "polozyc" bankom systemy informatyczne i mu sie udalo dopasc te 2 ofiary? :)

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-04-09 10:30:48
Autor: AG
Alior tez ma problemy
On 9 Kwi, 15:50, perszing <tu...@jest.moj.adres.email.pl> wrote:
[...]

W Aliorze to normalka, w PKO raczej zdarza się taki psikus dwa razy na
rok...
Też mnie to bardzo irytuje dlatego powoli myślę nad zmianą banku.

Data: 2010-04-09 22:09:25
Autor: perszing
Alior tez ma problemy

W Aliorze to normalka, w PKO raczej zdarza się taki psikus dwa razy na
rok...
Też mnie to bardzo irytuje dlatego powoli myślę nad zmianą banku.

Wlasnie znowu jest przerwa techniczna. Czyzby nie naprawili tego co im sie popsulo w poludnie? Za taka kulture bankowosci to ja dziekuje :)

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-04-10 01:58:34
Autor: Michal_Ko
Alior tez ma problemy
perszing pisze:

[...]

Może w KOŃCU ktoś się weźmie za te problemy- mam nadzieję, że Aliorowi zbrzydła już łatka banku, który ma "fajny system ale rzadko działa"... Te ostatnie awarie są mocno żenujące i aż dziw bierze, że nie da się tego systemu skonstruować tak, żeby funkcjonował jakoś stabilnie. Dopiero co były problemy z wyciągami- ten bank nie umie przetrwać dwóch tygodni bez awarii systemu?

Kto jest tam za to odpowiedzialny?

Michał

Data: 2010-04-10 02:42:16
Autor: Erazmus
Alior tez ma problemy
On 10 Kwi, 01:58, Michal_Ko <mic...@nospam.org> wrote:

Kto jest tam za to odpowiedzialny?

Donald Tusk ;) A  tak poważnie zawsze myślałem że system Aliora
budowany  od podstaw będzie działał lepiej i sprawniej niż łatany
przestarzały system  innych banków a tutaj całkowita "niespodzianka".

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-10 12:19:20
Autor: RobertS
Alior tez ma problemy

[...]

może za krótko go testowano?

RobertS

Data: 2010-04-10 04:06:07
Autor: AG
Alior tez ma problemy
On 10 Kwi, 12:19, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> budowany  od podstaw będzie działał lepiej i sprawniej niż łatany
> przestarzały system  innych banków a tutaj całkowita "niespodzianka".

może za krótko go testowano?

RobertS

Moim skromnym zdaniem zatrudnili programistow/administratorow po
studiach bez wiekszego doswiadczenia i dlatego wlasnie takie cyrki sie
dzieja. Wkurza mnie strasznie ich chwalenie sie tym ze maja najlepsza
bankowosc internetowa wg jakiegos tam czasopisma. Moim zdaniem to
jedna wielka sciema i pewnie zaplacili im za takie 'wyroznienie'. Bo
przeciez niemozliwoscia jest dostania takiego wyroznienia za system
ktory lezy po kilkanascie godzin w tygodniu... parodia i tyle.

Data: 2010-04-10 13:31:41
Autor: Michal_Ko
Alior tez ma problemy
AG pisze:
[...]

Tylko Twoim skromnym zdaniem tak zrobili. W rzeczywistości jest tak, że stworzenie i (zapewne) opiekę nad systemem "wyoutsourcowano" do ComArchu, a że to:
a) ComArch
b) W ogóle "oursourcing"

To mnie w sumie nie dziwi taki a nie inny obrót spraw.

Data: 2010-04-10 13:37:50
Autor: Marcin
Alior tez ma problemy
Witam
W dniu 2010-04-10 13:31, Michal_Ko pisze:

Tylko Twoim skromnym zdaniem tak zrobili. W rzeczywistości jest tak, że
stworzenie i (zapewne) opiekę nad systemem "wyoutsourcowano" do
ComArchu, a że to:
a) ComArch

Proponuje wpisac w googlach "Informatyczna biedronka". To troche moze wyjasnic niezorientowanym.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-04-10 15:45:46
Autor: Michal_Ko
Alior tez ma problemy
Marcin pisze:
[...]

No a to swoją drogą... tym niemniej nie oceniałbym ComArchu tak "jednoznacznie".

Data: 2010-04-11 14:05:58
Autor: kashmiri
Alior tez ma problemy
Marcin <nouser@nospam.ru> dared to write:
[...]

Artykuły pousuwane.... Dziwne.
Jedyne co zostało to 1485$44cb3728$3eb31df6$21908@news.chello.pl

k.

Data: 2010-04-11 18:56:48
Autor: Wojciech Bancer
Alior tez ma problemy
On 2010-04-10, Erazmus <jacek.erazmus@gmail.com> wrote:

[...]

Donald Tusk ;) A  tak poważnie zawsze myślałem że system Aliora
budowany  od podstaw będzie działał lepiej i sprawniej niż łatany
przestarzały system  innych banków a tutaj całkowita "niespodzianka".

Przecież nie budowali od zera. Zdaje się kupili jakieś rozwiązanie
od Comarchu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-04-11 23:28:17
Autor: lukasm
Alior tez ma problemy
Niestety - bankowość elektroniczna Aliora to porażka. W piątek było
WIELKIE HALO z powodu awarii bankowości elektronicznej PKO BP. W
Aliorze awarie są statystycznie przynajmniej raz na tydzień.

Alior tez ma problemy