Alior to jednak niska kultura bankowości

Data: 2011-09-13 22:50:28
Autor: brum
Alior to jednak niska kultura bankowości
Nie zadzwonili w piątek, poniedziałek i wtorek.

standard

Dziś pod koniec dnia odwiedziłem odział banku (Wrocław; Pl. Bema), gdzie pani poinformowała mnie, że ona nie ma możliwości podejrzenia w systemie lokat 100 dniowych zakładanych  przez internet i muszę ponownie dzwonić na ich infolinię.

moze faktycznie nie miala, a moze tylko tak twierdzila
ja twierdze inaczej

Ponadto dowiedziałem się, że podpisanie umowy ramowej z bankiem celem uzyskania dostępu elektronicznego też mi nie zapewni wglądu w lokaty wcześniej założone przez internet.

ponownie twierdze inaczej

Byłem tak wkurzony, że nie przyszło mi do głowy zapytać ją, jak zatem u nich zrywa się te lokaty,  skoro oni nie mają wglądu w te lokaty zakładane przez klientów nie posiadający u nich żadnych innych rachunków.

o ile kwota nie wymaga awizacji, to idziesz do placowki, zrywasz lokate i tyle
a jesli nie chca wyplacic, to idziesz do innej placowki, wzglednie skladasz reklamacje

A może Alior zrezygnował już "z wyższej kultury bankowości"?

zrezygnowal
jakosc pracy statystycznego interfejsu bialkowego mozna aktualnie porownac z poziomem pko bp rocznik wczesny dziewiecdziesiaty

Alior to jednak niska kultura bankowości