Alior to kolejny półbank

Data: 2013-07-18 16:12:25
Autor: xbartx
Alior to kolejny półbank

Myślałem, że Synek to po prostu taki twór, nowy, gdzie od razu tną koszty, więc się za bardzo do niczego nie nadaje. Teraz już wiem, że to nie prawda, bo Synek po prostu wdał się idealnie w tatę.

Jak pisałem kilka dni temu, ni z tego nie z owego straciłem możliwość robienia przelewów z karty kredytowej. Napisałem do nich w zeszły piątek i dzisiaj dostałem takie oto coś:

"Szanowny Panie,

W odpowiedzi na reklamację dotyczącą braku możliwości wykonania przelewu
z rachunku karty kredytowej o nr xxx, prosimy o przyjęcie poniższych wyjaśnień.

Na wstępie wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana zgłoszenia dokonaliśmy wnikliwej analizy opisanej sytuacji. Informujemy, że nie jest możliwe dokonywanie przelewu z rachunku karty kredytowej w sytuacji, gdy nie posiada Pan aktywnej karty kredytowej.

W dniu 05.07.2013r. wysłaliśmy na Pana adres korespondencyjny nową kartę kredytową Alior Bank Mastercard Silver o nr xxx. Na czas wysyłki nowej karty, ze względów bezpieczeństwa, ma ona status „nieaktywna”. W celu korzystania ze wszystkich funkcjonalności należy dokonać aktywacji karty
kredytowej.

Wyrażamy nadzieję, że przedstawione wyjaśnienia będą dla Pana wystarczające."

No więc moja aktualna kata ma termin ważności 08/13, co lepsze dnia 13 lipca wykonałem nią 4 transakcje, które rozliczyły się 16tego. Nowej karty oczywiście żadnej nie dostałem a adres do korespondencji w banku mam cały czas taki sam, za to bank mi odpisuje jakieś głupoty okraszając to jeszcze kretyńskimi wrzutkami typu "dokonaliśmy wnikliwej analizy". No ale tak to już chyba jest w półbanku.

--
xbartx

Data: 2013-07-18 18:35:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to kolejny półbank

"xbartx" ks9459$pv6$1@node2.news.atman.pl

to jeszcze kretyńskimi wrzutkami typu "dokonali¶my wnikliwej analizy". No
ale tak to już chyba jest w półbanku.

Równie dobrze mogliby napisać -- dokonali¶my wnikliwej analizy, dzięki
czemu wykryli¶my bł±d w naszym systemie. Ponieważ narazili¶my Pana na
straty (czasu, nerwów, pieniędzy itp.) a Pan dopomógł nam w wykryciu
naszego błędu, oferujemy Panu to i owo jako podziękowanie za przymusow±
współpracę i jako zado¶ćuczynienie.

Ale że to bank Wyższej kultury...

Gdy ksi±dz w Poznaniu zabija własne dziecko (bo za gło¶no krzyczało
tuż po porodzie -- ja to rozumiem; nie czciło ojca, skoro krzyczało;
lepiej dla duszy takiego dziecka bez ciała wej¶ć do nieba niż z ciałem
do piekła) twierdzi, że broni życia.

Gdy bank zachowuje się nieco nieładnie, twierdzi, że jest nadzwyczaj kulturalny.

Chyba to oczywiste -- uznajecie porz±dek Ko¶cielny, dlatego nie dziwcie się,
gdy dookoła wszystko staje na głowie, bo jednak duchownych uważacie za swych
(i swoich dzieci) nauczycieli.

Bł±d banku jest oczywisty. Lecz my -- nie jeste¶my żadnymi Klientami,
ale owieczkami, przymułami, trollami itd... Przed paru laty nie do
pomy¶lenia byłoby takie co¶ -- sankcjonowanie ewidentnego błędu!
Dzi¶ jest inaczej.

I albo zaczniemy domagać się dobrego traktowania, albo będzie coraz gorzej.

Alior to kolejny półbank