Alior to się na kit nawet nie nadaje

Data: 2011-09-08 00:06:18
Autor: Bogdan
Alior to się na kit nawet nie nadaje
Wysłałem śodki na lokatę 100 dniową ,
w dniu 5 sierpnia to przelew powinien dojść na 6 sierpnia.
Lokatę mam założoną z dniem rozpoczęcia 7 sierpnia 2011.
Przewalili mnie na jeden dzień.
Poza tym w opisie lokaty jest napisane jak wół
że lakata standartowa bez kapitalizacj dziennej.
Czy ten Alior to jakiś poważny bank?
Pozdrawiam

Data: 2011-09-08 00:28:20
Autor: Marek
Alior to się na kit nawet nie nadaje
W dniu 2011-09-08 00:06, Bogdan pisze:
(...)
Poza tym w opisie lokaty jest napisane jak wół
że lakata standartowa bez kapitalizacj dziennej.
Czy ten Alior to jakiś poważny bank?

Czy masz na myśli tę lokatę,
http://www.lokata.aliorbank.pl/

--
Marek

Data: 2011-09-08 00:40:51
Autor: Bogdan
Alior to się na kit nawet nie nadaje

http://www.lokata.aliorbank.pl/
 Opowiadam Markowi
to otą lokatę chodzi
mam podgląd na rachunku, a informacje zapisane
na ROR Alior dotyczące lokat nie wiem czego dotyczą .
Pozdrawiam

Data: 2011-09-08 00:34:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to się na kit nawet nie nadaje

"Bogdan" 4e67eadb$0$2460$65785112@news.neostrada.pl

Czy ten Alior to jakiś poważny bank?

Nie. Ale ,,mój'' oddział (tak zwany marmur) został ochrzczony
(dosłownie -- > poświęcony/wyświęcony) przez duchownych obu
tutejszych Kościołów w czasie swego startowania... I nawet
został wówczas nawiedzony przez prezydenta Białegostoku...

Data: 2011-09-08 00:57:12
Autor: sunwick
Alior to się na kit nawet nie nadaje
ale w regulaminie jest info że lokata będzie założona kolejnego dnia
roboczego po wpłynięciu środków, ja o tym wiedziałem

Data: 2011-09-07 23:04:31
Autor: Tomasz Opalski
sunwick <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał(a):
ale w regulaminie jest info że lokata będzie założona kolejnego dnia
roboczego po wpłynięciu środków, ja o tym wiedziałem

A możesz wskazać, w którym konkretnie regulaminie i zacytować zapis?

Data: 2011-09-08 07:33:45
Autor: brum
[...]

w regulaminie ilokaty nie znalazlem takiego zapisu, przeciwnie, jest taki wpis;
Za dzień zawarcia Umowy przyjmuje się dzień uznania Rachunku kwotą zasilenia.
nizsza kultura wlasnego zapisu nie uznaje, wzglednie omija: przelewu dokonuje sie na rachunek wskazany we wniosku, a rachunek lokaty jest inny
czyli przelewaja z rachunku technicznego na rachunek lokaty i wydaje im sie, ze spelniaja zapisy regulaminu

co do czasu zakladania: oni nie zakladaja najpozniej w nastepnym dniu roboczym, oni zakladaja po prostu w nastepnym dniu roboczym
jak sie daje dobre warunki handlowe, to trzeba szukac mozliwosci, aby te warunki chociaz troche pogorszyc

nastepnie: we wniosku zaznacza sie, ze lokata sie odnawia, albo nastepuje zwrot srodkow na rachunek, z ktorego przyszly
ten rachunek jest rowniez wpisany w umowie
wg dezinfolinii dotyczy to wylacznie rachunkow prowadzonych w aliorze, w innym przypadku lecimy po gotowke

ot, takie drobiazgi, ale zaufania nie budzace

Data: 2011-09-08 05:51:48
Autor:
brum <brumbrum@onet.eu> napisał(a):
co do czasu zakladania: oni nie zakladaja najpozniej w nastepnym dniu roboczym, oni zakladaja po prostu w nastepnym dniu roboczym

BZDURA!!! Wczoraj wysłałem kasę pierwszą sesją i o 17 lokaty się założyły. Z
tym małym wyjątkiem, że jedna z nich nie i nie wiem co teraz.

wg dezinfolinii dotyczy to wylacznie rachunkow prowadzonych w aliorze, w innym przypadku lecimy po gotowke

To po co w umowie jest numer rachunku do zwrotu środków? To nie może być
prawda i ja będę domagał się przelewu.

Tak czy inaczej to moje ostatnie lokaty w tym pseudo banku.

Data: 2011-09-08 08:00:23
Autor: cef
brum wrote:

[...]

W regulaminach zazwyczaj sprawdzam kilka rzeczy:
czy nie ma przypadkiem automatycznej odnawialności i ile czasu jest
na zwrot po zakończeniu. Tu akurat nic o tym nie było, więc założyłem,
że standardowo następnego dnia roboczego pieniądze wracają.
Naprawdę trzeba będzie się pofatygować z buta?

Data: 2011-09-08 08:33:44
Autor: pI
Alior to się na kit nawet nie nadaje
Thu, 8 Sep 2011 07:33:45 +0200, na pl.biznes.banki, brum napisał(a):

[...]
ot, takie drobiazgi, ale zaufania nie budzace

Jeszcze jeden błąd w umowie znalazłem. W pole adres zamieszkania wpisali
adres korespondencyjny nie wiedzieć czemu. --
pI

Data: 2011-09-08 09:03:19
Autor: Jarek Andrzejewski
On Thu, 8 Sep 2011 07:33:45 +0200, "brum" <brumbrum@onet.eu> wrote:

[...]

jeśli będą się upierać przy tej drugiej wersji (że liczy się moment
uznania rachunku innego, niż wskazany jako ten do przelewu klienta, to
jest to IMHO klauzula niedozwolona, bo uzależnia świadczenie banku od
okoliczności, na które tylko bank ma wpływ.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-08 09:15:23
Autor: Tomasz Opalski
[...]

No właśnie w tym rzecz że ja też znalazłem tylko taki zapis. Ale kolega w sunwick mailu powyżej napisał ze znalazł info w regulaminie i wiedział że lokaty mogą być zakładane w następnym dniu roboczym. Dlatego poprosiłem o podanie zapisu, bo ja nigdzie takiego nie znalazłem i IMHO o ile kasa wpłynie do Aliora w danym dniu, to nie mogą być założone w dniu następnym.

TOP --

Data: 2011-09-08 11:20:38
Autor: Maruda
W dniu 2011-09-08 11:15, Tomasz Opalski pisze:

[...]

Nie chce mi się szukać, ale jak zakładałem, to wpadło mi w oko, że "następny roboczy". Podobnie u Czarneckiego. Dlatego niech Was Bóg broni, żeby przelewać w/na piątek ;)

BTW - czy zauważyliście może nadzwyczajny wysyp postów o kulawym działaniu serwisów internetowych?

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-09-09 22:53:08
Autor: neoniusz
W dniu 08.09.2011 00:57, sunwick pisze:
ale w regulaminie jest info że lokata będzie założona kolejnego dnia
roboczego po wpłynięciu środków, ja o tym wiedziałem

Przy zakladaniu jest info:

"Konto/ lokata zostanie założone najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po wpływie środków na rachunek w Alior Banku"

Data: 2011-09-09 23:06:51
Autor: kuchenka
W dniu 2011-09-09 22:53, neoniusz pisze:
[...]

zalozenie to jedno, ale czy odsetki nie powinny zostac naliczone od daty wplyniecia srodkow? bo to nie jest dla mnie tozsame...

ciekawe co na ten temat mowi prawo bankowe...

Data: 2011-09-08 10:28:34
Autor: xbartx
Alior to się na kit nawet nie nadaje
Dnia Thu, 08 Sep 2011 00:06:18 +0200, Bogdan napisał(a):

WysÂłaÂłem Âśodki na lokatĂŞ 100 dniowÂą , w dniu 5 sierpnia to przelew
powinien dojœÌ na 6 sierpnia. Lokatê mam za³o¿on¹ z dniem rozpoczêcia 7
sierpnia 2011. Przewalili mnie na jeden dzieĂą.
Poza tym w opisie lokaty jest napisane jak wó³ ¿e lakata standartowa bez
kapitalizacj dziennej. Czy ten Alior to jakiÂś powaÂżny bank? Pozdrawiam

Jestem klientem Aliora od początku. Przed wczoraj założyłem lokatę przez www mimo, że według teorii Aliora powinienem napierać do oddziału. Po około kilkunastu minutach raczej nie więcej dostałem info na maila. Wczoraj przelałem pieniądze na konto lokaty z swojego konta w Aliorze i po chyba około 1h albo i krócej dostałem info, że lokata założona i widzę ją w systemie jako:

Rodzaj lokaty Lokata standardowa PLN , lokata standardowa
Okres lokaty Lokata 100 dni
Data rozpoczęcia 07-09-2011
Data zakończenia 16-12-2011
Oprocentowanie lokaty 6,03%
Automatyczne odnowienie lokaty NIE
Kapitalizacja odsetek NIE

--
xbartx

Data: 2011-09-08 12:52:46
Autor: wiatrak
Alior to siĂŞ na kit nawet nie nadaje

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:j4a5ci$3cq$1inews.gazeta.pl...

Kapitalizacja odsetek NIE

To znaczy , Ĺźe odsetki nie są codziennie dopisywane do salda lokaty? Odsetki naliczane są codziennie  od kwoty początkowej lokaty, a nie od kwoty powiększonej o odsetki z dni poprzednich?

wiatrak

Data: 2011-09-08 13:23:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"wiatrak" j4a6q3$7k4$1@node2.news.atman.pl

Kapitalizacja odsetek NIE

To znaczy , że odsetki nie są codziennie dopisywane do salda lokaty?

Tak.

Odsetki naliczane są codziennie  od kwoty początkowej lokaty, a nie od kwoty powiększonej o odsetki z dni poprzednich?

Raczej znaczy coś innego. :)

Data: 2011-09-25 12:50:20
Autor: złodziej podatków
Alior to si? na kit nawet nie nadaje

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości

> Kapitalizacja odsetek NIE

To znaczy , że odsetki nie są codziennie dopisywane do salda lokaty? Odsetki

naliczane są codziennie  od kwoty początkowej lokaty, a nie od kwoty

powiększonej o odsetki z dni poprzednich?

wiatrak

Ty byś chciał procent składany, tak dobrze to nawet w Erze nie było a po przejęciu przez T-Mobile jeszcze się pogorszyło.

Data: 2011-09-08 15:43:30
Autor: Piotrek
On 2011-09-08 12:28, xbartx wrote:
[...]

Te informacje to jakieś takie mało spójne są ...

W systemie bankowości internetowej opis lokat zawiera "bez kapitalizacji".

Natomiast w "Umowie o rachunek iLokata z kapitalizacją dzienną" mamy w §1 ustęp 2: "Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną. Odsetki powiększają kapitał lokaty."

Czy możesz napisać jak to koniec końców działa, bo dopiero dzisiaj założyłem lokaty.

Piotrek

Data: 2011-09-08 17:10:04
Autor: mx
[...]

Przy kwocie optymalnej, to zupełnie nieistotne. Takie same grosiki przez całe 100 dni.

Data: 2011-09-08 18:40:45
Autor: osa
W dniu 2011-09-08 15:43, Piotrek pisze:
[...]

"bez kapitalizacji" oznacza pewnie co się dzieje ze środkami w przypadku odnowienia lokaty - czy trafiają one na ROR czy powiększają saldo lokaty i w kolejnym okresie pracują razem z kapitałem początkowym ;) Ale zgadzam się, że może to sugerować brak codziennego naliczania odsetek.

Data: 2011-09-08 11:34:08
Autor: BI
On 8 Wrz, 18:40, osa <osachor...@news.onet.pl> wrote:

[...]

Właśnie o to chodziło w tym niejasnym zapisie.

Data: 2011-09-09 07:23:06
Autor: xbartx
Dnia Thu, 08 Sep 2011 15:43:30 +0200, Piotrek napisał(a):

Czy możesz napisać jak to koniec końców działa, bo dopiero dzisiaj
założyłem lokaty.

Odsetki dopisują się do stanu lokaty.

--
xbartx

Data: 2011-09-09 16:04:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"xbartx" j4cesq$qt0$2@inews.gazeta.pl

Odsetki dopisują się do stanu lokaty.

Zapewne tak -- ale kiedy? Po każdym dniu, po miesiącu czy po 100 dniach?
Określenie

  Kapitalizacja odsetek NIE

nie wróży niczego dobrego. :) Alior może śmiało po owych
100 dniach zauważyć, że nie ma kapitalizacji w ogóle. ;)
Odsetki są, nawet wysokie, ale nie zostaną dopisane nigdy
do salda rachunku klienta. :) Albo zostaną -- ale przy
wtórze śmiechu pracowników Aliora. :)

Jak można proponować lokatę i nie napisać WYRAŹNIE o kapitalizacji?
Pomijam już fakt ewentualnego naliczenia podatku przez złośliwego :)
(czy choćby dowcipnego) urzędnika Fiskusa. :) Toż dopisanie tych
odsetek po 100 dniach poskutkuje podatkiem.

  Albo

    codzienne przelewanie odsetek na inne konta czy konto

  albo

    kapitalizacja dzienna na tejże lokacie (i odsetki od odsetek)

  albo

    podatek Belki

  albo

    stosownie małe kwoty.

Nie chodzi tylko o to, czy od odsetek będą odsetki, ale i o to, czy
nie będzie podatku Belki. Toż urzędnik państwowy nie będzie rozpatrywał:

 -- chcieli z podatkiem czy chcieli bez podatku

  ale raczej

 -- naliczali odsetki codziennie czy pod koniec
    (przekroczyli próg nadziei czy nie przekroczyli
    ani razu progu 2.49999999999999)

Alior dziś policzy tak, jutro Fiskus dopatrzy się czegoś i odbierze.
Komu? Nam czy Aliorowi? Mam nadzieję na to ostatnie rozwiązanie, ale różnie może być.
(wiem -- miało być bez straszenia Kaczyńskimi)

 -=-

 -- Co wiemy o 100 dniach Napoleona?
 -- Hm... Studnie Napoleona miały głębokość... ;)

Data: 2011-09-08 18:37:18
Autor: osa
W dniu 2011-09-08 12:28, xbartx pisze:
[...]

No to miałeś szczęście ;) Ja przelałem z aliorowego RORu wczoraj o 12:05, a lokaty założyły się dziś ok. 9:15. Przed chwilą opłaciłem kolejne lokaty i pewnie też dopiero jutro założą.

Pocieszający się fakt, że "nowe środki" działają jak w komunikacie prasowym tzn. jako wpłacone po którymśtam sierpnia, a nie jak w regulaminie/tabeli oprocentowania (nie pamiętam gdzie o tym piszą) jako nadwyżka środków względem salda z tego któregoś sierpnia.

Data: 2011-09-09 07:22:33
Autor: xbartx
Dnia Thu, 08 Sep 2011 18:37:18 +0200, osa napisał(a):

No to miałeś szczęście ;) Ja przelałem z aliorowego RORu wczoraj o
12:05, a lokaty założyły się dziś ok. 9:15. Przed chwilą opłaciłem
kolejne lokaty i pewnie też dopiero jutro założą.

To już dwa razy miałem taki szczęście, bo wczoraj to samo - z maili które otrzymuję wychodzi, że przelew zrobiłem:
date Thu, Sep 8, 2011 at 12:44 PM
a potwierdzenie założenie lokaty:
date Thu, Sep 8, 2011 at 2:48 PM

fakt, że trochę dłużej niż za pierwszym razem no ale i tak stosunkowo szybko do tego co Ty opisujesz.

--
xbartx

Data: 2011-09-09 18:20:05
Autor: osa
W dniu 2011-09-09 09:22, xbartx pisze:
To już dwa razy miałem taki szczęście
A ja dwa razy pecha ;) Wczoraj po południu przelew wewnętrzny, lokata założona dziś ok 4:30

Data: 2011-09-09 12:02:30
Autor: neoniusz
W dniu 08.09.2011 12:28, xbartx pisze:
[...]

Czyli jednak mozna zalozyc lokate via net bedac klientem? To po co kazali do oddzialu chodzic? Ten bank nie przestanie mnie zadziwiac. A zerwac tez mozna przez internet?

Data: 2011-09-09 12:05:03
Autor: wiatrak

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j4co7m$iil$1news.onet.pl...

Czyli jednak mozna zalozyc lokate via net bedac klientem? To po co kazali do oddzialu chodzic? Ten bank nie przestanie mnie zadziwiac.

Zmienili zdanie. Ponoć tylko krowa nie zmienia .

A zerwac tez mozna przez internet?

Na razie nie. Ale ponoć tylko krowa..........

wiatrak

Data: 2011-09-09 15:49:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"wiatrak" j4coch$7s8$1@node2.news.atman.pl

[...]

Co Ty wiesz o krowach? Czego krowa nie zmienia? Zdania? Krowa
nie zmienia stanowiska -- bo jest uwiązana na łańcuchu!!! Ale
to dawno było!! Teraz krowy stoją w oborach :) -- dlatego nie
zmieniają swego stanowiska... :) Albo są pilnowane pastuchami
elektrycznymi -- i te krowy zmieniają -- w pewnym, dozwolonym
zakresie -- swoje stanowiska...

Alior -- nie krowa. To raczej dojarka... ;)

-=-

A poważniej... Od samego początku bank na literę A budzi kontrowersje
i generuje ruch usenetowy... Moim zdaniem dużo krzyku i słabe warunki...
Wolę Meritum -- cicho, spokojnie, procenty podobne, choć zerwać nie
można bezstratnie...

Alior i Getin to dla mnie banki dziwne. :)

Data: 2011-09-09 21:42:23
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4d61l$502$1inews.gazeta.pl...

Alior -- nie krowa. To raczej dojarka... ;)

To i tak dobrze ze nie ubojnia :D

A poważniej... Od samego początku bank na literę A budzi kontrowersje
i generuje ruch usenetowy... Moim zdaniem dużo krzyku i słabe warunki...

A od poniedzialku zaczne przygode z Aligatorem
- glownie w celach poznawczo-rozrywkowych ;)

Wolę Meritum -- cicho, spokojnie, procenty podobne, choć zerwać nie
można bezstratnie...

Zeby jeszcze ciut usprawnili dzialanie interfejsu
bo u mnie chodzi ciut slamazarnie, poza tym nie mam negatywnych uwag
- jak na razie
/ wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane ;) /

Alior i Getin to dla mnie banki dziwne. :)

Pierwszego jeszcze nie poznalem, drugi juz IMO nieźle
wraz z upierdliwymi "opiekunami" oraz ich zagrywkami ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-09-09 23:00:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j4dq6v$6nh$1@news.onet.pl

Alior -- nie krowa. To raczej dojarka... ;)

To i tak dobrze ze nie ubojnia :D

Gdzieś czytałem o tym, że banki coraz częściej płacą staruszkom
,,rentę za mieszkanie'', czyli już do ubojni stąd niedaleko. :)

[...]

Wchodzisz, zrzucasz ładunek, wychodzisz...
[nie... to z filmu o homoseksualistach przerabianych na heteroseksualistów...]
Wchodzisz, zostawiasz szmal, wychodzisz po trzech kwadransach...
(jeśli miałeś szczęście -- jeśli nie było długiej kolejki)
Jako potwierdzenie złożenia tam szmalu możesz otrzymać
uścisk dłoni i szczery uśmiech. :)

A teraz zastanów się nad tym:

 -- deponujesz 1100 złotych
 -- kasjer zamyślony uznaje Ci 1200 złotych
 -- jeśli będziesz dochodził ,,swego'' bez potwierdzenia,
    każdy prawnik Cię wyśmieje i uzna, że oskarżasz
    niewinnego kasjera o pomyłkę [albo i o zdradę!]

Tak ponoć było w jakimś przedwojennym banku. Kasjer wypłacił
o 100 złotych za dużo i nie chciał uznać swojej pomyłki!!!

[...]

Ciut ślamazarnie? Czyli dzielą na lepszych klientów i na gorszych...
Czym sobie zasłużyłeś na lepsze traktowanie? ;) U mnie to tak szybko
chodzi, że coś kliknę, wrócę do oglądania filmu i po 10 minutach sprawdzę,
czy jest to, co chciałem... Sesja trwa kwadrans, więc nie ma ryzyka...

Jeśli nieopatrznie kliknę nie to, co zamierzyłem -- po prostu dłużej oglądam
film, zanim zobaczę to, co chciałem zobaczyć na swoim koncie w meritum...

Tej nocy oglądałem film Polańskiego... Najpierw zastanowiłem się nad tym,
czy facet jest winny gwałtu i doszedłem do wniosku, że CHYBA nie, bo nie
tyle zgwałcił trzynastolatkę, co uwiódł ją... Ale po obejrzeniu :) tego
debilnego filmu zawyrokowałem jednoznacznie -- powinni wsadzić do
więzienia tego strasznego gwałciciela!!!!

/ wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane ;)

Ja wczoraj dostałem cofkę za sierpień. A wrześniowe 200 wyrobiłem
w sierpniu -- rozliczenie 02 września. :)

Alior i Getin to dla mnie banki dziwne. :)

Pierwszego jeszcze nie poznalem, drugi juz IMO nieźle

:)

Data: 2011-09-10 00:24:21
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4durb$es1$1inews.gazeta.pl...

To i tak dobrze ze nie ubojnia :D

Gdzieś czytałem o tym, że banki coraz częściej płacą staruszkom
,,rentę za mieszkanie'', czyli już do ubojni stąd niedaleko. :)

Oj tak, czytawszy - noz sie sam w kieszeni rozklada :[

Tak ponoć było w jakimś przedwojennym banku. Kasjer wypłacił
o 100 złotych za dużo i nie chciał uznać swojej pomyłki!!!

Ojczulek mi opowiadal ze jako dziecko kupowal u żyda w sklepie olowki
i ten machnal sie wydajac reszte. No i tez nie przyjal zwrotu kasy
twierdzac ze NIEMOZLIWE aby sie pomylil,
no ale wtedy reputacja byla cenniejsza od kilku monet ;)

Ja mialem inna historie, kasjerka w Biedronce, wydala reszte ze 100 zamiast 50-ciu
ale kapnalem sie dopiero w domu i nie chcialo juz mi sie wracac.
Poszedlem na drugi dzien bo sumienie mnie meczylo, ze kobitki cienko zarabiaja....
Akurat tej kasjerki nie bylo, wiec poszedlem do kierowniczki i mowie co i jak.
Trafilem na jakis opryskliwy babsztyl i niezbyt grzeczna odpowiedz, ze owszem,
"ale juz to zaliczylismy w strate" .... skoro tak, to szkoda bylo mi z nia dalej gadac.
Pomyslalem jednak ze w strate, ale tej kasjerce, wiec poszedlem jeszcze raz gdy byla na zmianie
i oddalem jej te 50zl, gdyz zapewne musiala doplacic to z wlasnej kieszeni.

Jeśli nieopatrznie kliknę nie to, co zamierzyłem -- po prostu dłużej oglądam
film, zanim zobaczę to, co chciałem zobaczyć na swoim koncie w meritum...

Coz Ci moge doradzic ... moze zamien wifi na druta ?  ;)

/ wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane ;)

Ja wczoraj dostałem cofkę za sierpień. A wrześniowe 200 wyrobiłem
w sierpniu -- rozliczenie 02 września. :)

Karte dostalem 23.08 :]
ale wlasnie sprawdzilem i wlasnie cofke dali ... 10,10 zl (4% - 10,0964)
jednak wychodzi z obliczen ze nie uwzglednili transakcji z 30.08 (na wyciagu)
- zakup na Shellu (niepaliwowy). Ale jeden z wczesniejszych tez "niepaliwowych"
zostal uwzgledniony, wiec to chyba jednak jakis problem z datami :/

Data: 2011-09-10 15:04:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j4e3mm$86p$1@news.onet.pl

Gdzieś czytałem o tym, że banki coraz częściej płacą staruszkom
,,rentę za mieszkanie'', czyli już do ubojni stąd niedaleko. :)

Oj tak, czytawszy - noz sie sam w kieszeni rozklada :[

Dlaczego? :)

[...]

S -- ...ale spokojnie, bez emocjonowania się...
B -- Więc to było tak, Wysoki Sądzie... Zdzieliłam
     tego tu patelnią w łeb, bo narzucał się...
S -- Powoda pani uderzyła patelnią...
B -- Tak! Bo ile razu można chłopu powtarzać,
     że nie chcemy jego jałmużny!!!
P -- Przecież to nie była jałmużna. Starałem
     się oddać to co nie należało do mnie...
B -- I jeszcze chamidło wyzywa nas od żebraków!!!

Zapewne w Aliorze byłoby inaczej, bo tam jest Kultura Wyższa niż w Biedronce. ;)
IMO to niepoważne -- serdeczny uśmiech w zamian za zdeponowaną makulaturę. :)

Ja kiedyś w Biedronce podałem za dużo szmalu -- chyba banknoty jakoś skleiły
się ze sobą. Kasjerka skorygowała to bezzwłocznie. :) I tez z uśmiechem... ;)
Może więc ten Aliorny zwyczaj serdecznego uśmiechania się do klientów pochodzi
właśnie z Biedronki?

Jeśli nieopatrznie kliknę nie to, co zamierzyłem -- po prostu dłużej oglądam film, zanim zobaczę to, co chciałem zobaczyć na swoim koncie w meritum...

Coz Ci moge doradzic ... moze zamien wifi na druta ?  ;)

Filmy oglądam bez trudu. Ciąganie obrazków ISO (przykładowo naraz wielu
Linuksów) daje nawet w dzień czasami szybkość ponad 14 Mb/s do mnie. To
mała szybkość? Zazwyczaj tak słodko nie jest za dnia -- zwykle jest
pomiędzy 6 Mb/s i 7 Mb/s -- i tyle być powinno, ale IMO to nieźle.

Ode mnie za dnia jest ponad 1 Mb/s zaś nocą różnie -- ale 20 Mb/s
jeszcze nie odnotowałem. ;) Kilkanaście Mb/s -- owszem. :)

[...]

A paliwo z tego Shellu uwzględnili? Gdzieś komuś Mille
nie uwzględnił zakupu paliwa w Shellu.

Data: 2011-09-10 16:23:12
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4fn92$gdo$1inews.gazeta.pl...

[...]

Szczegolow tej "oferty" nie pamietam, ale była wrecz zbójecka ;)

B -- I jeszcze chamidło wyzywa nas od żebraków!!!

Kiedys jak bylem maly .... maszerowalem z ojcem za reke
i nagle facio oklada kobite na ulicy ile wlezie, ta wrzeszy ratunku itd itp
Ojczulek jako ze ulomkiem nie byl, przycelowal gostkowi tak ze padl nieprzytomny
i co ? kobitka rzucila sie na ojczulka z piesciami ze jej chlopa zabil :)
Od tamtej pory staram sie ludziom pomagac ale...  rozsadnie

IMO to niepoważne -- serdeczny uśmiech w zamian za zdeponowaną makulaturę. :)

A czego bys wiecej oczekiwal ?

A paliwo z tego Shellu uwzględnili? Gdzieś komuś Mille
nie uwzględnił zakupu paliwa w Shellu.

Uwzglednili zarowno Shella jak i Orlen, natomiast transakcja z 30.08
zostala zaksiegowana 2.09 stad nie zalapala sie na cofke
wczoraj nie zdazylem sprawdzic dokladnie bo pare minut po polnocy odcieli dostep

Data: 2011-09-10 22:15:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j4frsg$tac$1@news.onet.pl

[...]

Miałeś nadzieję na prokreacyjną? ;)
A poważniej -- jaka była? :)

[...]

Uczyłeś się na cudzych błędach...
Ja -- na swoich a pomagałem duchownym. :)

IMO to niepoważne -- serdeczny uśmiech w zamian za zdeponowaną makulaturę. :)

A czego bys wiecej oczekiwal ?

Farby drukarskiej na nośniku zwanym kartką papieru? ;)

[...]

[Hm... Czyli meritum go lepiej traktuje, bo go odcinają?...]

Więc za miesiąc będziemy wiedzieli, czy cofka dotyczy
także używek kupionych na stacjach benzynowych? :)

Data: 2011-09-10 22:42:55
Autor: Waldek
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4ggia$nce$1inews.gazeta.pl...

A poważniej -- jaka była? :)

No przeciez napisalem ze zbójecka :)
Spytaj gugla o odwrocona hipoteke, a sam wyciagniesz wnioski
Imc "Samcik" tez cos na ten temat skrobal
http://samcik.blox.pl/2010/09/Subtelne-robienie-seniora-w-bambuko-czyli-zglos.html

A czego bys wiecej oczekiwal ?
Farby drukarskiej na nośniku zwanym kartką papieru? ;)

Widocznie na slowie Wyzszej Bankowosci mozna polegac jak na Zawiszy ;)

Więc za miesiąc będziemy wiedzieli, czy cofka dotyczy
także używek kupionych na stacjach benzynowych? :)

Dotyczy - byly tez w tych wczesniejszych transakcjach

Data: 2011-09-10 23:35:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j4gi4f$mhe$1@news.onet.pl

[...]

Dużo czytania, sporo czasu... A jest tam coś ciekawego? :)

A czego bys wiecej oczekiwal ?
Farby drukarskiej na nośniku zwanym kartką papieru? ;)

Widocznie na slowie Wyzszej Bankowosci mozna polegac jak na Zawiszy ;)

Zawszy Czarnym? Ja mam złe zdanie o Czarnych. ;)
[a miało być bez polityki... co ten Obama o mnie
pomyśli.. -- że złamałem daną obietnicę?...]

Więc za miesiąc będziemy wiedzieli, czy cofka dotyczy
także używek kupionych na stacjach benzynowych? :)

Dotyczy - byly tez w tych wczesniejszych transakcjach

Dzięki. :) Szkoda, że ceny na stacjach wysokie. :)

Data: 2011-09-09 23:11:58
Autor: neoniusz
W dniu 09.09.2011 21:42, Waldek pisze:
/ wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane

A to ciekawe co piszesz. Gdzie jeszcze tankujesz etyline? Gdzies daleko za wschodnia granice? I do jakiego auta?
Jest tez opcja, ze uzywasz slow, ktorych znaczenia nie znasz ;)

Data: 2011-09-09 23:16:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"neoniusz" j4dveu$ps6$1@news.onet.pl

[...]

Napisał w przenośni. :) Miał na swej myśli olej napędowy, ;) nie ołowiane paliwo.

BTW -- co to jest etylina 95? :)

Data: 2011-09-09 23:21:20
Autor: neoniusz
W dniu 09.09.2011 23:16, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]

Napisał w przenośni.

Taa, tak samo jak ludzie, ktorzy przenosnie uzywaja "bynajmniej" w charakterze "przynajmniej".

Data: 2011-09-10 01:51:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"neoniusz" j4e00g$ps6$3@news.onet.pl

Napisał w przenośni.

Taa, tak samo jak ludzie, ktorzy przenosnie uzywaja "bynajmniej" w charakterze "przynajmniej".

Już chyba wyjaśniałem Ci, że podrywanie autorytetu innych
grupowiczów nie leży w naszym interesie. :) Mamy budować
dobre relacje z bankami. :) Dobre dla nas -- nie dla banków. :)

-=-

Tak, to prawda, że wielu pracowników banków ma trudności
z poprawnym używaniem tych (bynajmniej i przynajmniej) słów. ;)
Ale (jako wyrozumiali klienci) wybaczamy im to od serca.

Data: 2011-09-09 23:18:57
Autor: neoniusz
W dniu 09.09.2011 23:11, neoniusz pisze:
[...]

A tak w ogole to merytoryczny strasznie sie ociaga z wyrabianiem karty. Pojawila sie w systemie (czyli ja wyprodukowali) 8 dni po podpisaniu umowy. Ciekawe kiedy listonosz zapuka.

Data: 2011-09-09 23:25:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"neoniusz" j4dvs1$ps6$2@news.onet.pl

A tak w ogole to merytoryczny strasznie sie ociaga z wyrabianiem karty. Pojawila sie w systemie (czyli ja wyprodukowali) 8 dni po podpisaniu umowy. Ciekawe kiedy listonosz zapuka.

U mnie było szybko. Natomiast cofkę dają dość późno. :)

Data: 2011-09-10 00:36:34
Autor: Waldek

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j4dvs1$ps6$2news.onet.pl...
[...]

Tankuje E95 (etyline) bo na takie paliwo jest wg. dokumentacji ustawiony silnik,
zreszta, kiedys tam testowo zatankowalem super_hiper_duper_power i naprawde
nie widzialem roznicy, a skoro tak, to "przynajmniej" nie place niepotrzebnie,
bo i "bynajmniej" po co mam przeplacac ?

Pozdrawiam

Data: 2011-09-10 01:58:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j4e4di$a0v$1@news.onet.pl

Tankuje E95 (etyline) bo na takie paliwo jest wg. dokumentacji ustawiony silnik,

Trujesz ludzi ołowiem?! Przyznaj się -- skupujesz to, aby niszczyć
specjalnych spalarniach materiałów toksycznych!!! Etylina ma (miała)
w sobie związki ołowiu. :) W Białymstoku pierwsze stacje z bezołowiówką
(pierwsza za złotówki była chyba na Dojlidach) zaistniały około (czy
raczej -- ponad) 20 lat temu.

-=-

Ja uznaję tylko ON jako paliwo samochodowe?
ON, olej rzepakowy, alkohol (produkowany głownie z roślin) i elektryczność...

Data: 2011-09-10 02:20:57
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4e97l$8k4$1inews.gazeta.pl...

"Waldek" j4e4di$a0v$1@news.onet.pl

Tankuje E95 (etyline) bo na takie paliwo jest wg. dokumentacji ustawiony silnik,

Trujesz ludzi ołowiem?!

No dobra wygraliscie  LOL
tankuje Eurosuper95 (w skrocie E95 - "etylinka" ) zadowoleni ?
- to chyba mniej skomplikowane niz lokata 100dni w Aligatorze :D

Data: 2011-09-10 14:47:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j4eaha$mk7$1@news.onet.pl

Trujesz ludzi ołowiem?!

No dobra wygraliscie  LOL
tankuje Eurosuper95 (w skrocie E95 - "etylinka" ) zadowoleni ?
- to chyba mniej skomplikowane niz lokata 100dni w Aligatorze :D

Wiesz... Teraz są już silniki wysokoprężne z ,,funkcją'' start-stop. :)
Podjeżdżasz pod sygnalizator (nie wiem, na jaką odległość) i wciskasz
hamulec -- silnik gaśnie... Puszczasz hamulec, dodajesz gazu -- silnik
(Diesla! -- na olej rzepakowy czy kukurydziany bądź mineralny) uruchamia
się bezzwłocznie i jedziesz dalej... Do następnego sygnalizatora, który
(W Białymstoku na przykład) może być nie dalej, ;) ale bliżej niż 100 metrów...
Od słupa z sygnalizatorem do takiegoż słupa kolejnego skrzyżowania -- mniej
niż 50 metrów, co zmierzyłem dalmierzem. Poprawność pomiaru na poziomie metra. :)
Wynik -- bodajże 45 metrów. Mierzenie w dzień -- słabo widać kolorową kropkę,
zaś mierzenie nocą -- możliwość spotkania się z potrzebującymi ;) miernika. ;)
(a ponoć nie należy odmawiać potrzebującym -- kara Boska może być wówczas sroga!)

To nieprawda, że ja czuję się bezpiecznie dopiero wtedy, gdy zamknę drzwi
samochodu od wewnątrz -- bo dopiero opuszczenie się wiadomego pimpka
daje to poczucie... ;) W mieszkaniu?... Niby mogę dodać gazu, ale
to inny gaz. ;)

Akurat w czasie mierzenia miałem farta, bo jechał samochód policyjny, ale
jechał, nie stał, nie asystowano mi a mierzenie trwa i trwa... Bo miernik
sięga na około 35 metrów. :) Zatem trzeba mierzyć od A do B i od B do punktu G. ;)
No i wypada pomierzyć to kilkakrotnie, aby wykluczyć (zminimalizować chociażby)
możliwość powstania głupiego błędu oraz w ogóle zminimalizować błąd...

[zaraz zacznie się -- toż to była/jest droga miejska, nie wojewódzka,
dlaczego więc do punktu G, a nie C? ludzie są strasznie czepliwi...]

Zatem możesz już myśleć o zmianie samochodu na taki, który jest napędzany Dieslem. :)

[myślenie niewiele kosztuje, a gdy Chińczycy zawalą Europę swoimi
samochodami, zapewne cena tych samochodów będzie przystępna także
dla zwykłych ludzi]

Data: 2011-09-10 16:12:33
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4fmn6$f1v$1inews.gazeta.pl...

Wiesz... Teraz są już silniki wysokoprężne z ,,funkcją'' start-stop. :)

Wiesz, teraz to juz nawet sa hybrydy albo 100% elektryki ;)
Ciekawa hybryda jest np.Volt GM gdzie silnik spalinowy
w razie potrzeby napedza generator ktory doladowuje akumulatory
(zwiekszenie zasiegu)
podobne rozwiazanie stosowane jest np. w lokomotywach spalinowych
tyle ze tam moc el. nie jest magazynowana ale latwiej nia sterowac

Zatem możesz już myśleć o zmianie samochodu na taki, który jest napędzany Dieslem. :)

W moim  przypadku nie bardzo sie to kalkuluje ze wzgledu
na niezbyt duze przebiegi  (sa 2 auta w domu)
cena wyjsciowa odpowiednio wyzsza a i koszty serwisowe wyzsze
/nizsze spalanie dlugo musialo by mi sie zwracac /

[myślenie niewiele kosztuje, a gdy Chińczycy zawalą Europę swoimi
samochodami, zapewne cena tych samochodów będzie przystępna także
dla zwykłych ludzi]

Jakos nie bierze mnie na "tata mobil" ;)

Data: 2011-09-16 13:14:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j4fr8h$r0p$1@news.onet.pl

Wiesz... Teraz są już silniki wysokoprężne z ,,funkcją'' start-stop. :)

Wiesz, teraz to juz nawet sa hybrydy albo 100% elektryki ;)

Te są od ponad stu lat. :)

[...]

Łatwiej odzyskać w trakcie hamowania. :)

[...]

Nie chcesz jeździć samochodem takim jak Volvo czy Mercedes?...
Volvo jest chyba całkowicie chińskie -- Mercedes produkuje w Chinach
na pewno (oficjalnie od około 4 lat) tak zwaną klasę B a w ogóle wiele
produktów Made in USA to produkty chińskie.

Ja nie jestem rasistą. :)

Wolę Forda Mondeo za 40 tysięcy dzisiejszych złotych a Focusa
(i Volvo S40) za 30 takich tysięcy niż rasizm. :) Oczywiście
z automagiczną skrzynią biegów i silnikiem Diesla mocy około
150 KM. :)

Data: 2011-09-16 23:29:08
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j4vb3f$7og$1inews.gazeta.pl...

Jakos nie bierze mnie na "tata mobil" ;)

Nie chcesz jeździć samochodem takim jak Volvo czy Mercedes?...

Chce, jednak ze wszystkich najbardziej odpowiada mi auto ....
sluzbowe z kierowcą , w wiekszosci z segmentu C juz zadowalajace.
Jak wiec widzisz, nie mam zbyt wygorowanych wymagan :D

Data: 2011-09-19 14:02:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior to sie na kit nawet nie nadaje

"Waldek" j50f34$3ml$1@news.onet.pl

[...]

Jednym z moich marzeń jest brak mego osobistego kierowcy. :)

Volvo produkuje samochody z różnych segmentów -- także C,
choć nie dzieli swych wyrobów na segmenty tego ABCDEFG...
Ot, po prostu tymi dużymi można łatwej dostać się do
punktu G niż małymi, gdzie nawet po rozłożeniu siedzeń
jest mało miejsca na wygodny seks...

Ale ja miałem swoich kierowców -- i stąd moje marzenia. :) Jak marzą
inni? Raczej wolą automagi -- na przykład parkujące czy hamujące w korku.

Jeśli miałeś swego kierowcę -- OK, a jeśli nie miałeś -- uwierz mi na
słowo, że osobiste prowadzenie samochodu jest przyjemnością... ;) A że
po spacerze trzeba odszukać samochód -- to już inna sprawa. Najlepiej
spacerować do zmroku -- mrugające nocą światła widać z bardzo dużej
odległości... A i innych samochodów wówczas mniej na parkingach...
Ponadto można kupić nawigację i zwejpontować sobie położenie samochodu.

-=-

Widząc pociąg (zwłaszcza chiński, pędzący z ogromną szybkością) mam
chętkę na przejażdżkę, ale zawsze mnie odstrasza widok poskręcanych
wagonów, zgniecionych ciał itd... Niby głupie, bo wypadki samochodowe
zdarzają się częściej, ale jazda pociągiem ma to do siebie, że pasażer
mam niewielki wpływ na przebieg wydarzeń -- co najwyżej może wybrać
miejsce w pociągu, ale nie mając pojęcia o pociągach, nie może
wiedzieć tego, gdzie w pociągu jest bezpiecznie, a gdzie nie jest.

-=-

Ja chcę tanich samochodów -- oczywiście tanich i dobrych, nie tanich i złych.
Projekt kosztuje, testowanie kosztuje itd... Im więcej egzempli -- tym mniejsze
koszty pojedynczego autka. Stąd właśnie mogą pochodzić oszczędności, które nie
poskutkują obniżeniem przydatności samochodu. Kolejnym miejscem obniżania kosztów
produkcji jest automatyzacja -- automag potrafi produkować zarazem znacznie staranniej
niż człowiek, i znacznie taniej niż człowiek. No i recykling też ma sporo do powiedzenia
w kwestii obniżania cen.

Czy wiesz, dlaczego klimatyzacja jest obecnie montowana niemal w każdym nowym samochodzie?
Proste -- postęp. :) Podobnie z ESP/ABS itd... W istocie jednak wcale nie chodzi o żaden
postęp, bo w mieszkaniach nadal nie montuje się klimatyzacji seryjnie, że tak to ujmę.
Po prostu takie samochody stanowią mniejsze zagrożenie. Idąc za ciosem, wyeliminować
należy stare samochody, źle serwisowane (lub wcale) -- a to można uzyskać skracając
czas życia samochodu i obniżając jego cenę na samym starcie. :)

Być może kolejną okazją do obniżenie ceny będzie brak asistanców, brak marmurów
(są banki internetowe -- mogą być internetowi sprzedawcy samochodów) i całego
splendoru towarzyszącego zakupowi NOEWEG AUTA.

Ja znam wielu takich, którzy by dopłacili, aby pozbyć się tego całego splendoru.
Obniżenie ceny nowego samochodu oczywiście poskutkuje obniżeniem kosztów
związanych z ochroną przed kradzieżami -- przez co obniży się RSO, co
będzie kolejną przyczyna obniżenia ceny nowego samochodu -- CNS.

-=-

Skutki uboczne obniżenia CNS? Do tej pory niejedna laska wychodziła za mąż
nie za mężczyznę, lecz za samochód. Teraz to może ulec radykalnej zmianie?
Ulega od wielu lat -- ulega stale, od samego początku istnienia samochodu.

Panienki będą wychodziła za mąż nie za mężczyznę, nie za samochód,
ale dopiero za mieszkanie, a za jakiś czas -- za dom czy rezydencję.

-=-

A ja (raczej tacy jak ja -- ja wówczas być może będę podglądał ,,,od dołu''
kwiatki na cmentarzu) odetchną z ulgą i będą mogli spokojnie pojechać na
wakacje. :) Być może jadąc nie będę budził podziwu i zazdrości, ale mnie
na tych dodatkach (to się chyba nazywa gadżetami?) nie zależy.

BTW... Jakoś tak wczoraj opowiadałem matce o swoich przygodach z Panną Mercedes. :)
I moście (tym prowizorycznym, nie dzisiejszym) Syreny, po którym jechałem ze szwagrem
(i jego kumplami z szybkością) około (raczej ponad) 120 km/h (ze 3 razy szybciej niż
konkurencja) i o wyczynach nad stawami (rybnymi, nie tymi kolanowymi...) gdzie drobny
błąd mógł zakończyć się trudnościami, a nawet nie mieliśmy telefonów komórkowych...
(ale mieliśmy za to dach ręcznie :) odsuwany -- jakże potrzebny w czasie wodowania...
to już nie te czasy, gdy zamoknięta elektronika nie pozwala na szybkie wydostanie
się z tonącego samochodu...)

-=-

Dla mnie tanie (ale bardzo dobre) samochody będą atrakcją. :)
A że nie będę jakoś szczególnie wyróżniony ,,majątkiem'' wśród
ludzi -- to i bardzo dobrze. :)

Data: 2011-09-09 15:12:30
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Sep 2011 12:02:30 +0200, neoniusz napisał(a):

Czyli jednak mozna zalozyc lokate via net bedac klientem? To po co
kazali do oddzialu chodzic? Ten bank nie przestanie mnie zadziwiac. A
zerwac tez mozna przez internet?

Można wszystko czyli założyć przez www i zerwać ze swojego konta. Tak to wygląda:

http://imageshack.us/f/171/alior.png/
http://imageshack.us/f/24/alior1.png/

w moich dwóch przypadkach jak na razie wszystko poszło w miarę sprawnie i nie ma co zbytnio narzekać.

Data: 2011-09-09 17:16:47
Autor: neoniusz
W dniu 09.09.2011 17:12, xbartx pisze:
http://imageshack.us/f/171/alior.png/
http://imageshack.us/f/24/alior1.png/

A pokazuje tam odsetki w tych kategoriach "odsetki ogolem" i "odsetki biezace naliczone"? Teraz jeszcze pasowaloby zerwac na probe i zobaczyc czy rzeczywiscie odsetki przyjda razem z kapitalem ;)

Data: 2011-09-09 17:36:11
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Sep 2011 17:16:47 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Pokazuje i jest tak:

Odsetki ogółem 0,17 PLN ?(Suma odsetek skapitalizowanych na lokacie wraz z odsetkami bieżącymi, naliczonymi)
Odsetki bieżące naliczone 0,00 PLN ?(Suma odsetek naliczonych w bieżącym cyklu lokaty)

Zerwanie też na pewno zadziała, bo niby czemu nie miało by działać. Ogólnie dla mnie na plus, bo mam lokaty tam gdzie konto a wszystko ładnie i sprawnie :)

Data: 2011-09-09 22:43:45
Autor: neoniusz

Mimo wszystko to troche przekombinowane, ze nie mozna po prostu zalozyc tych lokat w systemie transakcyjnym, tylko znow trzeba podawac wszystkie dane na http://www.lokata.aliorbank.pl/.

Data: 2011-09-09 22:38:21
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Sep 2011 22:43:45 +0200, neoniusz napisał(a):

Mimo wszystko to troche przekombinowane, ze nie mozna po prostu zalozyc
tych lokat w systemie transakcyjnym, tylko znow trzeba podawac wszystkie
dane na http://www.lokata.aliorbank.pl/.

No fakt, to jest porażką ale zasadniczo i tak lepiej, że można przy pomocy tej strony a nie że trzeba dymać do oddziału - to dopiero paranoja.

Alior to się na kit nawet nie nadaje