Data: 2012-05-14 10:40:32 | |
Autor: xbartx | |
Alior w | |
Właśnie po zalogowaniu dostałem okno z prośbą o zaakceptowanie zgody na przesyłanie ofert. Oczywiście nic nie zaakceptowałem i po zalogowaniu się mam u góry: "Wt. 08-05-2012: Chcesz otrzymać 1000 zł za polecenie naszej oferty? Zarejestruj się w Programie Rekomendacyjnym i zacznij zarabiać!" a w lewej kolumnie: "Mania Wygrywania w Orange" Coś im chyba to słabo wyszło. -- xbartx |
|
Data: 2012-05-14 12:11:59 | |
Autor: Konfabulator | |
Alior w kocu przestanie nachalnie i bez zgody si reklamowa? | |
xbartx <bart@hashzero.net> napisa(a):
Właśnie po zalogowaniu dostałem okno z prośbą o zaakceptowanie zgody na przesyłanie ofert. Oczywiście nic nie zaakceptowałem i po zalogowaniu się mam u góry: Nie tylko to im sabo wyszo. Wysyaj mi spam emailem w postaci jaki podsumowa miesica, gdzie jedynymi osigniciami jest 5 banerw reklamowych jaki zupenie mi zbdnych produktw. Ale to norma w naszej poal si boe bankowoci. O reklamach w serwisie sam wspomniae. Ale dzi to ju mnie wkur... zdenerwowali. Dzwoni wesoa panienka z okienka i mi zaczyna opowiada, jakie to ona ma zajebiste ubezpieczenie dla mnie lub dla caej rodziny. Odpowiadam jej grzecznie, e nie jestem zainteresowany adnym ubezpieczeniem. Ale to oczywicie panienka ma w dupie, bo przecie ona ma takie fajne ubezpieczenie dla mnie za jedyne 26 z. Pytam si jej, ktrej czci zdania "nie interesuje mnie adne ubezpieczenie" nie zrozumiaa, a ta dalej swoje... Mylaem, e w kocu wyjd z siebie. To na pewno nie jest wysza kultura bankowoci, chyba, e ich celem jest bym zlikwidowa wszelkie kontakty z nimi. -- |
|
Data: 2012-05-15 21:39:52 | |
Autor: xbartx | |
Alior w | |
Dnia Mon, 14 May 2012 12:11:59 +0000, Konfabulator napisał(a):
To na pewno nie jest wyższa kultura bankowości, chyba, że ich celem jest No niestety czasami te osoby klepią i w ogóle nie słyszą co się do nich mówi a to przecież jasne jest że nikt nie kupi choćby nie wiem jak za.bite i tanie było jak się go ignoruje. Napisałem reklamację do Aliora zobaczymy co odpiszą. -- xbartx |
|
Data: 2012-05-17 14:05:26 | |
Autor: xbartx | |
Alior w | |
Dnia Tue, 15 May 2012 21:39:52 +0000, xbartx napisał(a):
No niestety czasami te osoby klepią i w ogóle nie słyszą co się do nich No i kolejna piękna i "rzeczowa" odpowiedź banku: "Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień. Potwierdzamy, że odpowiedzi przekazane Panu w dniach 31.01.2012r., 02.02.2012r. oraz 15.02.2012r. przez Marcina Ł były prawidłowe. Podkreślamy raz jeszcze, że oferty i reklamy pojawiające się po zalogowaniu do Systemu Bankowości Internetowej nie są spersonalizowane – Bank nie wykorzystuje Pana danych osobowych – oferty nie są imiennie skierowane do Pana. Wiadomości te mają charakter czysto informacyjny i są wyświetlane na stronie internetowej Banku bez wykorzystania danych osobowych Klientów. Bank nie może zatem przychylić się do Pana prośby i zaniechać ich wyświetlania. Informujemy, że Pana sprzeciw dotyczący zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych jest przez Bank respektowany. Wyrażamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pana wystarczające. Z poważaniem Agnieszka W" Hmmm chyba w końcu spróbuję zainteresować kogoś władnego w tym temacie, to może uda się im wytłumaczyć - że jak loguję się do swojego konta w ich banku to jednak to jestem ja ;) -- xbartx |
|