Alior - wiadomosc z e-mailami klientow

Data: 2009-10-14 03:57:13
Autor: bradley.st
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow
Dostalem dzisiaj "Komunikat od Alior Bank S.A. z 14.10.2009 r.", w
ktorym - poza informacja o zawieszeniu przelewow MasterCard -> SPEED -
jest tak okolo 300-400 adresow e-mailowych w naglowku. Od "A" do "J".
Zakladam, ze pozostalych zarejestrowanych w SPEED.

Wydaje mi sie to jakies... ehm... niewlasciwe. :)

Data: 2009-10-14 13:45:32
Autor: xbartx
Dnia Wed, 14 Oct 2009 03:57:13 -0700, bradley.st napisał(a):

[...]

Odpowiedz i ich zdrowo opier..l! Jak nie potrafią wkleić adresów w odpowiednie pole na nagłówku maila ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-14 06:53:24
Autor: bradley.st
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow
On 14 Pa¼, 09:45, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Odpowiedz i ich zdrowo opier..l! Jak nie potrafi± wkleiæ adresów w
odpowiednie pole na nag³ówku maila ;)

A, to juz zrobilem. W kulturalnej formie.
Mam ochote wyslac jeszcze raz ale wcisnac "Reply to All" zeby
pozostale 300-400 osob tez dostalo. :)

Data: 2009-10-14 13:59:07
Autor: xbartx
Dnia Wed, 14 Oct 2009 06:53:24 -0700, bradley.st napisał(a):

A, to juz zrobilem. W kulturalnej formie. Mam ochote wyslac jeszcze raz
ale wcisnac "Reply to All" zeby pozostale 300-400 osob tez dostalo. :)

No można tak zrobić tylko wtedy zacznie się niezła kaberat z setkami maili w stylu "Ale o co chodzi?" ;)

PS BTW powrót na grupę dłuższy czy chwilowy?

--
xbartx

Data: 2009-10-14 07:08:18
Autor: fiki
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow
On 14 Pa¼, 15:59, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Wed, 14 Oct 2009 06:53:24 -0700, bradley.st napisa³(a):

> A, to juz zrobilem. W kulturalnej formie. Mam ochote wyslac jeszcze raz
> ale wcisnac "Reply to All" zeby pozostale 300-400 osob tez dostalo. :)

No mo¿na tak zrobiæ tylko wtedy zacznie siê niez³a kaberat z setkami
maili w stylu "Ale o co chodzi?" ;)

PS BTW powrót na grupê d³u¿szy czy chwilowy?

--
xbartx

to jest totalnie zenujace. strach trzymac pieniadze w banku ktory
popelnia takie bledy.

Data: 2009-10-15 06:44:55
Autor: xbartx
Dnia Wed, 14 Oct 2009 07:08:18 -0700, fiki napisał(a):

to jest totalnie zenujace. strach trzymac pieniadze w banku ktory
popelnia takie bledy.

Bez przesady. Po prosty zwykła pomyłka. Sam już kilka razy dostałem takiego maila gdzie w polu "From" było kilkaset adresów. Ma to swoje dobre strony, bo jak się zrobi "Replay all" to może pozna się kogoś ciekawego ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-15 09:50:23
Autor: Paweł Muszyński
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow [OT]

Chyba To:
:-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop

Data: 2009-10-15 06:45:33
Autor: fiki
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow [OT]
musze przyznac ze Alior to rzeczywiscie wyzsza kultura bankowosci.
Napisalem wczoraj do nich maila co mysle o tego typu zachowaniach.
Dzisiaj zostalem bardzo uprzejmie przeproszonyi obiecano wysylke
jakiegos upominku-pewnie jakas pierdolka typu kubek ale i tak jestem
pod wrazeniem.

Data: 2009-10-14 20:13:37
Autor: MarekZ
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow
U¿ytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1ec69b78-23b5-4321-88a9-b66f37c7b855@k17g2000yqb.googlegroups.com...

A, to juz zrobilem. W kulturalnej formie.
Mam ochote wyslac jeszcze raz ale wcisnac "Reply to All" zeby
pozostale 300-400 osob tez dostalo. :)

O, i to jest zajebisty pomys³! :)

Data: 2009-10-14 15:36:35
Autor: maruda
bradley.st pisze:
[...]

Sprzedaj to jakiejś ich konkurencji, tylko spiesz się, żeby inny oferent Ci nie zbił ceny ;) Może jeszcze pozyskaj od K do Z.

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

Data: 2009-10-14 06:50:13
Autor: bradley.st
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow
On 14 Pa¼, 09:36, maruda <r...@null.com> wrote:

Sprzedaj to jakiej¶ ich konkurencji, tylko spiesz siê, ¿eby inny oferent
Ci nie zbi³ ceny ;) Mo¿e jeszcze pozyskaj od K do Z.

K do Z zapewne przyjdzie w nastepnym komunikacie, wiec musze uzbroic
sie w cierpliwosc.

Mnie bardziej od mozliwosci lukratywnego interesu zastanawia co
pozostali adresaci zrobia z ta lista. Bo przypuszczam, ze wszyscy
ktorych adresy widze, otrzymali e-mail w tej formie.

Data: 2009-10-14 15:57:21
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2009-10-14 12:57, bradley.st pisze:
[...]

W przypadku banku to dużo gorzej niż zwykłe lamerstwo wspomagające
spamerów i robaki.
400 adresów klientów banku, używających ściśle określonej usługi...
tylko czekać jak ktoś podeśle wszystkim spreparowanego maila
z prawdopodobną informacją i prośbą o potwierdzenie czegoś tam
(np. w tej usłudze) -- skuteczność o kilka rzędów wielkości lepsza
niż w zwyczajnym przypadku (np. takim "BZWBK") :(

Mam nadzieję, że ktoś w Aliorze to przeczyta I WEŹMIE SOBIE DO SERCA.

~|_.

Data: 2009-10-18 13:14:01
Autor: kashmiri
Alior - wiadomosc z e-mailami klientow
[...]