[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych

Data: 2012-05-04 19:21:28
Autor: xbartx
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych

Tak mi właśnie w oko wpadło i raczej jako ciekawostka:

<http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/
wiadomosc?newsId=791,Alior-Bank-doskonali-standardy-obslugi-klientow>

"Ponad 500 bankierów transakcyjnych dołączyło do dotychczasowych zespołów bankierów obsługujących klientów we wszystkich oddziałach Alior Banku. Nowi pracownicy przeszli kompleksowe szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta, oferty produktowej oraz zasad savoir-vivre'u w specjalnie utworzonym w tym celu Centrum Szkoleń Alior Banku. Za pośrednictwem bankierów transakcyjnych klienci będą mogli uzyskać fachowe wyjaśnienia i porady oraz zlecić transakcje gotówkowe i bezgotówkowe dotychczas realizowane w kasach."

Mnie najbardziej dziwi to, że około 50% tego wpisu zajmuje opis, kto tym TR-bankierom zaprojektował wdzianka i z jakiego materiału je uszył. Ach te włoskie inspiracje aż się chyba do oddziału wybiorę ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-05 07:21:36
Autor:
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych
xbartx <bart@hashzero.net> napisa³(a):

Tak mi właśnie w oko wpadło i raczej jako ciekawostka:

<http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/
wiadomosc?newsId=791,Alior-Bank-doskonali-standardy-obslugi-klientow>

Bankierzy transakcyjni? Aaaa, chodzi o wzmocnienie obs³ugi, ¿eby poradziæ
sobie ze szturmuj±c± oddzia³y Aliora armi± emerytów... Rzuci³em okiem na
podlinkowany wpis i raczej zainteresowa³o mnie wykszta³cenie owych bankierów
transakcyjnych: "Bankierzy transakcyjni to m³odzi, ambitni i przedsiêbiorczy
absolwenci szkó³ ¶rednich oraz studenci" bla, bla, bla... Rozumiem, ¿e dlatego
bior± ludzi bez dyplomów, ¿eby mniej p³aciæ. Czy po pracownikach, którzy s±
tak s³abi, ¿e nie byli w stanie skoñczyæ mizerniutkich polskich studiów, mo¿na
oczekiwaæ profesjonalizmu w pracy bankowej???

Data: 2012-05-05 00:52:58
Autor: DeJotTe
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych
"Wierzymy, ¿e nowa jako¶æ, jak± wnios± bankierzy transakcyjni, zostanie dostrze¿ona i spotka siê z zadowoleniem zarówno obecnych, jak i nowych Klientów" W artykule du¿y nacisk po³o¿ono na stroje s³u¿bowe, mo¿na wiêc domy¶liæ siê o jak± jako¶æ tak naprawdê chodzi:)

DeJotTe
http://sygnaly-gieldowe.blogspot.com/

Data: 2012-05-05 09:54:09
Autor: xbartx
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych
Dnia Sat, 05 May 2012 07:21:36 +0000,   napisaÅ‚(a):

Bankierzy transakcyjni? Aaaa, chodzi o wzmocnienie obsługi, żeby
poradzić sobie ze szturmującą oddziały Aliora armią emerytów... Rzuciłem
okiem na podlinkowany wpis i raczej zainteresowało mnie wykształcenie
owych bankierów transakcyjnych: "Bankierzy transakcyjni to młodzi,
ambitni i przedsiębiorczy absolwenci szkół średnich oraz studenci" bla,
bla, bla... Rozumiem, że dlatego biorą ludzi bez dyplomów, żeby mniej
płacić. Czy po pracownikach, którzy są tak słabi, że nie byli w stanie
skończyć mizerniutkich polskich studiów, można oczekiwać profesjonalizmu
w pracy bankowej???

Żeby wklepać do komputera kilka przelewów, pobrać pieniądze i wydać resztę nie trzeba od razu skończyć studiów. Z drugiej strony tacy młodzi ludzie mogą się załapać i coś dorobić a jednocześnie próbować przeskoczyć gdzieś dalej, nie wszyscy muszą zaczynać na partyline ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-05 18:21:43
Autor: Krzysztof

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:jo2tc1$sa2$2node2.news.atman.pl...
[...]

na razie w oddzialach jest tragedia, jak sie chce wplacic lub wyplacic walute to kolejka jest po kilkanascie osob, jak tego nie rozwiaza to pozostaje ewakuacja a przynajmniej ograniczenie korzystania z ich uslug. mam nadzieje ze to bezplatne oplacanie rachunkow w koncu sie zakonczy.

Data: 2012-05-05 18:04:36
Autor: xbartx
Dnia Sat, 05 May 2012 18:21:43 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Owszem kolejki są ale zawsze jest przynajmniej jedna kasa (przynajmniej u mnie w mieście), która nie realizuje opłacania rachunków tylko jest dla, nazwijmy to, zwykłych klientów banku i raczej nie ma do niej kolejki. --
xbartx

Data: 2012-05-06 01:15:35
Autor: Animka
W dniu 2012-05-05 20:04, xbartx pisze:
[...]

Owszem kolejki sÄ… ale zawsze jest przynajmniej jedna kasa (przynajmniej u
mnie w mieście), która nie realizuje opłacania rachunków tylko jest dla,
nazwijmy to, zwykłych klientów banku i raczej nie ma do niej kolejki.

Tu gdzie ja chodzę to 1 kasjerka (drugie stanowisko kasjerskie puste), tłum ludzi z rachunkami. Każdy rachunek kasjerka musi wprowadzić do komputera, potem osoba płacąca musi każdą wpłate po kolei podpisać. Koszmar po prostu. Strasznie długo to trwa. Reszta pracowników sobie chodzi albo idzie do jakiegoś pokoju i mają to w ciężkim poważaniu. Kasjerka jeden raz (a może nie) zrobiła wyjątek. Wzięła jakiegoś chińczyka czy wietnamczyka z kolejki, bo on chyba często przynosi kupę szmalu. Pełno ładnie poukładanych paczek w grubszymi pieniędzmi. Ma moje oko było to z parę miliardów. Kasjerka mu to wszystko przeliczyła i przyjęła do kasy. Tłum ludzi czekał (krzeseł brakowało).

--
animka

Data: 2012-05-06 08:14:49
Autor: Andrzej Kubiak
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyj nych
Dnia Sun, 06 May 2012 01:15:35 +0200, Animka napisa³(a):

Kasjerka jeden raz (a mo¿e nie) zrobi³a wyj±tek. Wziê³a jakiego¶ chiñczyka czy wietnamczyka z kolejki, bo on chyba czêsto przynosi kupê szmalu. Pe³no ³adnie pouk³adanych paczek w grubszymi pieniêdzmi. Ma moje oko by³o to z parê miliardów.

W jakiej walucie, ZWR?

AK

Data: 2012-05-07 17:29:19
Autor: MarekZ
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych
Użytkownik "Animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jo4cbb$ets$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Chińczyk do oddziału przypłynął statkiem czy też przyleciał sterowcem? Bo w osobowym czy w typowym dostawczaku miliard złotych w banknotach się nie zmieści. A i przeliczenie tego przy użyciu byle jakiej liczarki w czasie jednej doby byłoby problematyczne.

Data: 2012-05-07 17:40:56
Autor: Animka
W dniu 2012-05-07 17:29, MarekZ pisze:

[...]

Pewnie na piechotę przyszedł, albo samochodem podjechał. Nie interesowało mnie to.
Była wielka kupa,a właściwie paczki, dużo paczek szmalu to sobie tak na oko oszacowałam. Niech Ci będzie, że milionów. Ja nie liczyłam. Liczyła kasjerka (ręcznie, a później w liczarce.

--
animka

Data: 2012-05-07 17:49:10
Autor: MarekZ
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych
Użytkownik "Animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jo8qeh$kpl$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Musiał być dość silnym Chińczykiem.

Milion złotych w dwusetkach to około 10 kg. W setkach to około 17 kg, o ile nie są jakieś bardzo poniszczone, bo wtedy więcej. W pięćdziesiątkach to pewnie ze 30 kg albo lepiej i to już by go mogło lekko przygiąć.

Data: 2012-05-07 18:52:39
Autor: neoniusz
W dniu 07.05.2012 17:49, MarekZ pisze:
[...]

Marku, Animka to troll pokroju Ciszewskiego...

Data: 2012-05-08 02:15:39
Autor: Animka
W dniu 2012-05-07 18:52, neoniusz pisze:
[...]

Wrzuć mnie nastepny trollu do filtra i jeszcze i ty nie będziesz musiał trollować.
Nie wypadało mi robic zdjęć w banku, Klient był zagrożony z dużą reklamówką i bez obstawy. No ale tam w banku chyba jakiś ochroniarz był.
A na czym zarabia tem wietnamczyk to już mnie nie interesuje czy hoduje marychę czy handluje na bazarze.

--
animka

Data: 2012-05-05 20:25:37
Autor: Krystek
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyj nych
<http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=791,Alior-Bank-doskonali-standardy-obslugi-klientow>

To raczej reklama tego gościa, który projektuje szmaty. Nie cierpię słów "unikatowy" i "ekskluzywny". Marketingowy bełkot.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-05-06 17:39:52
Autor: Zbynek Ltd.
[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych
Krystek napisa³(a) :
<http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=791,Alior-Bank-doskonali-standardy-obslugi-klientow>

To raczej reklama tego go¶cia, który projektuje szmaty. Nie cierpiê s³ów "unikatowy" i "ekskluzywny". Marketingowy be³kot.

No i prezes tego "banku" móg³by ubraæ siê do wywiadu trochê inaczej
ni¿ we flanelow± koszulê. Jaki bank takie standardy ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

[info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych