Alior wyłącza dotychczasową bankowość inter netową 18.02.2019

Data: 2019-01-24 13:40:57
Autor: gtoni13
Alior wyłącza dotychczasową bankowość inter netową 18.02.2019
Aliora mam 3 min od domu, a db dawno temu mial problem z zmiana hasla.
Db wymuszal zmiane co miesiac i dalo sie to zrobic TYLKO w IE, o chrome
wtedy jeszcze nawet wroble nie cwierkaly.

Data: 2019-01-25 02:31:02
Autor: Dawid Rutkowski
Alior wyłącza dotychczasową bankowość inter netową 18.02.2019
W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 22:40:59 UTC+1 użytkownik gto...@gmail.com napisał:

Aliora mam 3 min od domu,

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
A masz w tym oddziale kasę? Bo o to coraz trudniej.
I nie masz oddziału innego banku w pobliżu?
Ja mam w odległości 3 min. dwa santandery (jeden to d. db), ing i plus.
W odległości 5 min. "galeriankowe" (więc czynne do 21, ale za to z kolejkami) milka, getout i citka, oraz bgż (już nie w "galerii")
W odległości 10 min. pko, pekao (to jest, k*, dopiero marmur, nic tam nie załatwiłem, za to widziałem gościa załatwiającego sprawy z hipo literalnie na kolanach - a załatwić udało mi się w sub-marmurze, czyli w oddziale w lokalu usługowym w bloku na Ursynowie), mBąk, alior bez kasy, idea, nest i jeszcze raifi.
Trzy przystanki autobusem ca i alior z kasą (był też jeden bliżej, ale teraz jest tam już żabka).

Pocztowy to jest anegdota.
Eurobank miałem na parterze w bloku, ale się niedawno wyniósł - zresztą i tak milek go zjada. boś był koło plusa, ale też się wyniósł. No i jeszcze tylko santander consumer nie ma, ale oni są tylko w mniejszych miastach.
Koło pko mam nawet jakąś spółdzielnię.

A w milku polecam założyć choćby przez kuriera - 200zł za założenie konta + 360zł moneybacku (przez pół roku: 5% od blika, do 30zł/mc i 2% od debetówki, do 30zł/mc) po tym, jak klikniesz w ST na zamknięcie konta i zadzwoni dział retencji.
Plus na rok darmowe ubezpieczenie - korzystałem z lekarza i hydraulika..
Kurier debetówkę przywozi razem z umową.

a db dawno temu mial problem z zmiana hasla.
Db wymuszal zmiane co miesiac i dalo sie to zrobic TYLKO w IE, o chrome
wtedy jeszcze nawet wroble nie cwierkaly.

To musiało być bardzo dawno temu. db miałem od 2011, rzeczywiście co jakiś czas - ale raczej było to co pół roku - wymuszał zmianę hasła, ale na szczęście zaraz można było ustawić z powrotem poprzednie.
A problemy z dodawaniem/edycją/kasowaniem szablonów firefox miał w tym ich "nowym" systemie - tak mnie tym wkurzali, że aż się ucieszyłem z przejęcia przez santander.

Data: 2019-01-25 12:30:15
Autor: Akarm
Alior wyłącza dotychczasową bankowo ść internetową 18.02.2019

W odległości 5 min.[...] milka

Nie wierzę!
Milka też już bank otworzyła?
Świat zwariował.
Albo piszącemu się coś pozajączkowało.

Trzy przystanki autobusem ca i alior z kasą

Trzy przystanki około, to tak trudno policzyć dokładnie? ;)

Pocztowy to jest anegdota.

Zgubiłeś tę anegdotę związaną z pocztowym. Przytoczysz ją?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-01-25 04:26:40
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 25 stycznia 2019 12:30:35 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> W odległości 5 min.[...] milka

Nie wierzę!
Milka też już bank otworzyła?
Świat zwariował.
Albo piszącemu się coś pozajączkowało.

Raczej czepiającemu się - o synonimie słyszałeś?
Chyba że milka to zastrzeżony znak towarowy - niech będzie, ale deklinuje się wg rodzaju żeńskiego.

> Trzy przystanki autobusem ca i alior z kasą

Trzy przystanki około, to tak trudno policzyć dokładnie? ;)

Mocno się pozajączkowało - trzy to trzy. Ni mniej ni więcej.
Z tego samego przystanku, jedynie innymi autobusami - do aliora z kasą trzeba wsiąść w 165 lub 218 i są 3 przystanki.
Do CA jak wsiądziesz w 189 to są 3, w tym jeden na żądanie, a jak w 401 lub 402 to tego na żądanie nie ma i wtedy są 2.

> Pocztowy to jest anegdota.

Zgubiłeś tę anegdotę związaną z pocztowym. Przytoczysz ją?

Idź na pocztę załatwić coś w pocztowym to sam się pośmiejesz przez łzy, a przy okazji będziesz mógł opowiedzieć.

Data: 2019-01-25 14:36:41
Autor: Imka
Dnia Fri, 25 Jan 2019 04:26:40 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Trzy przystanki autobusem ca to oznacza trzy przystanki autobusem circa.
Wiem, że nie to miałeś na myśli, ale część osób tak właśnie to zdanie
miało prawo odczytać.

Naprawdę, czasem warto zachować wielkie litery :)

--
Imka

Data: 2019-01-25 06:21:02
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 25 stycznia 2019 14:36:44 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

Naprawdę, czasem warto zachować wielkie litery :)

Dzięki, będę pisał "krokodyl" ;>

Data: 2019-01-26 09:50:41
Autor: ń
Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
Nie no, na poczcie to się głównie weksle realizuje, wg prawa pocztowego czy wekslowego ;-))

-- -- -
Idź na pocztę załatwić coś w pocztowym to sam się pośmiejesz przez łzy

Data: 2019-01-26 01:37:06
Autor: Dawid Rutkowski
Alior wyłącza dotychczasową bankowość inter netową 18.02.2019
A jak się "realizuje weksel"?
Czek się da, ale weksel?

Alior wyłącza dotychczasową bankowość inter netową 18.02.2019