Alior - wyciągi z KK

Data: 2009-05-16 21:07:28
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior - wyciągi z KK
Hello,

Czy nie macie wrażenia, że lista operacji na wyciągu z KK w Aliorze ma
kolejność dość losową? Jakoś nie mogę się doszukać wzorca... Z pewnością
nie jest do ani chronologicznie po datach operacji, ani chronologicznie
po datach księgowania, ani wg. wielkości kwoty transakcji.

Na ostatnim wyciągu listę otwiera i zamyka mi 2 operacje z 14 maja,
wykonane w odstępie sekundowym w jednym sklepie, a międzyczasie są różne
operacje z kwietnia... :-(

--
MiCHA

Data: 2009-05-17 06:42:31
Autor: bradley.st
Alior - wyciągi z KK
On 16 Maj, 15:07, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

[...]

Moze spiralnie do srodka wyciagu? Ostatnia, pierwsza, przedostatnia,
druga, etc... ;D

Data: 2009-05-17 07:18:34
Autor: Olgierd
Alior - wyciągi z KK
Dnia Sat, 16 May 2009 21:07:28 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

 Z pewnością
nie jest do ani chronologicznie po datach operacji, ani chronologicznie
po datach księgowania, ani wg. wielkości kwoty transakcji.

To jest jakiś wzorzec losowy. Podstawa to chyba numerek dnia, czyli 06 kwietnia jest równoważny 06 maja itd., a obok jest 05 kwietnia i 05 maja.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-17 10:34:32
Autor: Michał
Alior - wyciągi z KK
Dnia Sun, 17 May 2009 07:18:34 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Pewnie data sformatowana jest na "dzien miesiąc rok" i po tym posortowana
:-).

--
Pozdrawiam,
   Michał

Data: 2009-05-17 12:36:48
Autor: eg
Alior - wyciągi z KK
To jest jakiś wzorzec losowy. Podstawa to chyba numerek dnia, czyli 06
kwietnia jest równoważny 06 maja itd., a obok jest 05 kwietnia i 05 maja.

i na tym polega wyzsza kultura w bankowosci.... ;)

i niech nikt mi nie mowi, ze to wina systemu informatycznego i ze mam byc wyrozumialy - dla mnie liczy sie wszystko, a w dzisiejszych czasach czesto dobry/slaby system komputerowy decyduje o sukcesie badz porazce (oczywiscie nie tylko)

az strach sie bac, jak w takim balaganiarskim systemie zaczna sie pojawiac transakcje innych osob na moim rachunku....

Data: 2009-05-17 12:45:13
Autor: eg
Alior - wyciągi z KK
swoja droga kiedy nastepuje w aliorze zwrot 1% wykonanych transakcji? dostalem pierwszy wyciag i ani sladu nie ma po jakimkolwiek zwrocie?

Data: 2009-05-17 14:52:47
Autor: Rafał Błachnio
Alior - wyci��������
W dniu 2009-05-17 12:45, eg pisze:
swoja droga kiedy nastepuje w aliorze zwrot 1% wykonanych transakcji?
dostalem pierwszy wyciag i ani sladu nie ma po jakimkolwiek zwrocie?

Jakiś tydzień po rozliczeniu.

--
Raf

Data: 2009-05-17 15:13:14
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior - wyciągi z KK
Michał wrote:

[...]

Pudło. Ja mam kolejność: 13.05, 11.05, 12.05. :-(

--
MiCHA

Data: 2009-05-17 15:23:55
Autor: Kamil Jońca
Alior - wyciągi z KK
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> writes:

Michał wrote:

[...]

Stupid kłeszczyn. Dlaczego zakładacie, że jest wogóle sortowane? :)
KJ

--
Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
-- W.Churchill

Data: 2009-05-17 08:43:43
Autor: xbartx
Alior - wyciągi z KK
On Sat, 16 May 2009 21:07:28 +0200
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> wrote:

[...]

róşne operacje z kwietnia... :-(

Też jak raz przeglądałem to jakoś to dziwnie wyglądało. Chyba jest coś
jeszcze nie teges z systemem, bo z tego co pamiętam nie radzi sobie jak
ma zrobić pdfa z większa ilością stron ;)

Xenocide

Alior - wyciągi z KK