Alior - wyciągi z KK

Data: 2009-05-17 06:42:31
Autor: bradley.st
Alior - wyciągi z KK
On 16 Maj, 15:07, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

Czy nie macie wrażenia, że lista operacji na wyciągu z KK w Aliorze ma
kolejność dość losową? Jakoś nie mogę się doszukać wzorca... Z pewnością
nie jest do ani chronologicznie po datach operacji, ani chronologicznie
po datach księgowania, ani wg. wielkości kwoty transakcji.

Na ostatnim wyciągu listę otwiera i zamyka mi 2 operacje z 14 maja,
wykonane w odstępie sekundowym w jednym sklepie, a międzyczasie są różne
operacje z kwietnia... :-(

Moze spiralnie do srodka wyciagu? Ostatnia, pierwsza, przedostatnia,
druga, etc... ;D

Alior - wyciągi z KK