Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019

Data: 2019-01-24 18:33:56
Autor: Kamil Jońca
Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
Tomaszek <tomaszek@tomaszek.org> writes:

.... 18.02.2019 - to data po której będzie można korzystać tylko z
nowej bankowości internetowej. Stary system wyłączają. Informacja
pojawia się po zalogowaniu na dotychczasowy system. Jakoś mnie nie
ciśnie, żeby się przesiadać, bo w starym mam wszystko czego
potrzebuje.

Dopracowali już nowy system? Korzystacie już? Jakieś opinie, uwagi?

1. nie trzeba używać hasła maskowanego
2. nie da się obsługiwać Polecenia Zapłaty (fakt blokada przydała może
mi się 3 razy w ciągu paru lat ale zawsze)

Generalnie jakichś uwag nie mam, choć "optycznie" bardziej podobał mi
się stary.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The Illiterati Programus Canto 1:

Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019